sobota 9. července 2011

Procházka.

Od pondělka mám tady ségru, takže se vážně nenudím. Pořád spolu něco podnikáme a užíváme si společných chvil, když se vidíme tak málo. V úterý sme vyrazili ještě s Ondínkem a psama na procházku. A ani já neodolala krásným fotkám v obilí. Vypadají krásně i když já tam vypadám jako debil! :D Nemůžu se na ně vynadívat, líbí se mi to pole, ta obloha... S mým zjevem už to taková krása není, ale všímejte si raději okolí. Měla sem džíny, tílko a přes tílko hozenou krátkou košili. Doplňky sem neměla. Na procházky chodím jednoduše oblečená, obzvlášť když s sebou taháme dvě labradorky, které jsou schopny mě potahat po křoví... :)



1 komentář:

  1. Já nechci být marod! Já chci taky do pole!!! :))) Náhodou ti to sluší!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)