neděle 10. listopadu 2019

Kosmetické novinky | Říjen 2019

Krásnou neděli!

Po týdnu vás opět (možná) potěším novým videem. Nebyly tu ještě říjnové novinky, takže se na ně dnes vrhneme.. :) Snažím se nyní s nákupy trochu krotit, protože peníze jdou úplně jiným směrem, ale sem tam mi to v drogérce ujede :D Přeci jenom těch lákadel je tolik, že jo! Kromě toho mi přistálo doma i pár moc zajímavých PR balíčků, tak pojďme na to!



*Začnu balíčky. Mám tu dva a oba se přesně trefily do mého vkusu, protože obsahovaly produkty, na kterých poslední měsíce doslova ujíždím :D Prvně mi přišla hromada masek značky 7th Heaven, které jste již měli tu čest tu potkat. A uvidíte i spoustu dalších. Přišla mi snad většina jejich nabídky a že je opravdu bohatá: základní řada masek obsahuje spoustu slupovacích masek, ale i bahenní, jílové či bublinkovou! Druhá, trochu nadstavbová řada se jmenuje Renew You a obsahuje plátýnkové masky i jednu masku pod oči a zajímavá je určitě i nová řada masek na obličej Superfood, o které už jsem vám psala tady.


*Další balíček obsahoval novinku značky Alcina, která je vskutku zajímavá. Uši by měli nastražit všichni 25+, jedná se totiž o Pre-aging cream, který pomáhá zpomalovat tvorbu vrásek. Zatímco anti-aging funguje už na vzniklé vrásky, pre-aging cream jim předchází, aby vůbec neměly šanci se tvořit! Krém obsahuje křemík a biotechnologickou pavučinu, která pomáhá dodávat pleti dostatek pojiva, díky tomu se pleť nepovolí a vrásky tak nemají šanci vzniknout.. No, potřebovala bych asi doživotní zásobu tohoto krému! :)


A jdeme na nákupy! Úplně na začátku října mi přišla objednávka z e-shopu Elnino.cz, kde měli koncem září obří výprodeje. Vážně stály za to, spousta zajímavých věcí a doslova korunové položky.. Nakoupila jsem pár dárků a něco málo vzala i pro sebe. Do zásoby jsem si vzala dva suché šampony Batiste, které vyšly na necelých 70 Kč. Tělový sprej Katy Perry's Indi Visible nestál ani stovku a jelikož vím, že vůně Indi moc hezky voní, neváhala jsem. Po letech jsem sehnala můj kdysi velmi oblíbený olejíček na vlasy Biosilk. Možná si někteří pamatujete, že jsem ho kdysi dávno milovala! A víte za kolik jsem ho sehnala? Za pouhých 39 Kč! Sprchový gel Wild Pearl od Naomi Campbell stál míň než 20 Kč a nebrala jsem ho pro sebe. Jenže bohužel se po cestě nějak rozflákal a trochu vylil, tak jsem byla nucena si ho nechat :D Poslední kousek je fixa na oči Masterpiece od Max Factor, kterou jsem brala též do zásoby. Fixa na oči se u mne doma nikdy neztratí.


Pak mi dorazila objednávka z Oriflame. Konečně jsem si objednala sprchovou pěnu Loved Up, po které jsem pokukovala už hodně dlouho. Nyní byla v akci, tak už jsem neváhala. Asi vás nepřekvapí další masky.. Tyhle dvě z řady Love Nature jsou plátýnkové - jedna vyživující a jedna antioxidační. Poslední kousek se mi líbil už obalem a slibovanou vůní kokosu a pleťový peeling mi zrovna došel, takže nebylo o čem.


Mé další kroky vedly do DMka. Jsem tam skoro tak často jako kdybych chodila do práce :D Po opravdu hodně dlouhém pokukování jsem si koupila dva laky na nehty z kolekce Naturally Perfect od Miss Sporty. Tahle nude řada byla navržena speciálně v kooperaci MS a DM drogérie a je opravdu jedna z nejzajímavějších. Vzala jsem Vanilla Flavor, což je krásná přirozená nude a Rose Macaron, což je velmi jemná pastelová růžová. Oba krásné a hlavně skvělé! Bezvadně drží, dobře se lakují a schnou.. No brzy vám je ukážu. O koupelovém pudru Bloomy Obsession  od Balei jsem vám psala v minulém článku, takže pokud se vám líbí, mrkněte tady. Make-up Baby Skin od 183 Days jsem kupovala ve výprodeji za 39,90 Kč a byl to celkem dobrý kup! Make-up je jemný, udělá matný a přirozený finiš, nezalézá do vrásek, krytí má střední. Výdrž je sice průměrná, ale za těch pár kaček není o čem :D


Další návštěvu jsem neodolala zase maskám.. Balea představila limitku tří druhů masek - Cosmic Girl, Space Glam a Shining Star. Hezké obaly a stály dvacku, to mluví za vše :D Z limitky Magical Team jsem vzala pouze antibakteriální gel, který jsem si přidělala na kočárek jako valná většina maminek :D


A návštěva DMka ještě jedna, tentokrát mi zase do oka padla Balea limitka White Chocolate.. Najdete v ní pěnu na holení, šampon, masku na obličej a balzám na rty. Já jsem nakonec odnesla jen pěnu na holení, ta se určitě neztratí. Navíc krásně voní a stála jen 24,90 Kč. Odličovač očí od Astrid byl nutností, doma mi dochází a z drogérie sahám jen po dvou - po tomto a fialovém od Garnier a ten jsem teď měla, takže jsem to zas musela vystřídat. Poslední kousek na fotce je plátýnková maska Planet Spa od Avonu, kterou jsem si objednávala asi za 59 Kč. Víte jak to s těma maskama mám :D


Poslední úlovky jsou pro změnu značky Isana z Rossmanna. Do zásoby jsem si vzala sůl do koupele Calm Down, o které jsem básnila v minulém článku. Určitě si pro ni skočte, nebudete litovat! Krásně modrá voda, dokonalá vůně kokosu s vanilkou a i lehce vyživená pokožka. Super kup za 18 Kč! Masky Botanical jsem vám také už představovala zde, nyní je vyprodávali za 25 Kč a tohle byl poslední kus, co se mi podařil ulovit :( Gelovou masku s výtažky z jahod jsem dostala od milé Terky, protože ví, jak masky miluju.. :D


*Poslední, co vám chci ukázat jsou tyhle krásné deníčky pro děti. My na ně máme ještě chvíli čas, ale možná neodolám a něco vyplním Dankovi sama :D Miluju totiž zapisování zážitků! :) Od těhotenství píšu úplně vše :D Tyhle deníčky jsou na 25 záznamů a kromě toho, že si tam vaše dítko může zapsat své poznatky, může si je i nakreslit.. :) Seženete je na Happybook.cz.


Tak a jsme opět na konci a sejdeme se tu zase za měsíc! :) Plánuji se trochu odměnit za nastálý stres, tak snad se mi to povede! :D

Zaujalo vás něco? Co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

* Produkty takto označené mi byly zaslané k vyzkoušení

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Šílený, co? :D Ale teď si dám pauzu a nebudu žádné pořizovat :D

      Vymazat
    2. Si povíme příští měsíc :D :D

      Vymazat
    3. Si povíme příští měsíc :D :D

      Vymazat
    4. No zatím to vypadá nadějně! Není čas chodit po obchodech, tak by to mohlo i dopadnout! :D

      Vymazat
  2. Ta zásoba masek:-) Výprodeje na ElNino jsem taky využila, za ty v některých případech směšné ceny jsem to tam nemohla nechat:-) Jinak se mi líbí radosti z dm, Oriflame a Rossmanna:-) Já teď mám v plánu šetřit na Vánoce, ale nevím, nevím, všude tolik lákadel:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky teď musím šetřit, takže si dám asi pořádný kosmetický detox :D ale zase.. o čem pak budu psát? :-O :D

      Vymazat
  3. Masky máš riadnu zásobu, môžeš každý deň používať

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky na nehty od Miss Sporty mají nádherné odstíny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou fakt super! Navíc i ty jejich vlastnosti jsou za ty peníze úplně nepřekonatelné! :)

      Vymazat
  5. Pro odličovač od Astrid mám také v plánu jít. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, toľko skvelej kozmetiky. Hlavne tie masky sa mi zapáčili. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)