neděle 21. dubna 2024

HAUL: Bezešvé prádlo a jarní kousky!

Ahoooj!

Jaro se nám sice někam zatoulalo a na chvíli pustilo k vládě ještě zimu, ale to nic nemění na tom, že já vám dnes přináším Haul, který je nadupaný jarními kousky! Uvidíte tady spoustu u mne neobvyklých věcí a kromě toho přináším také tip na skvělé a pohodlné bezešvé prádlo. Tak doufám, že se vám bude video plné hadříků líbit! 




Bezešvé a také stahovací prádlo mohu doporučit na e-shopu Intimidea.cz, kde seženete spoustu druhů a barev tohoto typu spodního prádla. Pod některé druhy oblečení je bezešvé prádlo celkem nutnost (ano, beru na vědomí, že i spousta věcí v mém dnešním haulu je pro něho jako dělaná :D) a určitě se doma něco takového neztratí. Prádlo Intimidea je vyráběné v Itálii a je na těle opravdu jako druhá kůže. Já jsem si moc oblíbila kalhotky a košilku a fajn je i push-up podprsenka. V hledáčku mám pak i pár kousků stahovacího prádla, protože přece jenom tělo už není tak pevné jako ve dvaceti a tady mají slušný výběr :D




No a pak je ve videu spousta, spousta, spousta oblečení. Dvě trička mám jako dárek od mamky k narozeninám a jsou to pohodlná sportovní trička SAM73 a zbytek vám už dobře známý SHEIN :D Pokud by vás něco zaujalo, tak přidávám ID položky, ať můžete kdyžtak rovnou mrknout :)

Body s volánky - růžové - ID 756235
Body s volánky - petrolejové - ID 781378
Halenka s balónovými rukávy - ID 16933771
Černá síťovaná halenka - ID 1904692
Tričko s výstřihem do V - petrolejové - ID 26189149
Tričko s proužkem - ID 2143447
Tričko limetkové - ID 17974717
Fialové tričko se strdíčky - ID 26785784
Černo-růžové tričko se srdíčky - ID 28121447
Tričko s komiksem - ID 2089872
Růžová sukně - ID 23274022
Minisukně s kohoutí stopou - ID 7267092
Černé skinny kalhoty - ID 4524641
Roztrhané džíny - ID 24911452
Set fialové kalhoty + top - ID 9825084

Tak co, líbilo se vám něco z mého výběru? Kde nakupujete stahovací a bezešvé prádlo? Znáte e-shop Intimidea?

2 komentáře:

  1. Já popravdě zatím nekupuji stahovací prádlo, ale třicítka za mnou krku, navíc těhotná, už to bude potřeba:-D Tak aspoň vím, kam se kouknout, nehledě na to, že bezešvé prádlo se hlavně v létě taky víc než hodí. A k nákupu na Shein? No, paráda, ty fialové kalhoty jsou peckovní, stejně jako džíny nebo černé kalhoty, moc se mi líbí i body s volánky, růžová sukně nebo komiksové tričko. Shein je zlo, pro mou peněženku určitě a skříň taky, akorát, že z peněženky ubývá a do skříně přibývá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvně moc moc moc gratuluji! :) ♥ Mám z Tebe ohromnou radost, protože Tě beru už jako svoji součást, jelikož to tu se mnou táhneš už hodně dlouho a hlavně moc držím palečky, ať je vše kolem těhotenství a miminka v pořádku! ♥ A k Shein.. No co já k tomu můžu říct.. :D Mám to hodně podobně.. peněženka prázdná, skříň plná, ale zajímavé, že stále mám pocit, že nemám co na sebe :D :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)