neděle 4. října 2020

Kosmetické novinky | Září 2020

Krásný den přeji a vítám vás!

Je tu neděle! Takže co říkáte na nové video? :) Skočili jsme do dalšího měsíce, takže pro vás mám samozřejmě připravené rekapitulace toho minulého a začínáme Kosmetickými novinkami, které jsou opět nabušené, protože fakt nezahálím a nakupuji jako divá.. 


Začalo to výprodejem na Elnino.cz. Co víc k tomu dodávat? Tam když se objeví velký výprodej, tak je vymalováno, protože všechno je opravdu za pakatel a to se pak těžko odolává! Nakoupila jsem tam kupu věcí, mám tím vyřešenou i část dárků. A to by bylo divný, kdybych nekoupila i něco pro sebe, ne? Takže pár drobností jsem si do košíku přihodila. Například další balení suchého šamponu Batiste se mi nikdy neztratí, verzi Love is love tam měli za 65 Kč. Pěnu do koupele Winter Dream od Dermacolu jsem vzala do zásoby na chladné zimní večery. To se bude hodit taky. Pak se mi zalíbil kartáč na vlasy značky Cactus. Můj již několik let sloužící Tangle Teezer začal dosluhovat, tak jsem si říkala, že zkusím tenhle kousek a víte co? Jsem nadšená! Nejen, že stál pouhých 112 Kč, je cestovní a v hezkém designu, ale fakt i skvěle funguje a češe snad i lépe než originál TT. Má různě dlouhé štětiny, díky čemuž mezi vlasy lépe zajede a rychleji je rozčeše. Tekutá rtěnka od Rimmelu Stay Satin mne zaujala tím krásným, výrazným odstínem. Podobný odstín mi doma chyběl, tak jsem ráda, že jsem jej sehnala a ještě za hubičku (asi 37 Kč). No a za hubičku byly i paletky od Makeup Revolution, takže vás jistě nepřekvapí, že jsem jim neodolala. Vzala jsem variantu Mermaid's Heart, která stála jen kolem 60 Kč(!) a Wild Animal Fierce, která stála 89 Kč. Jako to asi chápete, že maniakovi na paletky, jako jsem já, tohle neunikne..



No a tím jsem bohužel neskončila, protože díky Instagramu jsem objevila e-shop Makeup.cz a otevřít ho byla osudová chyba! Tenhle e-shop je totiž nadupaný kosmetikou! Najdete tam desítky tisíc produktů a více než tisíc značek. Je tam toho tolik, že vám z toho půjdou oči šejdrem :D Já jsem se zaměřila na masky na obličej a pár pleťových produktů polských značek, které se tam dají koupit opravdu za pár. Masek jsem nakoupila vážně zásobičku a všechny stály v rozmezí 11 - 27 Kč! Těšit se můžete na recenze masek Marion, Soraya, Lirene či korejské Esfolio. Kromě nich tu mám ale také tonikum, hydratační sérum či odličovač očí od Marion a pleťový peeling s vitaminem C od ruské značky Beauty Visage a už se nemůžu dočkat až vše vyzkouším a dám vám vědět. A kolik stál nejdražší kousek z objednávky? Sérum - 65 Kč. To jsou prostě příjemné nákupy! Určitě jsem neobjednávala naposledy.


V DMku jsem neodolala pár drobnostem Balea. Musela jsem si vzít ještě aspoň něco z limitky Copacabana, protože tahle limitka se neuvěřitelně povedla! Nejvíce mne zaujal krém na ruce, tak šel se mnou domů a za těch 29,90 Kč je to paráda! Je příjemně hydratační, rychle se vstřebává a nezanechává umaštěné ani ulepené ruce, což je bomba pro denní použití. Pak jsem potkala ještě dva sáčkové peelingy, tak jsem je hned vzala a dobře jsem udělala. Krásně voní, jsou hrubší, takže skvěle vydrhnou a výsledkem je jemná a lehce vyživená pokožka. Za 24,90 Kč fajn kup. 


Během září dorazil i testovací balíček nové řady Bio Organic značky Nuxe. Ani lékárenská kosmetika nezahálí a snaží se své produkty zahalit do tajů přírody. Přišla mi cestovní balení tří produktů - hydratační fluid, sérum s chia semínky a rýžový pleťový olej. Testuji jako divá, takže vám dám určitě vědět minimálně na IG, jak (ne)fungují, i když plnohodnotné recenze to asi díky menšímu balení nebudou. 


*A mám tu i nějaké PR balíčky. První novinky dorazily od Ryoru a to jejich dlouho připravované deodoranty. Mají variantu pro muže i ženy, jsou krémové a obě varianty fakt hezky voní! Jak fungují a nefungují vám dám vědět časem, protože s použitím právě v těchto dnech začínám :) Třetím kouskem se mi Ryor přesně trefil do noty, oční krém mi zrovna dochází, proto se rozjasňující oční krém s peptidy bude nadmíru hodit. Co miluji hned od první chvíle? Balení s pumpičkou. Je to hygienicky nezávadné a praktické. Navíc je neparfemovaný, takže vhodný i pro citlivou pleť. Těším se až ho prubnu pořádně a pak vám dám samozřejmě vědět!


*Na závěr pak zajímavý produkt od Yves Rocher a to rostlinný balzám na vlasy s jojobovým olejem. Balzám je specialitka zejména v tom, že se dá použít kdykoliv během dne nebo jako noční maska podle potřeby vašich vlasů. Vyživuje a regeneruje suché vlasy a dodává vlasům hebkost a jemnost. A bonus? Krásně voní! Zatím jsem v začátcích testování, tak jsem zvědavá, co s mými jemnými vlasy udělá a jak se osvědčí.


Tak a za září je to všechno. Ale nic se nebojte, říjen taky uteče a já vám zas ukážu, jaký kosmetický závislák jsem.. Už tu totiž čekají další nákupy :D

A co pěkného jste si v září koupili vy? Znáte e-shop Makeup.cz? A jaké novinky vás zaujaly nejvíce?

* Produkty označené hvězdičkou mi byly zaslané v rámci barterové spolupráce

12 komentářů:

  1. Tak ty masky jsou masakr :D Oční krém Ryor je skvělý :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ono se to zdá, ale zas tak hrozný není.. pár týdnů a zase budu mít prd :D

      Vymazat
  3. Makeup.cz je ráj pro všechny kosmetikoholiky, já když tam poprvé zabrousila a viděla ten sortiment, tak jsem byla úplně v transu:-)
    No a jinak se mi líbí paletky, neměly by, mám táák nabouchaný šuplík, ale s jídlem roste chuť:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to bylo úplně stejný a od té doby tam chodím každou chvilku "na kukačku" :D Bojím se, že další objednávka na sebe nenechá dlouho čekat :D

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko, tak ty masky mě dostaly, super, už se těším na testování a Tvé recenze. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Mas takovou zásobu masek, ze je můžeš používat každý den. Taky jsem viděla ten výprodej na elnino, ale nic jsem si neporodila :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím, já už jsem tak slabá, že odolat nedokážu :D A jen se neboj, ani se nenaděju a bude po maskách :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Na chvíli mám klid.. ale nebojím se, že by to nezmizelo :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)