čtvrtek 16. února 2012

Nahrávání fotek.

Všechny vás zdravím!

Mám prozatím jenom krátký dotaz, přes co nahráváte fotky na blog...? Paměť tady na bloggeru mám plnou a jak koukám, tak photobucket nefunguje.. Doufám, že je to jen dočasné, jinak mám chuť se na to vy... :(

Doufám, že to bude brzy v poho. Děkuji za odpověď! :-)

9 komentářů:

  1. já je nahrávám přes blogger a myslím že to jde nějak přes picassa nebo nějak tak, ale jinak ti teda neporadím :)

    OdpovědětVymazat
  2. v picassa si můžeš nějaké,které se týčí desingu a už je na blogu nemáš vidět,
    vymazat a pak by ti to mělo jít,mě se tohle stává často když nastavuju nový desing :/

    OdpovědětVymazat
  3. Môžeš si zakúpiť na picasa ďalšiu pamäť a je jej teda hodne a nieje to až tak drahé ...teda ja všetky fotky čo dávam zmenšujem ...tak neviem neporadím ti ale skus cez flickr nahrávať alebo niečo podobné

    OdpovědětVymazat
  4. To bohužel nevím, do téhle fáze jsem ještě nedošla :(

    OdpovědětVymazat
  5. já to nahrávám normálně přes blogger, takže ti bohužel moc nepomůžu.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to někdy přehrávám normálně a nebo třeba používám rajce.net :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem psala na FB - flickr, picassa, rajce. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Skodulko,
    nahrávám přes blogger, ale je to někdy o nervy, protože fotky se načítají strašně dlouho a můj počítač (jinak rychlík) může být rád, že jsem ho kvůli rozvláčnému nahrávání fotek z bloggeru ještě nevyhodila z okna ;-).
    Četla jsem i Tvůj minulý post o averzi vůči Valentýnu (ani se Ti nedivím), všechno se to tolik přeceňuje. Ale udělalo mi při čtení radost, že se můžeme těšit na nové video (jupí) a děkuju za milé připomenutí "Valentýnky" ode mě. Dneska Ti měla přijít, tak doufám, že to tak je a že se v té včerejší vánici nezatoulala. A propos...protože jsi mi psala, že Valentýna neslavíš, tak jsem to "obálkopřání" moc "nesladila" ;-)
    Tak zatím pa pa.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, narazila sem na tvůj problém s nahraváním fotek na blog... potkalo mě to samé...prostě mi to s adresáře nejde nahrávat...můžeš mi písnout na meil jak jsi to vyřešila...budu moc ráda. Zkoušela sem už snad všechno a začínám si myslet že s blogem skončím...bez fotek to nemá smysl....moc dík
    kubula.l@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)