neděle 28. dubna 2024

Líčení : Tvář | Korektory, make-upy, bronzery, tvářenky, rozjasňovače

Krásný den, moji milí!

Pokračujeme v naší minisérii, která se zaměřuje na líčení. Možná si pamatujete na povídání o rtěnkách či líčení očí? Tak jsem připravila další díl, tentokrát na téma líčení tváře.. To znamená, že se spolu mrkneme na všechno od korektorů po rozjasňovač. Jednoduše vše, co patří na ksichtík, abych ze sebe každé ráno vykřesala zase člověka :D 


Doufám, že vás video bavilo a určitě mi dejte dolů do komentářů vědět, jak to máte s líčení vy. Jaké kroky máme stejné, jaké přidáváte nebo naopak vynecháváte? A jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty v jednotlivých kategoriích :)

2 komentáře:

  1. Já momentálně používám L’Oréal Paris True Match Nude Plumping Tinted Serum a jsem s ním moc spokojená, ale už mi dochází, tak přemýšlím, že zkusím make up Bourjois healthy mix.

    OdpovědětVymazat
  2. No já myslím, že to máme úplně stejně. Dlouho jsem tedy nepoužívala tvářenku a bronzer, tvářenku proto, že jsem se bála Marfušovského looku:D a bronzer zase z obav z fleků, nicméně i toto už je zažehnáno a já vesele nejen používám, ale i hromadím, to jsou pořád nějaké limitky (zdravím Essence a Catrice:D) a další novinky, přitom vím, že by mi stačila jedna až dvě tvářenky a stejný počet bronzerů, rozjasňovač taky jen jeden, dva makeupy, pudr..no jo, poněkud hodně jsem v množství popojela:D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)