úterý 10. dubna 2012

Další příjemná výhra.

Dneska po delší době přijelo pošťácké auto s touto zásilkou.. Jak jistě vědí fanoušci mého facebooku, měla jsem opět trochu štěstí a vyhrála na Elle.cz. A co? Balíček tělové kosmetiky L´occitane en Provence.. Měla jsem opravdu radost, protože tato kosmetika patří do poněkud dražší cenové relace, než jsem schopná ze své kapsy kdy dát.. a tak mám opět možnost vyzkoušet něco nového. A co jsem v balíčku našla? Kromě milého dopisu od redakce Elle.cz také novinky s vůní mandlí. Tato mandlová kolekce má kromě hydratace a jemnosti pokožky, zpevňovat a formovat postavu.. Což se mi momentálně hodí do krámu, když zrovna cvičím 30 day shred, že jo.. :D

Z výrobků mám možnost vyzkoušet sprchový olej a zeštíhlující gel. A až to pořádně otestuju, tak si můžete být jisti, že vám o tom něco napíšu... :)


Doma už si ze mě všichni utahují, že prej v soutěžích podvádím.. že není možné pořád vyhrávat. Achjo.. :D


17 komentářů:

  1. Gratuluju, tvoje štěstí bych taky chtěla mít ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji a přidávám se k Spiced Chocolate... mít tvé štěstí... :)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem aj ja. zavidim ti to stastie :D

    OdpovědětVymazat
  4. Juuu gratuluji a tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k výhře, zavidím ti tvé štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, závist. :-) Ale gratuluju ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji.:) Taky bych chtěla mít takové štěstí.:D

    OdpovědětVymazat
  8. já teď testuji zeštíhlující gel z mandlové řady a je opravdu úžasnýýý!!! věřim, že si testování užiješ, protože je to vážně delikátní záležitost :)

    OdpovědětVymazat
  9. teda ty máš ale štěstí na ty výhry!! :D gratuluju, vypadá to moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty máš největší štěstí na ty výhry :D Já snad nikdy nic nevyhrála :D Těším se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  11. Som zvedavá na recenziu :) Mimochodom gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem zvědavá hlavně na recenzi na zeštíhlující gel :) A gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji všem! :) Je to vážně štěstí holky, ale nebojte, ono to brzy přejde..! :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)