sobota 27. srpna 2011

Impulsive Idea.

Jenom co sem napsala své plány s blogem, hned je porušuju.. Já vím a omlouvám se za včerejší neaktivitu.. Ale tak nějak spontánně včera vyplynul na povrch nápad, že bychom si s Ondím mohli vyrazit do kina na Zrození planety opic, který sme chtěli oba vidět.. A jelikož mi to podmínky doma dovolili a já mohla bez problémů vyrazit na celé odpoledne pryč, neváhala sem a šance využila, i když sem věděla, že trmácet se 30 km vlakem v 34°C nebude žádná sranda... Ale nakonec to bylo lepší než sem myslela, ve vlaku se to dalo snést i když sem byla zpocená až za ušima, opět sem porušila svůj slib o nicnekupování (uvidíte v dalším článku) a v mekáči mi přišel vhod vanilkový shake.. Nakonec sme usedli do kina, shlédli film, vyfotili se (bylo umění Ondího přemluvit), poseděli v AFI a sledovali kolemjdoucí a poté vyrazili domů.  Dorazila sem úplně utrmácená, to by člověk neřekl, jak to teplo zmáhá!

A ještě něco k filmu. Musím říct, že původní Planetu opic sem viděla asi tak dvakrát v životě a nic si z toho nepamatuju, kromě základního děje, který zná většina (lidstvo zotročeno chytrýma opicema). Vlastně mě tenhle typ filmů ani nikdy nebavil, ovšem když sem viděla trailer k tomuhle novému snímku, strašně se mi to zalíbilo a chtěla sem ho vidět. No, po shlédnutí můžu říct asi toto: ten trailer se mi líbil víc než film a snad bych u něj nabrečela více než za celej film. Čekala sem od toho víc, ale zase na druhou stranu to nebylo nijak špatné a shlédnout se to dalo. Přinejmenším tam byl můj oblíbenec James Franco. Jo a Tomu Feltonovi (alias Draco Malfoy v Harrym Potterovi) bych tam nakopala zadek! Proč ten kluk nemůže hrát někdy klaďáka...? :-)

Tak a dost žvanění a tady něco málo nafoceno.


Já s Ondím a za námi Tom Hanks! :D

Ondí dostal polibek od George Clooneyho! :D


Na tu pleť  lesknoucí se potem prosím nehleďte! :D

6 komentářů:

  1. pěkné fotečky :) taky na film chci zajit jak se vratime :P

    OdpovědětVymazat
  2. jej, pekné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  3. na te druhe fotce od shora to vypada, jak kdyby tam hanks za vama fakt sedel :D

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné fotky ;) a nejvíc mě pobavil Hanks, který vypadá, jako když za vámi opravdu sedí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,nominovala jsem tě na MAKEUP BLOGGER AWARD, doufám, že ti to nevadí :)


    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji :) Však s Tomem jsme dlouholetí přátelé...! :D :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)