středa 7. listopadu 2018

(Ne)kosmetické novinky: Srpen - Říjen

Krásný den vám přeji!

Po skoro půl roce vás vítám u (Ne)kosmetických novinek! Tak jako nebudu tvrdit, že jsem to nepovrtala.. Hodně dlouho jsem totiž zapomněla tento typ článku připravit. No a když se teď zpětně podívám na ty skoro půlroční přírůstky, je celkem zbytečné vám tu některé ukazovat, protože už je doma dávno nemám :D Proto jsem se rozhodla to trochu zkrátit, červnové a červencové přírůstky vytřídit a mrkneme se na na novou kosmetiku/vosky/knížky + pár dalších věcí od srpna. Některé věci budou spíše opáčko, jiné tu uvidíte v následujících týdnech, tak aspoň budete vědět, na co se těšit :)



Dobré je, že srpen se nesl v duchu celkem minimálních, alespoň kosmetických, přírůstků. Kosmetické firmy mívají přes léto většinou volnější režim a připravují novinky spíš na podzim, kdy je solí jednu za druhou. I tak se ale nějaké novinky objevily a kromě toho jsem dostala i spousty dárků. Z té kosmetiky tu mám například "nové" odstíny slavných rtěnek 16H Lip Colour od značky Dermacol. Věřím, že ty vás neminuly, protože obletěly celý internetový svět a v drogériích už máte šanci je nějakou tu chvíli potkat. Celkem přibylo 11 odstínů. Výběr je velmi rozmanitý, od přirozených nude odstínů, přes výraznou fialovou, růžovou, červenou či hnědou. Fakt si vybere úplně každý. Kvalita se liší opět odstín od odstínu, ale většina jich je prostě dobrá, jen se s nimi musí umět pracovat (nanášet ve slabých vrstvách, které se musí nechat zaschnout). *


Se dvěmi novými řadami produktů přišla značka deodorantů Borotalco. Ta se těší všeobecné oblíbenosti, takže jsem byla zvědavá, jak si povede. O novinky z řady Active a Intensive jste měli možnost si také zasoutěžit. Já musím říci, že jsem s většinou spokojená. Především musím pochválit jejich roll-on antiperspiranty, které se mi dostaly pod kůži. Na to, že jsem dosud NIKDY kuličky nepoužívala, tak jako hodně dobré. Více najdete v recenzi tady. *


Velmi milým překvapením byl také Trendy Beauty Box od Avonu. Nejen, že byl hezky sestavený, ale navíc většina produktů mě nadchla. Nejvíc nadšená jsem byla z malého balení parfému Rebel Far Away, čímž mi Avon opět dokázal, že vůně prostě umí! Ale za to stojí rozhodně i tužka na obočí, tužka na oči či řasenka. Všechno na jedničku. Více o obsahu i boxu samotném jste si mohli přečíst zde. *


Z kosmetických dárků mne rozhodně moc potěšily sprchové gely značky Yves Rocher. Jejich parfemace a vlastnosti jsou vážně skvělé, takže doufám, že se uvidím s dalšími dříve než zas za několik let.. :D I když mé zásoby sprcháčů jsou nekonečné, takže kdoví! :D Za mě vede levandule s ostružinou, která se skloubí zajímavým způsobem. Skvělý byl i kokos, tam jsem ani nic jiného nečekala. Nejméně se mi pak líbila varianta mandle a pomerančového květu, která byla tak prapodivně zvláštní. Celý článek potom tu.


Od milé Stáni z blogu Na vlastní kůži jsem při její návštěvě dostala také pár dárečků. Dvojici masek 7th Heaven, které jsou naprosto super. Už jsem jich měla několik a zatím jsem nenarazila na špatnou :) A taky perleťový EOS, který v posledních týdnech moc ráda nosím a nahrazuji jím rtěnky :)


Ségra mi k svátku zkombinovala kosmetiku s dalšími roztomilostmi. Z kosmetiky mi koupila tři vlasové masky Balea, které jsem chtěla už nějakou chvíli zkusit, takže jsem ráda, že mám tu možnost. K tomu jsem pak dostala ještě lenochody a lamy :D V Kiku se to jeden čas hemžilo těmito příšerkami a já propadla notné dávce infantilnosti :D


Z vlastních srpnových nákupů tu potom mám pár drobností Balea a sprchovou pěnu Nivea, která se vyprodávala za úžasných 35 Kč. Masky Balea pak ráda sbírám kvůli jejich roztomilým obalům a fajn cenám. Ta Time to Glamour byla za mě moc povedená, stála pouhých 12,90 a za tu cenu udělala celkem službu (zbavila mastnoty a nečistot a lehce i hydratovala), platýnkové jsou kus od kusu, ale většinou za těch pár kaček taky ujdou. No a neodolala jsem ani balzámu Pearly Vanilla. Hezký obal, vanilka v názvu a ještě cena 19,90 Kč.. není o čem.


A ty srpnové nekosmetické novinky?

V prvé řadě vám ukážu pár nádherných dárků ke sňatku. Od kolegyněk jsem dostala hrnečky, prkýnko a ta barevná mýdla. Kamarádka pak myslela na můj svatební den s vůní Wedding Day od Yankee Candle. Jsem akorát tak nějak neměla čas si ji zapálit, takže na svoji chvíli teprve čeká :D


Bývalá kolegyňka zná také moc dobře moji vášeň pro vosky a svíčky, takže mne pro změnu zásobila vosky značky Heart & Home. A musím říct, že ten výběr se teda vážně vyvedl! Jedna vůně lepší než druhá. Některé mám již vypálené, takže se můžete těšit na Vypáleno, kde se o nich rozpovídám víc :)


No a abych těch vosků neměla úplně málo jo, tak jsem se utrhla ze řetězu na facebookovém bazárku a pořídila si rovnou 12 dalších vosků Yankee Candle.. Povětšinou jsem brala vůně, které u nás nejsou běžně dostupné. Některé mne mile překvapily, jiné mě zase vůbec nenadchly. Opět se o nich dozvíte, až se jim všem podívám na zoubek podrobněji.


Září bylo k novinkám ještě střídmější. Což není zlé, alespoň mám čas se podívat na zoubek svým věčným zásobám a také díky stěhování to pro mě bylo mnohem jednodušší :D Dorazily akorát podzimní novinky z dekorativky Alcina a to metalické a matné pecky. Vše poctivě testuji a zatím jsem moc spokojená! Zase mě začaly bavit rtěnky a to díky metalické tekuté krásce, tužky na oči mě berou už dlouho, takže mě ani nepřekvapuje, že jsem si zamilovala i tuhle.. *


Testuji už nějaký ten pátek také produkty značky Plantur 21 pro růst vlasů. Určitě jste o Planturu už slyšeli. V drogériích je k sehnání verze Plantur 39 a v lékárnách právě 21. Já už víc jak měsíc testuji jak šampon, tak tonikum a o dvě balení už jste měli možnost soutěžit na Instagramu a Facebooku. Jedno tu pro vás ještě mám, takže se už teď těšte na recenzi ;) *


Nákupy jsem zkrouhla na minimum a neodolala jsem akorát novým kávovým peelingům značky Balea. Zaujaly mne nejen tím, že se jedná o kávový peeling, ale také tím, že jsou ve dvou variantách - kokos a mandle a stojí pouhých 27,90 Kč. No jako neber to! :-O


Dorazila mi i nová zásoba knih od Dobrovského. Čtu už poslední a plánuji se o nich v budoucnu také rozepsat víc. Všechno jsou to krimi-thrillery, které se zabývají pořádným mordem. Zatím jen prozradím, že favoritem je za mě rozhodně knížka Černooké Zuzany, která mě bavila od začátku do konce a hlavně se mi po dlouhé době stalo, že jsem až do konce vůbec netušila, jak se ten závěr vyvrbí! :) *


Moc milým překvapením pak byla zásilka obsahující tyhle krásné náramky od úžasných holek z Lovely Beauty (Instagram). Miluji jednoduché náramky. Mám své oblíbence, které nosím denně a tyhle se velmi rychle zařadily mezi ně. Skvělé na nich je, že nejsou na ruce ani cítit, jak jsou lehoučké. Jsou vkusné a střídmé, že nijak nekřičí na dálku. Velikost je nastavitelná podle potřeby a vyrobené jsou fakt kvalitně. Za mě spokojenost obrovská a moc holkám děkuji za tak krásný dárek! *


Říjen se však s novinkami rozjel ve velkém! Prvně mi přišel zase super balík značky Ziaja, který obsahoval novinky z řady GdanSkin. K testování dorazil šampon s kondicionérem a pěna do koupele. Řada má krásnou jemnou "slanou" vůni, která se hodí jak pro ženy, tak pro muže. Řadu doplnil slavný "Perníček" - tj. snad nejslavnější krém na ruce s vůní perníku :) Nejraději byste ochutnali! *


Alcina dlouho nezahálela a přišly další novinky. Tentokrát moc hezká paletka plná jemných hnědých odstínů. Skvěle využitelných na denní i večerní líčení. Konečně mám zase chuť se víc malovat! A aby se mi s paletkou dobře pracovalo, přišel i tenhle krásný duhový štětec. A prozradím, že ten je fakt super! *


Nově jsem navázala spolupráci s Make-up Institutem Prague, který kromě vizážistických kurzů zajišťuje i e-shop se spoustou zajímavých značek. Mohla jsem si vybrat něco k vyzkoušení, takže jsem neváhala a vybrala si fixační pudr značky Kryolan a mýdlo na čištění štětců Barbara Hofmann. Pudr je super, je ho opravdu strašně moc, takže bych se jím mohla matlat celá! :D A mýdlo je zatím také fajn a nekonečné je prý taky, mám tedy fakt zásobu.. *


Nejnovější produkty jsou od kosmetiky Capri, která mi též nedávno nabídla spolupráci. Značky La Chévre a Le Chaton znám už dlouho, ale setkávám se s nimi po letech. Značky využívají ve svém složení především kozí mléko, které je hlavní ingrediencí a nabídka se orientuje zejména na pleťovou a tělovou péči. K vyzkoušení jsem si vybrala pleťové anti-age sérum od Le Chaton a krém na oční okolí od Le Chévre, tak jsem zvědavá, jak si s "kozí kosmetikou" sedneme. *


Málem bych zapomněla ještě na obří balík plný produktů z Mandlové řady značky Weleda! Přišel mi její kompletní sortiment! A jednou dokonce i pro vás, takže sledujte sociální sítě, ať vám nic neunikne ;) V mandlové řadě najdete jak produkty pleťové, tak i tělové péče. Od krémů na ruce, tělového mléka přes hydratační oleje, pleťové krémy a další.. Celá řada velmi jemně mandlově voní a většina produktů stojí za zkoušku! *


No a nákupy? Samozřejmě jsem nemohla odolat říjnové akci v Rossmannovi, kde opět byla dekorativní kosmetika s 50% slevou při nákupu dvou a více kusů. Už jsem pár týdnů doma neměla žádný make-up, takže jsem se zásobila. Vzala jsem si snad nejslavnější kapátkový make-up od Catrice a můj kdysi oblíbený True Match od Rimmelu. Do zásoby jsem brala i automatickou tužku na oči od Dermacolu, která patří rozhodně mezi nejlepší, jaké jsem kdy měla! A na zkoušku jsem pak neodolala linkám ve fixe od Make-up Revolution, které nejen skvěle vypadají, ale navíc i skvělé jsou!


Na jarmarku Fler.cz v pardubickém nákupáku jsem byla překvapená, kolik šikovných lidí se na jednom místě sešlo a kolik zajímavých věcí se mi tam líbilo! Nakonec jsem si na zkoušku vzala jen šumivou bombu značky Libebit, kterou už jsem i vyzkoušela a bohužel mne nijak neohromila. A taky jsem neodolala dalšímu náramku.. tentokrát s křišťálem. Ten byl ale zklamání ještě větší, protože po třech dnech nošení se mi celý rozvázal a já prostě nejsem schopná si to uvázat zpátky :D :(


Tak a to bude všechno! Je toho i tak neuvěřitelně moc, ufff! Dejte mi dolů do komentářů vědět, zda vás něco z toho zaujalo a jestli jste něco zkoušeli! :)

*Zaslané PR produkty jsou označené hvězdičkou na konci odstavce

8 komentářů:

  1. Zaujaly mně knížky, masky, vosky, novinky od Ziaji..no, možná by bylo jednodušší říct všechny novinky:-) Akce 50% slevy na dekorativku mně jedním slovem zruinovala, z toho šoku se budu oklepávat dlouho, ale na druhou stranu, ušetřila jsem dost, plus jsem pokoupila i nějaké dárečky na Vánoce, takže vlastně spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On si člověk občas musí udělat radost ;) A tahle akce Rossmanna je naprosto super! :) Jen jsem si pak vzpomněla na další kupu věcí, co jsem potřebovala.. :D No, tak teda příště.. musím k tomu přistupovat zodpovědněji a udělat si seznam :-O :D

      Vymazat
  2. Lamy a lenochody jsem bohužel propásla, byli snad všude a já chtěla hrnky z Pepca, ale nestihla jsem je :( A parádní zásobička YC :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo YC mám solidní zásobu :D Už jsem si zakázala cokoliv koupit, dokud jich tak třetinu (nebo i víc) nevypálím :D Jinak to tu budu mít snad do konce života :)

      Vymazat
  3. Hrozně mě lákají ty nové linky od Revolution, četla jsem na ně i dobré recenze. Dále jsem vyzkoušela obě dvě masky od 7th Heaven a musím říct obou, super a mile ráda si zase nějakou kopím. Já jsem akce 50 % v Rossmanovi využila minulý rok a dodnes mám ještě nějaké zásoby z toho co jsem si nakoupila, tahle akce se docela vyplatí.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty linky od Revolution jsou fakt super, dlouho jsem takhle povedené neměla! :)

      Vymazat
  4. Fuha, mas pravdu, je toho poriadne vela. Mas co robit, aby si to minula :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bývalo toho kdysi mnohem víc, tak snad tohle nějak půjde :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)