úterý 12. listopadu 2019

Na návštěvě v drogérce: Miss Sporty, Gabriella Salvete, Essence

Krásný den vám přeji!

Mrkneme se spolu pro jednou zase do drogérky a představíme si rovnou tři kousky, které tam můžete sehnat. Mrkneme ke stojanu Essence, Gabriella Salvete nebo k Miss Sporty. Všechny jsou vlastně i kupované v jeden den a to se slevou na dekorativku, která byla nedávno. Postupně jsem všechno vyzkoušela, takže vám nyní můžu poreferovat. Tak konec povídání, jdeme na to! :)



Tekutá matná rtěnka - Gabriella Salvete

První kousek, který jsem šla očíhnout a následně jsem si ho odnesla je tekutá matná rtěnka od Gabrielly Salvete. Od GS jsem také dlouho nic neměla, takže jsem byla celkem překvapená, kolik novinek se v jejich stojanu nachází.. Od make-upu, přes laky až po rtěnky. Na tyto matné jsem slyšela hodně chvály, tak jsem prostě musela :D Mají několik zajímavých odstínů, třeba i neonově růžovou! Já jsem nakonec vzala krásný podzimní odstín 104 Dolce Vita, což je vínová, pro tohle období ideální. Rtěnka má černý matný obal, uvnitř plochý pěnový aplikátor, kterým se rty lehce vybarví, ale mé úzké i přetáhnou :D Má nasládlou vůni, ale nijak nevtíravou a na rtech cítit není. Rtěnka má krémovou texturu při aplikaci, po rozetření na rtech ihned zasychá do sametového až matného finiše. Vypadá moc pěkně a člověk by i čekal, že bude skvěle držet. V tom jsem ale mírně na rozpacích, protože ač vypadá jako celodenní držák, tak ze rtů mizí a poměrně brzy. Stačí olíznout si rty napít se nebo víc mluvit a rtěnka od středu rtů mizí a zůstávají pouze kontury. O jídle radši ani nemluvím, to fakt nedá. To je pro mě tedy trochu zklamání, čekala jsem držáka na celý den..  








Řasenka Naturally Perfect - Miss Sporty

Už několikrát jsem tu básnila o řasenkách Miss Sporty StudioLash, no a jelikož ráda zkouším a objevuji, vzala jsem nedávno i tuhle jejich nejnovější řasenku Naturally Perfect. Líbila se mi tím jemným obalem, docela mne zaujal i kartáček, sice tentokrát není umělý, ale je poměrně dost huňatý, takže jsem si říkala, že by mohl s těma řasama zabojovat. No bohužel tentokrát tak nadšená nejsem. Kartáčkem se mi líčí poměrně těžko, je rovnoměrně huňatý a na mé krátké řasy celkem velký, takže se mi nepoužívá úplně snadno. To bych ale ještě zvládla, na to se dá zvyknout. Jenže tahle řasenka mi bohužel vůbec nepomáháááá.. Jak StudioLash růžová i žlutá dokážou i s mými pár košťaty zamávat, prodloužit je, zahustit, dodat objemu a prostě pořádně zvýraznit, tak tahle ne. Opravdu zastává své jméno - naturally. Spíše řasy jen tak jemně zvýrazní, lehce protáhne. Těm mým nedodá tvar, jsou tak nějak rozlítané, ušmudlané. Skutečně na nich zanechá přirozený efekt. Což teda pro mne bohužel není žádané, já toho potřebuji dodat hodně, žádná přirozenost :D Takže pokud chcete spíše jen začernit, protáhnout a lehce zvýraznit, tohle vám bude vyhovovat. Ale neobtiskává se, nerozmazává, řasy jsou po celý den ve stejném stavu.. To je zase dobrá! Cena je kolem 80 - 90 Kč.







Tvářenka My Glow Passion - Essence

Od Essence jsem neměla nic hodně dlouho, takže jsem pro jednou zase prolustrovala stojan a do oka mi padla tahle plechová krabička s tvářenkou My Glow Passion. Tuhle krásnou plechovku mají ve dvou variantách - buď tuto tvářenku nebo rozjasňovač. Já tedy sáhla po tvářence, protože rozjasňovač mne odstínem nijak neoslovil. Ovšem tvářenka má krásný odstín - je to cihlově oranžová, trochu až do hněda s jemným zlatým shimmerem. Použitelná je i na konturování. Shimmer je na tváři celkem nenápadný, ale při zásahu sluníčkem je viditelný a hezky tvář prozáří. Tvářenka je jemný prášek, poměrně silně slisovaný, takže z počátku je třeba trochu zahrabat, ale po sundání takové té "první" vrstvy, už je to potom mnohem lepší. Vůbec nepráší, na štětec a poté i na tvář chytá dobře. Pigmentace je střední až vyšší, takže s ní je třeba pracovat s citem. Na tváři vypadá velmi hezky a řekla bych, že i přirozeněji než třeba hnědý konturovací pudr. Jen škoda výdrže, ta rozhodně není celodenní, zvládne tak nějak těch osm hodin a poté se začne vytrácet. Bohužel ale ne úplně nenápadně, sice to není žádná hrůza, ale lehce flekatí. A hlavně není moc otěruodolná, takže pokud si saháte po obličeji nebo podpíráte hlavu atd., tak bacha na to :) 

Obsah je 8,5 g a běžná cena v drogériích byla tuším 74,90 Kč nebo k dostání ještě na e-shopu KupKosmetiku.cz za 67 Kč.







Tak a to by bylo pro tentokrát vše, příště budeme pokračovat, ještě tu toho mám dost :)

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco? Jaká je vaše oblíbená řasenka z drogérie?

10 komentářů:

  1. Moje oblíbená řasenka z drogerie je Lash sensational od Maybelline. Nejvíce mě zaujal odstín rtěnky. Jen škoda té slabé výdrže.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu taky miluju..! Ale musím říct, že ty od MS mi udělají celkem podobnou, ne-li větší službu a za půlku :)

      Vymazat
  2. Musím říct, že všechny produkty se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fajn.. i když tentokrát má každá nějaké to ALE.. :D

      Vymazat
  3. Tak rtěnka mě hodně oslovila, jen se s ní ještě naučit manipulovat ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ta manipulace ještě jde, ale ta výdrž mě mrzí, protože tohle každou chvíli upravovat.. to je na prd :D

      Vymazat
  4. Tu řasenku od Miss Sporty jsem si teď koupila, líbila se mi ta barva a z těch pár zkoušení mám zatím stejný dojem, ten efekt na řasách je na můj vkus hodně, hodně decentní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :) Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Teď jak mi trochu prosychá, tak je to možná o chlup lepší, ale pořád oproti žluté či růžové SuperLash nic moc :-/

      Vymazat
  5. Miss Sporty má celkem dobré řasenky, vždy jsem si kupovala v zeleném obalu a byla naprosto nejlepší. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)