pondělí 27. srpna 2012

Nové věci.

Pěkné pondělí!

Slíbila jsem, že vám ukážu co nového mi přibylo a tak plním svůj slib. 

Přírůstky do šperkovnice jsou dárečky od mé milované sestřičky. Náramky jsou naprosto božské a určitě je na mě často uvidíte. Dodají šmrnc každému outfitu a v posledních dnech je nosím skoro nepřetržitě. Prstýnky vypadají jako vintage a jsou vážně nádherné, až mě občas přijde škoda je nosit :)


Kosmetikou Fleur de Sante mě obdarovala moje nejlepší kamarádka. Jedná se o sadu na čištětí pleti Pure Clean, která se skládá z tonika, čistícího gelu a houbičky na čištění pleti. K tomu jsem dostala ještě sprchový gel s vůní malin a lak na nehty v oranžovo-zlaté barvě.


A nakonec pár věcí, které jsem ulovila v drogériích. Rtěnka Dermacol se stala nákupem měsíce. Sehnala jsem ji v místní drogérii ve výprodeji za 25 Kč. Ostatní produkty jsou úlovky z mého posledního nájezdu na Rossmanna. Mono oční stíny a miniColorama jsou od Maybelline, ostatní produkty (lak na nehty, sada očních stínů, fixa na rty a tužka na oči) jsou NYC. Na kosmetiku NYC a Maybelline probíhá do 2.9. sleva 25%, takže jsem toho náležitě využila.


Máte se na co těšit, všechno se tu časem objeví.. :)

Čím jste si v poslední době udělali radost vy?


35 komentářů:

  1. Dobré novinky :) Zaujaly mě ty stíny od NYC. A lak Maybelline Colorama v odstínu Candy Bar mám taky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Náramky a prstienky sú nádherné..tie tiene ma už minule zaujali..budem rada ak napíšeš na nich neskor niaku recenziu.;)

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnka od Dermacolu za 25 Kč je teda super kup :D Já byla dnes taky v Rossmannu , ale jak to vidím asi se tam co nejdřív zase podívám, protože se mi líbí ta paletka stínů od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samé hezučké věci!! nejvíc chválím prstýnky, tento styl vážně můžu:))a kosmetika taky vypadá parádně.))

    OdpovědětVymazat
  5. naramky su krasne...ten ruz je akej farby?

    OdpovědětVymazat
  6. A odkud jsou prstýnky a náramky ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prstýnky myslím Six a náramky H&M, ale nejsem si stopro jistá. Jak říkám, byly to dárky, takže se po původu moc nepídím :)

      Vymazat
  7. ty náramky jsou skvělý, hlavně ten neonově růžový :))
    a rtěnka od dermacolu za 25? to bych si taky nechala líbit!

    OdpovědětVymazat
  8. Náramky jsou nádherné, hlavně ten růžový :) Také se moc těším na recenzi na laky, hlavně na ty růžové :D růžovou mám prostě ráda :):D

    OdpovědětVymazat
  9. Toľko noviniek naraz. Ani neviem na čo sa mám prvé pozerať :D Veľmi sa teším na recenzie ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ty stíny a fixa na rty vypadaj dobře, na to bych se taky mohla zajít podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Náramky jsou vážně krásné. Ale ty prstínky nic nepřekoná, jsou opravdu úžasný!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem si koupila od NYC lak a fix, myslím, že máš i stejný odstín... A s fixem jsem tak spokojená, že si asi dojdu ještě pro jeden odstín, pokud to stihnu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Slevy 25% hodlám také naléžitě využít :)

    OdpovědětVymazat
  14. Náramky jsou nádhené! :)
    A Candy Bar je nejlepší odstín, taková roztomilá růžovka. Já s nákupy brzdím, čeká mi placení dovolené, na kterou se těším. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Náramky super! ;)
    Jinak tu paletku stínů od NYC jsem si koupila také, asi před měsícem za 100 Kč myslím a musím říct, že se s tí dá vykouzlit mnoho, jen asi ten jejich primer mi moc nevyhovuje a štěteček používám samozřejmě svůj, jinak ale super :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásné věci, už se těším na recenze:)
    já taky dnes plánuji new in článek, celkem se mi to nahromadilo:) taky jsem původne zamýšlela nějak náležitě využít 25% slevu na NYC, ale nakonec jsem si vybrala jen jeden lak.. alespoň něco:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta paletka od NYC vypadáfakt skvěle!!;)

    OdpovědětVymazat
  18. Už se těším na nové recenze. Jsem zvědavá, jak ti bude vyhovovat fix na rty - mě je strašně vysušoval, takže jsem ho poslala dál. :) Já jsem neodolala make upu All day lond od NYC, ve výprodeji stál 79 Kč a po pár dnech používání můžu říct, že to byl kauf měsíce. Pavla

    OdpovědětVymazat
  19. Krásny odtien laku :) Mna najviac zaujali tie prsienky :) pekny nakup

    OdpovědětVymazat
  20. No páni, tady se někdo má! ;-) Náramky vypadají dokonale, nedivím se, že je skoro nesundaváš z ruky.
    Malinový sprcháč mám - senzace.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  21. Tie náramky sú super ... moc krásne

    OdpovědětVymazat
  22. Ta bižutérka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkné náramky! Já jsem si udělala radost včera novým trikem. Těch není nikdy dost :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  24. juu...náramky jsou krásné a roztomilé, lak minicolorama mám taky akorát jiný odstín)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. ty šperky se mi moc líbí a lip stain mám taky ;) dokonce snad i stejný odstín.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky, můžu se zeptat, kolik stála ta paletka od NYC? Díky :-) Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V akci cca 75 Kč, normální cena cca 100 Kč :)

      Vymazat
  27. Skvělé věcičky :) a náramky jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)