středa 17. dubna 2024

Carolina Herrera: Good Girl Blush

Ahojky!

Co takhle tip na další vůni? Víte, že já si v nich libuji a tohle je parfém ideální pro aktuální jarní období. Good Girl Blush od Carolina Herrera je vůně, která se hodí nejen k jarnímu rozkvětu, ale také k proměnlivému počasí, kdy jsou součástí našich dnů chladnější rána a teplejší odpoledne.. To totiž této vůni náramně svědčí..



Vůně Good Girl Blush je jedna z mnoha verzí těchto ikonických botiček značky Carolina Herrera. Ale nenechte se roztomilým, holčičím, růžovým flakónkem zmást, v této vůni se ukrývá o mnoho více než jen něžné květinové tóny.. Je to hodně proměnlivá záležitost, kde vás na úvod čeká velmi těžká a průbojná vůně, která se postupně mění v jemnější koncovku. 

Hlava: bergamot, hořká mandle
Srdce: ylang ylang, pivoňka, růže
Základ: vanilka, tumarín, fazole tonka

Z počátku je to opravdu silná vůně. Při prvním přičichnutí vás doslova praští do nosu. Působí hořce a dravě. Ovšem čím déle ji na sobě máte, tím více se rozline v jemnější až nasládlé tóny, které jsou na konci. Ta vůně je za mě ideálním společníkem do aktuálních jarních dnů. I teď nás po ránu umí zima ještě zastudit a to se hodí právě ten teplejší a silnější úvod této vůně, který vás dokonale zahalí. Naproti tomu stoupající teplota s pokročilejší denní dobou pak odkryje květinový a nasládlý základ. Jednoduše vůně rozkvete jako poupě, po ránu je uzavřená v teplém pouzdru, ale s přibývající hodinkou se rozevře a ukáže své okvětní lístky v celé své kráse. Ty jo, to zní trochu moc poeticky, co :D Každopádně já u této vůně říkám, že je přechodem z dračice do romantičky. Nejdříve působí až násilně, ale po nějakém čase je to něžná holčičí variace vůně..





A to jsem nezmínila ještě její intenzitu a výdrž.. Tady ji totiž vychválit musím, protože jsem úplně neskutečně překvapená, jak dlouho je ta vůně cítit. Od ranního nastříkání ji po celý den vnímám. Je to velký silák, který ještě večer z pokožky znatelně poznáte! Na oblečení je s vámi, dokud jej nevyperete :D Jako fakt jsem ohromená, jak skvěle drží. 

O ikonickém flakónku pak asi nemusíme vést žádné debaty, že? Je to nádhera. Možná trochu kýč, ale pěkný kýč! Každopádně ať jen nepěju ódy, tak je sice hezký na pohled, ale dost nepraktický. Nejen, že nechci po kabelce nikde nosit podpatek, ale otevírá se právě odejmutím podpatku, takže otevřenou vůni si nikde nepostavíte. A i když je zavřená, je to dosti vachrlatá záležitost. Každou chvíli čekám, kdy si ji z kosmetického stolku shodím :D Ale pěkná botička je, to jako jo!





Sečteno podtrženo: Pokud sháníte vůni, která je silná a průbojná, ale zároveň ve vás vzbudí i romantickou duši, tak tohle je ona. Její silný začátek mne z počátku děsil a každé ráno, kdy se s ní nastříkám, je to pro mě vlastně trochu šok. Ovšem jak se postupně mění v jemnější tóny, můj nos si na ni zvykne a má ji rád. Rozhodně očekávejte vůni s velkou silou a výdrží, která s vámi přečká celý, i ten nejnáročnější, den. K zakoupení je například tadytady nebo tady. Cena cca 2500 Kč u 50 ml vůně.

Znáte vůně Carolina Herrera? Jakou jste zkoušeli? 

2 komentáře:

  1. Já jsem měla klasickou Good Girl a nebyla to láska na první přivonění, tím spíš, že minimálně než se trochu rozvine, tak je to až moc velká síla a intenzita na mě, koukám, že tady to bude něco podobného. Myslím, že po rozvonění by se mi stejně jako klasická asi líbila, ale do té doby nevím, nevím.
    Ale teď jsem dostala střevíček Good Girl Glam a ta tak trošku vybočuje, sladká, ne agresivní nebo těžká, ta mě oslovila mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě taky myslím, že i ta klasická GG je hodně podobná.. nebo aspoň co jsem četla :D Ze začátku fakt taková síla, že je to jako facka, ale pak taková hezká silná, ale zároveň jemná vůně :) A díky za tip, příště omrknu GG Glam, ta zní mnohem lákavěji :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)