středa 11. ledna 2012

Giveaway 02 - Ukončeno.

Pááááni! Přijdu sem a tady vás je úžasných 100!!!! Ani nevíte, jak obrovskou mám radost a jak strašně moc mě to těší. Já vím, píšu to skoro v každém druhém článku, ale vždy když přijdu a vidím zase o něco vyšší číslo, srdce mi jenom zaplesá a já se raduju.. Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já, taková nijaká a naprosto obyčejná bytost, povedu blog, který by četlo tolik lidí. Je to vážně úžasnej pocit vědět, že někoho zajímá to, co píšu... :-)

A proto sem se rozhodla Vás odměnit. Protože sem naprosto neměla představu o tom, co pro vás připravit za výhru - zda se hodí více doplněk či kosmetika.. a protože můj blog je jak o kosmetice tak o módě, rozhodla sem se ve stejném duchu připravit i výhru.. Jedna z vás může získat balíček obsahující: náušničky od značky SIX a oční stíny + lak na nehty od ESSENCE. Rozhodla sem se připravit pro vás to, co se líbí i mě a co mám ráda..


Žádné speciální podmínky klást nechci, stačí když:
  • budeš pravidelným čtenářem blogu,
  • napíšeš do komentáře svůj e-mail na kterém Tě zastihnu v případě výhry.
  • Popřípadě když budeš chtít, můžeš blog sledovat přes facebook.

Datum ukončení je 31.1. a následující den - 1.2. - vyhlásím vítěze.
Platí pro ČR a Slovensko.

Výherce: