pondělí 4. července 2011

Blond vs. Brown!

Dneska sem si ráno náhle vzpomněla na svoji blonďatou kštici, kterou sem ještě před měsícem nosila na hlavě. Občas mám ještě pořád problém si zvyknout na tu hnědou, někdy přijdu ráno k zrcadlu a vyvalím oči, holt 5 let blondýny se na mě podepsalo.. :) :D


12 komentářů:

  1. Nemůžu se rozhdonout, co je lepší :) Ale asi blond ti jde líp k očím, nevím :) Za chvíli mířím na poštu, tak zítra nebo pozítří čekej doporučenej dopis :)

    OdpovědětVymazat
  2. řekla bych, že ti ta blondýna slušela více :). Ale asi jde i o fotku :)
    Já bych si třeba nedokázala představit, že bych se přebarvila ze své zrzavé.
    Jednoduše máš výhodu, že blondýna se může obarvit jakkoli a bude jí to slušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo, možná ta blond mi k tobě sedně víc :) jinak já chci vyzkoušet taky někdy v budoucnu blond, to je snad jediná barva, co jsem ještě neměla (když nepočítám nějaké fialov, zelené..). ale mně to slušet nebude

    OdpovědětVymazat
  4. jako bruneta se mi líbíš víc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ta brunet líbí. Vyniknou ti oči :-)
    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm slušelo ti to i jako blondýně, nedivím se, že si pořád zvykáš :)

    OdpovědětVymazat
  7. no, ja som spravila to iste co ty.
    ze som dala z blondu na tmavo a potom som to naspat rok odfarbovala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepsi by byla zrzava! :D ale mezi timhle mi na tebe vic sedi blondata,ale mozna je to jen tou fotkou:)


    www.movemeawayfromthisplanet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za názory.. :) je to zajímavý.. Vyhrála blondýna, co sem tak četla, ale já sem spokojenější s hnědou :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. mě osobně se líbíš víc v hnědých vlasech. víc ti sedí a hlavně sluší. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)