pátek 28. září 2018

Deodoranty a antiperspiranty Borotalco + soutěž UKONČENA

Krásný den vám přeji!

Léto máme za sebou, takže možná jdu trochu s křížkem po funuse, když vám budu teď ukazovat deodoranty a antiperspiranty, i když základní hygienu (do které ochranu proti pocení tedy bezesporu počítám a měl by to tak podle mě mít nastavené každý!) bychom měli dodržovat celoročně, že jo :D Takže věřím, že se recenze a následně i soutěž o balíček produktů Borotalco bude hodit i teď :)


Značka Borotalco nedávno představila dvě nové řady produktů - Intensive a Active. Řada Intensive je připravena pro "situace intenzivního života", kdy zabraňuje pocení i zápachu a pro citlivé - neobsahuje alkohol. Žlutá Active řada je navržena tak, aby chránila při nadměrném úsilí a pohybu. Obsahuje mikrokapsle Odor-Conventer, které se při pohybu aktivují. Má svěží efekt a citrusovou vůni. Obě řady mají v prodeji sprej a kuličku. 


Jako první jsem vyzkoušela řadu Active. Antipersiranty přišly jako na zavolanou v létě při největších vedrech, takže kdy jindy testovat, že jo. Tuhle řadu v drogériích určitě neminete, má neonově zelené (nebo žluté?) balení.

Spreje mi jsou bližší, takže ten přišel na řadu jako první. Určitě počítejte s intenzivní vůní, podle popisu údajně citrusová. Já bych řekla, že je spíš ryze pánská :D A vážně docela silná. Naštěstí se mi líbí, já jeden čas používala i čistě pánské antiperspiranty, takže s tímhle problém nemám, ale pokud si vy potrpíte spíše na kytičky, tak pozor na to. Sprej je neviditelný, fleky nedělá. Neštípe, nepálí a obstojně funguje. I se samotným sprejem můžu bez větších potíží fungovat. Nefunguje stoprocentně v těch vedrech, která byla a při větší zátěží se také zpotím i přes něj, ale chladnější a klidnější dny zvládá bez propocených kruhů v podpaží a smradu kolem sebe. Za mě tedy fajn kousek a znovu bych ho klidně brala!



Moc milým překvapením pro mě však byla kulička/roll-on. Jak kuličky nepoužívám a absolutně vůbec nevyhledávám, tak jsem se hecla a ty od Borotalco zkusila.. A jako fakt dobrý! Musela jsem si zvyknout na ten mokrý pocit, který následuje těsně po aplikaci. To je to, co u kuliček fakt nemám ráda.. Ale po chvíli je mokrý pocit pryč a podpaží je na celý den chráněné. Fakt bez potíží. Pokud se tímhle namatlám a přežiju těch pár minut, tak mám pak po celý den vystaráno. I v těch největších vedrech a nejvypjatějších situacích. Nepotím se, nezapáchám, fleky od potu ani kuličky v podpaží nemám. Vůně je o něco jemnější. Jen jedno ALE jsem na kuličce našla a to štípání na podrážděném podpaží. Nepoužívat radši po holení nebo pokud máte nějaké pupínky či podobně, protože to vážně štípe a pálí. Sice jen chvíli, ale i tak :) Jinak ale pecka a fakt jsem si i na tu kuličku dokázala zvyknout, což je div.




Řada Intensive je v bílo-červeno-stříbrném obalu. A přišla na ni řada nedlouho po první, protože vypjatých situacích a intenzivního života si v poslední době užívám až až.. :D


Jako první přišel na řadu zase sprej. Má opravdu silnou, pudrovou vůni, která může při větším množství až "dusit". Jakmile je Jullka poblíž, tak vždy strašně kýchá :D To by ještě šlo, ovšem s tímhle sprejem mám jeden sakra velký problém! On je totiž "pudrový" i obsahově a v podpaží mi zůstávají úplně bílé fleky. Jakože fakt se ze mě drolí pudr. A to ať tím před použitím zatřepu nebo ne, vždycky tam jsou. Ochrana proti pocení je pak dostačující, ale jako.. většina mého šatníku je černá, takže ten pudr v podpaží fakt dobře nevypadá :D Nevím, jestli to je problém jenom tohoto kusu nebo se s tím někdo z vás setkal také, ale za mě díky tomu tato varianta určitě ne!




A opět jsme u roll-onu, která je i v téhle variantě v pohodě a použitelná. V podstatě je totožná s tou Active až na mnohem jemnější vůni. U kuličky není tak intenzivní a samozřejmě ji nikde nešíříte do éteru, takže nehrozí ani to, že se s ní vy nebo váš pes udusíte.. Jinak funguje taky moc dobře, stačí přežít chvíli s vlhkým podpažím a pak už jsem celý den vysmátá. Zkoušela jsem i tuto variantu na čerstvě oholenou pokožku a tady v pohodě, tak nevím čím to. Za mě asi nejlepší kousek z celého výběru a ano, nebudete tomu věřit, ale zvažuji, že si ji snad i opakovaně zakoupím. Fakt si chci koupit KULIČKU! :D





Takže sečteno podtrženo: Doporučuji sprej Active, se kterým jsem neměla potíže, jen nezaručí stoprocentní ochranu v náročnějších situacích. Na tuty doporučuji kuličku Intensive, která zastane veškerou práci a opravdu proti pocení funguje. Stejně tak funguje i roll-on Active, ale ten mi přijde trochu "agresivnější", jelikož mě sem tam štípal. Co za sebe ale rozhodně nedoporučím je sprej Intensive, který je opravdu vyroben snad v pekle. Všechny produkty seženete běžně v drogériích, cena je kolem 100 Kč.


A aby mohl tyhle kousky vyzkoušet i někdo z vás, mám tady soutěž o balíček všech výše zmíněných produktů! Najdete v něm tedy dva roll-ony a dva spreje, ať můžete vyzkoušet sami a udělat si tak vlastní obrázek :)

Co pro výhru musíte udělat? - KONEC

Stačí mi do komentů napsat, jaký je váš nejoblíbenější pomocník proti pocení a připište e-mail. A já přesně za týden, tj. 5.10.2018 vyberu náhodně výherce. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.

A co vy a Borotalco? Používáte? Jaké doporučujete nejvíce?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Borotalco

Výherce:


35 komentářů:

  1. Já jsem od Borotalca ještě nic nevyzkoušela, ale o to víc by mně produkty lákal:-) Nejvíc jsem si oblíbila Rexonu Maximum Protection, vím, že se na ni můžu spolehnout.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. najobľúbenejší produkt nemám, väčšinou ich striedam... ale ešte som nenašla taký, ktorý by ma fakt ohúril, ale chcela by som vyskúšať vychvaľovanú Rexonu...
    Borotalco poznám len z reklamy a recenziíí, ešte som od tejto značky nemala žiadny produkt...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Borotalco jsem měla jen ten pudr.Nejraději používám Secret.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední dobou mám ráda Citrus 24h Deo Roll-On od Weleda. Ale klidně si koupím i ty klasické levnější deodoranty z drogerie, nemám s nimi problém :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se teď naučila používat Alunit od značky Tiande. Přírodní krystal.Bez parfémace, ale na pocení skvělý.Borotalco jsem zatím nezvyzkoušela.marketa.valisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, zkouším míchat vlastní deo a vůbec to nedopadlo špatně. Jen kakaové máslo v základu trochu barví bílá trika, tak musím najít něco jiného. Díky za soutěž! adamzu_centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi mi vyhovuje antiperspirant od Nivea. minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Borotalco byl jeden cas muj favorit a kupovala jsem ho porad.. Pak. Prisly na trh nove rexony 48hod a ty ted jedu porad a borotaclu zustavam verna alespon v podobe sprchace :) ale kdyz na to tak koukam, asi vyzkousim novinku ;)
    Vrrrtule@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Borotalco Invisible i bez hliníkových solí perfektně ochraňuje proti pocení a nedělá fleky na oblečení, dokonalá kombinace. :) redeba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný den, tento druh deodorantů - antiperspirantů jsem chtěla už delší dobu vyzkoušet, ale ještě jsem se k nim nedostala. Nyní mám Nivea, nejraději ovšem mám Rexonu a pak Dove - vše ve spreji. S kuličkovými a tuhými deodoranty nemám dobrou zkušenost.
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    nejraději mám právě Borotalco, ale verzi bez hliníkových solí, ta je skvělá. Používám variantu ve spreji.
    Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Zatím mi nejvíc pomáhá s mým pachem a trochu i pocením krystal, jinak mě strašně štve, že většina přírodnějších mi zamaže trika, jinak pocení mi hodně omezil Perspirex, ale už raději nepoužívám, protože je to chemická...petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám oblíbené deodoranty od Dove
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. já si nejvíce oblíbila výrobky od Rexony. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Borotalco mám ráda, jen u některých řad mi vůbec nevoní. Jinak mám ráda Rexonu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Borotalco znám, na jeho klasickou vůni jsem si musela zvyknout :-) Vlastně jsem ho používala půl prázdnin.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. ahojky Klarus..ja jsem tuto znacku nikdy nevyzkousela a protoze mam tvoje souteze rada :) tak se opet rada zapojim..moje topka je tuhy deodorant Rexona a deo sprey Adidas..nic jineho na me nefunguje a kulicky jak rikas ty take nesnasim, ale rada vyzkousim tyhle.
    wimim18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Borotalco jsem jeste nezkousela, ale ted mi prisel v ramci Brandnoozboxu, takze je v cekaci fronte :-) jinak to dost stridam, ale asi nejvice pouzivam Dive nebo Rexonu. lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejčastěji používám modrý dove :) oskrdovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. já značky deodorantů moc neřeším. používám různé, podle nálady :-) Nejraději ale mám bez parfemace. škoda,že jich je u nás tak málo. ejaka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já to většinou střídám, ale zatím mi nejvíc vyhovoval pánský Old Spice :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Přesně před měsícem jsem si pořídila Borotalco černý a musim říct, ze je skvělý, byla by pecka vyhrát tento balíček ❤ věřím, že je stejně dobrý

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám nejraději Dove :-) ale chtěla jsem zkusit i něco eco, tak jsem zkusila Ponio a taky nebyl špatný. Ale mnohem jednodušší aplikace je stejně pro mě klasika :-( Tuhle značku jsem ještě nezkoušela :-)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky,

    Já vyzkoušela tuhou Rexonu a nebyla špatná.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. znacku borotalco jsem poznala asi pred pul rokem a je skvela. poceni neomezi ale človek opravdu krasne voni jak par minut po aplikaci tak i nekolik hodín po aplikaci deo.takze za me super a vyhra by moc potešila l.ondruskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, já mám ráda antiperspiranty od Dove, nejvíce asi kuličkovou verzi. Mail je ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj. Jeste jsem Borotolco nevyzkousela. Vypada to zajimave. Pouzivam hlavne Rexonu.
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Zaujímavé produkty, no priznám sa, že značku nepoznám. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  29. Nejvíc používám Dove, protože aj krásně voní a jsou mi nejpříjemnější :) tuto značku vůbec neznám, ale ráda bych ji taky vyzkoušela :)
    zuzanicaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Za mě zatím nejlepší tuhá Rexona :) kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ahoj, s Borotalcem zatím zkušenosti nemám. Přes léto jsem používala Ponio deodorant, ten je moc príma :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, Borotalco jsem měla v té klasické verzi ve spreji a celkem mi přišlo fajn. Pořád jsem ve fázi hledání toho pravého deodorantu. Momentálně používám přírodní Eco Cosmetics a první dojmy jsou zatím pozitivní. Deni. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, děkujeme za pěknou soutěž. Borotalco jsem ještě nezkoušela. V2tšinou běžně používám od Alverde, a v létě když je potřeba větší kalibr, nebo když mě čeká něco důležitého jdu n jistotu pro Rexonu Maximum Protection. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, jako ochranu proti pocení teď používám Rexonu a Adidas(spreje)a spokojenost. Borotalco jsem ještě nikdy nezkoušela, proto bych je ráda zkusila :).
    Email: seluo531@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Zboznujem vonu Borotalco Invisible. Rada by som vyskysala aj ine vone/druhy od tejto znacky 😊
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)