čtvrtek 16. srpna 2012

Synergen mycí gel.

Kdo se ještě nestihl zapojit do GIVEAWAY, tak nechť tak učiní! Čas máte už jen do pondělí.

Pěkné čtvrteční ráno!

Dáme si další kosmetický článek, tentokrát jste si obsah článku zvolily vy, které jste hlasovaly na facebooku. Podíváme se blíže na Mycí gel na obličej Synergen, který je vyráběn pro drogérii Rossmann. Určitě si ho některé z vás všimly ve stojanech, popřípadě ho některé z vás už měly. Dnes už se prodává v trochu poupraveném obalu, já ho vlastním už nějakou chvíli, takže ho mám ve starém balení.


Mycí gel jsem dostala už kdysi dávno (možná tak před rokem?) od mamky, jako náhradu za ten můj, který mi došel. Strašně se mi líbil ten zelený obal a tak jsem ho s radostí vyzkoušela. Ale co se nestalo? Po prvním umytí tímto produktem mi otekl obličej a vytvořila se mi ošklivá vyrážka! No nedokážete si představit to zděšení, když jsem se druhý den ráno viděla v zrcadle. :-) Naštěstí jak rychle se problémy objevily, tak rychle zase zmizely. Já však výrobku nadále nedůvěřovala a odložila ho stranou. Půl roku mi ležel na poličce a já si ho ani nevšimla, ani nevím proč jsem ho rovnou nevyhodila (asi se objevilo moje skrblící já). Každopádně nedávno jsem po něm znovu sáhla, že se na to tedy podívám a znovu gel vyzkouším..

Světě div se, podruhé už jsem neotekla a použití tohoto výrobku nedoprovázely ani žádné jiné kožní problémy. A tak vám můžu napsat, jaký vlastně gel je. I když na rovinu vám řeknu, že ani teď to nebude žádná výhra a o pochvalné recenzi si může tenhle gel nechat jenom zdát.


Gel je průhledný a má trochu nazelenalou barvu, jeho konzistence je hodně tekutá. Voní po citrónech, ale vůně se mi zdá dost silná a sama o sobě agresivní. Používá se jako většina mycích gelů - rozetře se na navlhčený obličej a poté se důkladně opláchne. Používat se má ráno a večer, já používám jenom večer při koupeli a bohatě mi to stačí. Gel se mi zdá docela dost agresivní, vzhledem k tomu, že je určen na obličej - jakmile se dostane do blízkosti očí, tak vás začnou pálit a dostane-li se vám gel přímo do očí, tak vás to pořádně zaštípe. Myslím že gel na obličej by měl být podstatně šetrnější, než tento. Po pár zkušenostech s gelem v oku se opravdu očnímu okolí vyhýbám. Navíc se gel z pleti docela špatně smývá, musím vždycky přitlačit, abych ho z obličeje dostala. Pleť je po použití pěkně hebká a vyčištěná, ale zase musím podotknout, že gel má tendenci pleť vysušovat. Já s tím problém nemám, protože mám normálně pleť hodně mastnou, takže trochu vysušení i uvítám, ale pro suchou pleť to určitě nebude to pravé ořechové. Na akné nijak zvlášť netrpím, takže jeho schopnost mu zabránit vám bohužel nepotvrdím, ale jelikož se mi sem tam nějaký ten pupínek objeví, schopnost zabránit vzniku akné bude asi nedostatečná..


Takže když si to tak shrneme: Tenhle gel mě ani trochu nepřesvědčil o svých schopnostech a znovu už bych si ho nekoupila ani náhodou. Ani těch pár korun za které se prodává, bych za něj znovu nedala a opravdu se jedná o jeden z nejhorších produktů, co jsem kdy zkoušela. Nedoporučím vám ho ani náhodou. A pro vaše zdraví vám přeji, abyste se mu raději obloukem vyhýbaly. I když samozřejmě beru v úvahu, že každému vyhovuje něco jiného a vám může tento produkt klidně vyhovovat :)

Máte s ním někdo zkušenosti?


10 komentářů:

  1. ty jo, zkušenosti nemám, ale mohl by být ok, ikdyž říkáš, že ti nevyhovuje.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já k tomu jen dodám, že nedoporučuji ani pleťovou vodu, kterou jsem ze zvědavosti přihodila jednou do košíku. Šíleně vysušuje pleť a obličej mi i pálil.
    Tyhle negativní recenze jsou také fajn, alespoň čtenářky ví, co mohou oželet. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, koupila jsem si ho tak před rokem a už nikdy víc, šíleně to vysušovalo a někdy pálilo. hrůza.

    OdpovědětVymazat
  4. tak děkuju za tip :) aspoň vím co nekupovat ;)

    http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám tonikum ze stejné řady a dost vysušuje.. Z peelingu (růžového) jsem se zhruba před dvěma rokama teda taky krásně osypala :(

    OdpovědětVymazat
  6. Chvalabohu nepoznam a teraz uz ani nechcem poznat :-D. Ja sa celkovo pri pletovkach strasne bojim nieco vyskusat, pokial som si na to neprecitala vyslovene oslavne reakcie... predsa len plet mam len jednu, zasluzi si len to najlepsie ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že někdo napíše i negativní recenzi. Nemám ráda, vychvalování za každou cenu!!! Od tebe aspon vím, co opravdu nekupovat:-)

    Dovol mi pozvat tě a tvé čtenáře ke mě na Giveaway:
    http://www.mishastyle.blogspot.cz/2012/08/1st-giveaway.html

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za vaše příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně vyhovuje podle mně je super, ale každému vyhovuje něco jiného - přesně.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)