středa 22. května 2024

Dekorativní mix: Essence, Max Factor, Mary Kay, Catricce, Look by Bipa, Trend It Up

Ahoooj!

Tentokrát vás vítám u článku, který bude nadupaný dekorativní kosmetikou! Opět se mi tu sešla spousta kousků, které jsem vám ještě nestihla blíže představit, takže si dáme takto hromadný příspěvek, kde vám je trochu víc ukážu. Zaměříme se zejména na rty, takže spousta rtěnek a lesků, ale objeví se tu i jedny stíny, které jsem zmiňovala v posledním videu či pudr nebo make-up. Jednoduše: bude tu toho spousta, tak se pohodlně usaďte a jdeme na to!




Začneme kosmetikou Look by Bipa, kterou jsem zmiňovala v posledních Oblíbencích, kde jsem vám ukazovala oční stíny v roll-onu. Ale kromě nich mám doma také dvě rtěnky této značky, kterou seženete v rakouské síti drogérii Bipa. Jedná se o jejich privátní značku, stejně jako má DMko Trend It Up nebo Rossmann Rival ♥ Me.. Cenově je velmi přijatelná, takže pokud jezdíte do Rakouska, tak určitě stojan omrkněte.

Prvně ale stíny Roll'n Glow, které jsou pro mne příjemným překvapením a rychle se zařadily mezi mé oblíbence, protože udělají naprosto parádní efekt. Stíny v roll-onu nejsou nic, co by mne nějak lákalo, ale tyto kousky od Bipa jsem dostala od kamarádky Klárky, takže jsem se do zkoušení pustila i přes prvotní nevoli.. a ještě že tak! Ty stíny jsou totiž boží!!! Při aplikaci na víčko je tedy potřeba s nimi ještě pracovat, protože přes kuličku se vám vysype pořádný nános, který je třeba rozblendit štětcem nebo alespoň rozetřít  prstem, aby to nikde neopadalo, ale je to vteřinka a výsledkem je dokonale lesklo-lesklý efekt! Ty stíny jsou světlounce růžové (010 Bright Future) a opravdu dodají na víčko lesk jako blesk. Já je často používám jen jako topper k jiným stínům na dotažení líčení a je to bomba! Ale vypadají krásně i samostatně, o tom žádná! Jsou perfektně pigmentované, po zapracování krásně sedí celý den a za mě je to vážně příjemné překvapení. Jsem moc ráda, že je tu mám! 









Další kousek od značky Look by Bipa je rtěnka Perfect Matte, kterou mám ve výrazném odstínu Wild Coral. Odstín ideální na léto, ke kterému se korálová náramně hodí. Rtěnka má velmi dobrou pigmentaci, hned po první vrstvě je krásně sytá, ale bohužel neodpouští žádnou nedokonalost. Má spíše saténový než-li čistě matný finiš a ten nějak neudělá čistě jednolitou vrstvu, ale sám dost hrudkuje, natož když máte na rtech třeba šupinky.. Je příjemně krémová a i přes matnější finiš slušně hydratující, avšak zas na úkor výdrže. A to je pro mne u podobného výrazného odstínu docela kámen úrazu. Já prostě neumím pracovat s výraznýma rtěnkama, které nevydrží :D Tento kousek mne tedy tolik neoslovil a upřímně po něm nesahám nijak často.. I když to třeba teď v létě zlomím..











Do třetice pak Look by Bipa s touto tužkou na rty. Pamatujete si Chubby Sticky od Clinique? Tak toto je velmi podobné a to nejen vzhledem, ale i svými vlastnostmi. Jedná se o tlustší jumbo tužku/rtěnku, která má máslovou texturu a střední pigmentaci. Odstín 30 Red Fiction je opět dost výrazná barvička, krásná růžovo-červená. S těmito tužkami se mi však vždycky pracovalo dobře, takže v tom odstínu nevidím tentokrát problém. Krásně po rtech klouže, ve dvou vrstvách je odstín sytý, ale není to pigmentace jako u klasických rtěnek. Spíš tak nějak rty hezky zvýrazní, dodá jim barvu určitým přirozeným způsobem + lesk a šmrnc. Navíc je krásně hydratační, a i když vydrží pěkné prd, stejně po ní ráda sahám. Mám takových tužek několik a jsou to asi nejčastěji nošené "rtěnky". Prostě jako u jediných mne tady u tohoto typu produktů až tak neobtěžuje výrazná barva :D Takže za mě spokojenost. 









Další rtěnku mám také díky Klárce a to mojí první od Mary Kay. Tuto značku znám, ale sama s ní nijak bohaté zkušenosti nemám, což mne docela mrzí, když vidím, jak zajímavé kousky má! Gel Semi-Matte Lipstick je totiž vážně parádní a rychle se stala mojí oblíbenkyní mezi krémovými rtěnkami. Rtěnku mám v odstínu Mauve Moment, což je velmi přirozený, tělový odstín. Řekla bych, že je velmi podobný mé přirozené barvě rtů, takže dokáže opravdu nenásilně zvýraznit moje rty. Zároveň má takovou krémovo-gelovou texturu, která rty zanechává vláčné a jemné, nevysuší je a přitom i velmi dobře drží. Musím říct, že mě vážně baví a když už mám chuť na krémovou rtěnku a potřebuji něco naprosto přirozeného, toto je jasná volba. Baví mě moc!










Další novou rtěnkou ve sbírce je Colour Elixir od Max Factor. To je mnohaletá stálice na našem trhu a jednu už doma mám v tělové, ale teď přibyla červená 75 Ruby Tuesday. Je to opravdu typická červená. Všichni dobře víme, že existuje padesát odstínů červené, ale tohle je přesně taková ta sytá, výrazná red lipstick. A už to je pro mě osobně problém, protože na mě není typická červená vůbec hezká. Já potřebuji spíše rtěnku s akcentem vínové, takovou tu rudou, trochu tmavší, tato s nádechem oranžové mi prostě nesluší :D Ale to by ještě nebylo to nejhorší.. Nejvíc mě štve, že je tak moc krémová že se mi dost rozpíjí po konturách a je tedy naprostou nutností konturka. A to je pro mě kámen úrazu, protože co? Já konturky nemám a nepoužívám :D Do třetice pak opět aspekt výdrže, která je na úkor její hydratace dosti slabá. A to už nedávám. Takže tato rtěnka, ač nádherná, není nic pro mě a poputuje časem dál k někomu, kdo umí nosit červenou hydratační rtěnku, protože já to prostě nejsem..  










A pak tu mám ještě tento kousek, který vzbudil rozruch, když se v drogérii objevil.. Nikdy jsem neviděla, že by limitka zmizela tak rychle jako když se tam objevily tyto Juicy Bomb Lip Oil od Essence.. Ani sama jsem si nestihla olej koupit a to jsem tam sama tu kolekci dávala :D Naštěstí ho má v nabídce také Notino (a stále je dostupný), takže jsem přihodila posledně do košíku jeden na zkoušku. Vyhrála to varianta 01 Coconut Crush, protože prostě kokos.. Má opravdu jemnou kokosovou parfemaci a v sobě jemnou perleť. Není tak mokrý jako klasický Juicy Bomb, takže na rtech lépe drží a nikde se nerozpíjí, což je fajn. Hydrataci jakž takž zajistí, ale žádný extrém a rozhodně žádná hloubková výživa, jakou já prostě a jednoduše od oleje na rty očekávám :D V tomto ohledu mi přijde i ta klasická tuba JB o něco lepší.. Balení je navíc dost malinké včetně aplikátoru, takže musíte přes rty šmrdlat hned několikrát.. No, je to malý a roztomilý, ale nic, co bych potřebovala mít doma v zásobě a jeden mi asi bohatě stačí..









Také jsem ještě nemluvila o tomto make-upu se kterým mám takový trochu love-hate vztah. Toto Tinted Serum Foundation od Catrice vzbudilo hodně pozornosti, když se vloni v obchodech objevilo. Já jsem chvíli počkala, až rozruch utichne a pak po něm někde v akci sáhla a fakt doteď nevím, jestli vlastně jo nebo ne. Můj první problém je aplikace, protože fakt nemám v lásce kapátkové make-upy (to mi ale nebrání v tom si je kupovat). Většinou mi to při aplikaci někde kydne a přijde mi to takové celé umatlané.. a prostě kekel :D Ale dobrý, zvykla jsem si na to. Naopak velmi mile mne překvapilo slušné krytí i ten příjemný pocit, který na pleti make-up zanechává.. Čekala jsem, že stejně jako u HD Liquid Coverage to bude velmi slabé krytí a takové meh, ale ne. Tady toto dělá opravdu krásný výsledný efekt!!! Krytí střední až vyšší, pokud budete vrstvit, krásně jednolitá vrstva, která ale není na pleti nijak těžká a působí perfektně, ale přirozeně. Sám o sobě dělá make-up velmi fresh pleť bez pocitu masky. Jako dobrý, fakt dobrý. Líbí se mi to na pohled i na dotek. Ale průser jsou u mne prostě odstíny.. Samo o sobě to vypadá dobře, mám odstín 010 a takhle v lahvičce i při aplikaci je to ok, ale mně prostě Catrice make-upy na ksichtu oxidují! Měla jsem to stejně i u jejich Liquid Coverage či All Matt.. Prostě vždycky mi začíná ihned po nanesení lehce oranžovět na pleti, takže to po chvíli vypadá, jak kdybych trochu netrefila odstín :D Přitom při nanášení to vypadá fakt úplně přirozeně a není vidět.. Tak mi to někdo vysvětlete! Jinak by to totiž bylo fakt dělo a dokonce bych mu asi dokázala odpustit i to kapátko, protože na pleti je opravdu příjemný.. No nic. Seženete v drogériích, cena kolem 200 Kč.










A blížíme se do finiše. Mám tu ještě transparentní pudr All In One od Trend It Up, který moc doporučovala Martinka a všichni víme, že sypké pudry jsou moje nej, takže šel posledně do košíku. Jedná se o cenově dostupný kousek, který stojí kolem stovky a za ty peníze je vážně velmi slušný. Pleť je po něm fakt skvěle zmatněná a make-up zafixovaný a to fakt na dlouhé hodiny. Ještě k večeru o něm moje pleť ví, což je super. Zároveň zanechává takový ten příjemný "fluffy" pocit, takovou tu krásně hebkou tvářičku alá dětská prdelka :D Součástí balení je také labutěnka, takže pokud je používáte, najdete ji uvnitř. Prostě super. Jedinou nevýhodou je pro mě jeho neuvěřitelně rychlý úbytek, protože ho používám sotva tři měsíce a už jsem pomalu na dně.. a takto rychle mi nezmizel ještě žádný pudr.. Ale koupím znovu? Asi ano. Efekt zanechává fakt hezký a na dlouhou dobu a jeho cena není nijak příšerná, aby mne ten úbytek odradil.. 









Tak jo, pro dnešek asi dosti vyčerpávající, že? Tak mi dejte vědět, co z toho znáte a máte vyzkoušené.. A určitě mi napište, co vy a make-upy od Catrice.. Máte to tak někdo s tím oxidováním také? Nebo jsem jediná divná? :D

5 komentářů:

  1. Ahoj Klárko, to je ale pěkná nálož. Značku vůbec neznám, ovšem rudá rtěnka je top. Mary Kay jsem rtěnky taky měla, docela si je oblíbila máma. Měj krásný den. ☺
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Jako tolik rtěnek bych i měla problém spotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Klárko, z tvého výběru jsem zkoušela Tinted Serum a poměrně mi sedlo, ale teď jsem objevila ještě lepší makeup a už jsem na dně a vím, že budu potřebovat další balení Loreál Infailible, akorát mi potvory změnily odstíny a já teď nemám tušení, který by to mohl být a nemají to tušení ani v e-shopech. A dost mě zaujal ten pudr !

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, ty stíny jsou pořádný návrat do dětství :D

    OdpovědětVymazat
  5. Takže já znám tinted sérum od Catrice a za mě bohužel jedno velké ne. Aplikaci bych snad ještě byla ochotná respektovat, i když kapátko je fajn u péče na pleť, ale u make-upů je to spíš k vzteku, ale taky mě během chvilky na pleti zoxiduje (a tohle není první make-up od Catrice, který to dělá) a co je nejhorší, mě na mé pleti nesedí celkově, zkrátka si s ní vůbec nesedl.
    A pak Juicy Bomb olej, nějakou dobu jsem je marně sháněla, naštěstí pak se mi podařilo koupit celý set olejů, protože lip oily já můžu..ale tady je to takový lepší průměr. Používám je, nechala jsem si všechny, ale taky jsem čekala něco víc. Vědět to, tak bych si taky koupila jen jeden:D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)