pátek 1. července 2011

První červenec.

Neustále si říkám, jak to až neuvěřitelně letí.. Není to tak dávno, co sme s rodinou seděli pod Vánočním stromečkem, stavěli sněhuláky, slavili Silvestra... :) A dneska tu máme 1. července..? Šílený! Jestli bude ten čas takhle utíkat, tak se ani nenaděju a bude ze mě stará bába.. :) Jako ta naše prabába, která dneska slaví 89. narozeniny. Po otázce: "Kolik ti je let?" Přijde odpověď "Deset" nebo "Sedm" či jiné jednociferné číslo (maximum jejího věku sme dosáhli 21 let :D).. Kdyby si jen uvědomila, že to tak už dávno není a dneska slaví "osmdesátdevítku"... Ale co, cítí se pořád mladě a tak to má přeci být, ne? :D Asi sem si to s ní vyměnila.. :) Zatímco mě je jejích vysněných 21 let, cítím se tak na 40 a ona to má prostě naopak...

Ale věk už necháme být, po obědě ji popřeju, což je stejně vcelku zbytečné vzhledem k tomu, že do minuty nebude vědět... Holt stáří se nikomu nevyhýbá....

Dnešní den vypadá o poznání lépe než včerejší. Asi počasí vycítilo, že dneska začínají prázdniny a musí se chovat správně.. :) I když žádných 30 stupňů není, bohužel. Ale využijeme toho, že neprší a půjdeme s Ondím na procházku. Možná vezmeme i bláznivou Báru a Vicky (naše labradorky) a půjdeme je vycachtat.

Užijte si první prázdninový den a mějte se krásně!

Skodulka

P.S. Přidávám jenom včerejší fotky. Na nich můžete vidět moje 3 nejoblíbenější věci!
  
Jednou z nich je nezdravé jídlo...
Druhou je pití...
A třetí můj počítač! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)