úterý 11. května 2021

Rtěnky za pár kaček.

Krásný den vám přeji!

Dlouho tu nebyly rtěnky, takže bych vám tentokrát ráda ukázala dva kousky, které seženete za pár korun. Poslední rok rtěnkám sice moc nepřeje, ale já se jich odmítám vzdát! Nosím je stále, ať už jsou vidět či nikoliv. Ráda je střídám a odcházím-li z domu bez něčeho na puse, jsem nesvá. Takže zkouším (a nakupuji nové) neustále. A věřím, že brzy zase přijde jejich čas a my se na sebe budeme moci usmívat, takže mít nějaké zajímavé kousky v záloze není od věci, že ano :D Tak co třeba luxusně vypadající hydratační kousek od Makeup Revolution? Nebo chcete utrácet ještě míň? Tak omrkněte rtěnky od Freedom!



Řada Renaissance od Makeup Revolution je prostě skvostná. Tahle rtěnka není první kousek, který z této řady doma mám, možná si vzpomínáte na můj nejoblíbenější fix na oči nebo rozjasňující paletku? Překvapivě ovšem tahle řada nevyniká jenom obaly, ale dokazuje, že i kvalita není vůbec špatná. A to nestojí jmění. Ale ještě se zastavíme u toho obalu. Na první pohled byste vůbec neřekli, že se jedná o rtěnku za stovku. Vypadá totiž vážně luxusně, nemusíte se stydět ji vytáhnout mezi lidmi. Obal je pěkný, bytelný, v kabelce si neublíží. Řada Renaissance má snad nejpovedenější obaly, co jsem u MUR zaznamenala. 



Mám odstín Prime, který už jsem sice nedohledala, ale za to jsem objevila kupu dalších a velmi zajímavých. Prime je přirozená nude, která má podtón do oranžova. Ten já mám ráda a sluší mým rtům více než do růžova, rty nevypadají tak mrtvolně, takže uplatnění pro ní rozhodně najdu. 

Rtěnka má takovou zvláštní texturu. Působí trochu jako vosková, má i takovou nasládlou, starobylou vůni jako voskovky. Ale po rtech neuvěřitelně lehce klouže, zároveň je vysoce pigmentovaná, takže dvěma tahy dosáhnete plného krytí. Na rtech je lehoučká, nezalézá do vrásek, nerozpíjí se. Nepočítejte s dlouho výdrží, není to jedna z těch, co sedne a drží. Po dvou hodinkách už mi jí na rtech moc nezbývá, jídlo či časté pití také nepřežije a pod rouškou se může stát, že se otiskne. Ale na druhou stranu opravdu pěkně hydratuje. Rty jsou vláčné a vážně na nich působí příjemně. I jako fanoušek matných a hlavně držících kousků, jsem si k ní našla cestu a ráda ji používám. 




Značka Freedom je pak sesterskou značkou MUR, která je ještě o něco levnější. Zároveň také "obyčejnější", dá-li se to tak nazvat. Dostupná je tuším v drogériích Teta (nebo alespoň byla, jak je tomu nyní nevím). Rtěnku jsem dostala v Mystery bagu, který se občas dává jako dárek k produktům MUR, ale byla jsem za ní moc ráda, docela mě zaujala barva, jelikož podobných odstínů rtěnek nemám ve své sbírce nijak velké zastoupení. 



Mám odstín 119 Adorn, což je tmavší růžová až do vínova, s velmi jemnou perletí, která zajistí jakoby lesklý efekt. Finiš jako takový bych však pojmenovala jako sametový. Rtěnka není vyloženě lesklá, ani čistě matná. Při líčení je trochu tužší, pigmentace není nejvyšší a je potřeba rtěnkou přejet několikrát, aby nebyl výsledek flekatý. Ovšem při pár jemných tazích ve výsledku nevypadá špatně. Na rtech pak má tendence trochu utíkat, takže bych možná ocenila konturku, ale tu nemám (samozřejmě, ale už bych je mohla začít používat! :D), takže si na to musím dávat pozor. A výdrž samotná není kdovíjaká, což je pro mě u tmavšího odstínu špatný, protože se pak nemůžu zbavit pocitu, že je nutné rtěnku pořád kontrolovat. Zase ale opět je rtěnka hydratační, takže rty nevysušuje, naopak jsou pořád mokré a vlahé. Být to nějaký jemnější a méně nápadný odstín, tak si rtěnku užiji a nosím častěji. Takhle musím dávat pozor, a to nejen kvůli roušce, aby neskončila někde rozmazaná. Nosím ji, když se někam chystám na kratší chvíli a vím, že budu mít možnost ji upravit nebo setřít, aniž bych zažila faux paus se rtěnkou alá klaun :D



Sečteno podtrženo: Já nemůžu ani jednu vyloženě pohanit, přijdou mi fajn obě. Renaissance od MUR je kvalitnější a i odstínově mi vyhovuje mnohem víc, takže ji nosím častěji. Asi bych se nebránila i dalším kouskům, mají například krásnou růžovou, nyní dokonce ve slevě. Freedom je horší, ale z části je to pro mě způsobeno odstínem, u kterého já prostě potřebuji preciznost a kvalitu, abych se cítila dobře. Zase jako je to rtěnka za pade! V akci se dá/dala sehnat i za míň, takže za těch pár kaček není špatná a mít ji třeba v odstínu jako tu MUR, tak si fakt pískám.. 

Co a vy a rtěnky? Nosíte i v tomto období? Znáte a používáte rtěnky MUR či Freedom?

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mám tu už z dřívějška asi dvě a jo, za ty peníze fakt nejsou špatný :)

      Vymazat
  2. Revolution rtěnky umí a ty obaly jsou fakt krásné. :) I ten druhý odstín od Freedom je pěkný.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revolution je tak šikovná značka.. Jen škoda, že občas se až moc inspiruje jinde, protože svoje originální produkty fakt umí! A ten odstín Freedom je super, jen zrovna u takových barev potřebuji trochu lepší kvalitu :-/ Nejsem si s nimi na rtech moc jistá :D

      Vymazat
  3. Design balení té rtěnky MUR je úplně luxusní, na první pohled by mě odstín moc nezaujal, ale na rtech vypadá moc hezky, přirozeně. A už koukám na další odstíny a minimálně ten růžový Date, na ten bych si říct dala:-)
    Rtěnky teď téměř nenosím, ale to mi nebrání je vesele nakupovat, však on jejich čas přijde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo? Date se mi taky líbí! :D Až bud zas objednávat, přihodím ho do košíku :D Já rtěnky nosím i pod roušku/respík, přijde mi hrozně líto, aby mi doma jen tak ležely :( :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)