pondělí 24. září 2018

Nivea nálož - Urban Skin + Mix Me

Krásný den přeji!

Tak jsem si původně říkala, že samostatný článek o Nivea novinkách psát ani nebudu, ale nakonec mi to stejně nedá a musím se o své dojmy podělit a trochu se o nich rozpovídat. Mrkneme se na zoubek řadě Urban Skin, která už nějaký ten pátek zdobí regály našich drogérií a taky na letní limitku krémů Mix Me. Na ty už je trochu pozdě, já vím, ale třeba je ještě někde seženete. U nás se stále pár kousků sehnat dá, tak třeba vás zaujmou a budete mít také štěstí..


Začnu krémy Mix Me, které se na pultech obchodů objevily začátkem léta ve třech variantách. Nyní už je výprodej v plném proudu, což je podle mě škoda. V čem jsou krémy Mix Me neobvyklé? Jsou dostupné ve třech vůních, které se mezi sebou (a ještě v kombinaci s krémem Nivea Soft) dají libovolně kombinovat! Je tedy na vás, zda použijete pouze jeden, smícháte dva nebo dokonce všechny. Vy si tak dle vlastních chutí můžete pokaždé vychutnávat trochu jiný krém, trochu jinou vůni :)

Samozřejmě jsem vyzkoušela všechny a to ve všech možných kombinacích. Líbily se mi zvlášť, vůně jsou intenzivní i jednotlivě, stejně tak i namíchané, kdy jsem vždy dosáhla trochu jiné vůně. Krémy jsou v menších kalíšcích, ze kterých je alespoň vyškrábnete do poslední trošky. Mají lehkou krémovou texturu, která se dobře roztírá a perfektně vstřebává. Nezanechává umaštěný ani ulepený pocit, jen krásně voňavou a skvěle hydratovanou pokožku. Jsou lehoučké a pokožku nezatěžují, takže naprosto ideální pomocníci na léto, navíc i ty vůně létu nahrávají.



Happy Exotic One - žlutá varianta, vůně plná exotického ovoce. Cítit je zejména ananas a kokos. Za mě rozhodně nejzajímavější vůně. Voní tak dobře, že bych hned ochutnala :D a na léto je naprosto ideální. Ovocná, ale zároveň osvěžující.



Berry Charming One - růžová varianta, která je vůní plná bobulového ovoce. To je samá malina, ostružina a tak. Podobné vůně já vyhledávám ze všeho nejméně, na mě jsou moc sladké. Ta se hodí víc ke konci léta a k podzimu, možná právě proto jsem ji dodělala jako poslední :)



Chilled Oasis One - zelená varianta, s osvěžující vůní zeleného čaje. Další ideál na léto, osvěží totiž dokonale. Pokud nemáte rádi ovocné vůně, ale chcete na léto něco svěžího, tak pak je tohle to pravé ořechové.



Druhou kategorií je pleťová péče Urban Detox, která zahrnuje tři produkty - denní a noční krém a minutovou čistící masku. Tahle řada mne zaujala od první chvíle, kdy jsem ji uviděla. Vypadá totiž už na první pohled dost dobře. Ve svěžích zelených barvách a pozor, to nejen balením ;) Určená je zejména pro mladší pleť, i když má v sobě i kyselinu hyaluronovou. A navíc je ideální do města, protože chrání proti nečistotám a volným radikálům.


Denní krém Urban Skin Defence

Oficiální popis: Denní krém je obohacený o antioxidanty, bio zelený čaj a kyselinu hyaluronovou. Zanechá pleť nádherně hladkou a svěží už po prvním nanesení. Vaše pleť bude navíc intenzivně hydratovaná až dva dny v kuse. Vyzkoušejte jemnou péči s ochranným faktorem 20, díky kterému bude vaše pleť vždy dokonale chráněná. Lehké složení se snadno roztírá a má příjemně svěží vůni.


Jak jsem říkala, tak tahle řada se mi líbila už díky obalům. Hezké, svěží, mladistvé barvy a to nejen krabiček a kelímků, ale i obsahu. Krémy mají totiž taky luxusní jedovatě zelenou barvu. Mají gelovou texturu, takže to v kombinaci s barvou vypadá jako želé nebo nějaký hodný divný puding :D Parfemace krémů je poměrně intenzivní, první, co mě praští do nosu je hlavně alkohol. Fakt je tam cítit nejvíc, pak je vůně taková zvláštní, až trochu nakyslá. No úplně mne nenadchla, natož když je chvíli cítit i na obličeji. Konzistence je však pro denní krém naprosto ideální, gel-krém se rychle vstřebá, nezanechává ulepený natož snad umaštěný pocit. Vesměs o něm po chviličce nevíte, takže dáváte-li po krému další vrstvu (například make-up), tak je to vítané. Pleť navíc i jemně vyhladí, je tedy na make-up i připravená. Nečekejte ale žádnou zázračnou péči. Hydratace na mojí smíšené pleti nic extra, spíš nic než moc. Kdybych nepoužívala make-upy, které pleti také něco dávají a udržují vlhkost a tak dále, tak nevím nevím. Nejsem z něho kdovíjak odvařená a nedal mi nic, z čeho bych si sedla na zadek. Ale pořád oproti nočnímu krému dobré..


Noční krém Urban Skin Detox

Oficiální popis: Krém s antioxidanty, bio zeleným čaje a kyselinou hyaluronovou. Každou noc pomáhá detoxikovat pleť od negativních vnějších vlivů a zanechá ji viditelně vyhlazenou. Poskytuje extra antioxidační péči a posiluje obranný systém pleti. Pomáhá regenerovat pleť během noci. Osvěžující lehké složení dodá pleti intenzivní 48h hydrataci. Má svěží vůni.


Noční krém je na první pohled v podstatě to samé jako denní. Podobné balení, stejná barva, vůně, konzistence.. Možná bych řekla, že tenhle je o maličko hutnější, ale jen velmi nepatrně, zas to není nic, co by nějak víc na obličeji sedělo či nejdebože vyživovalo. Taky o něm po chvíli nevíte. Kdyby.. nedělal neplechu, zmetek jeden. Původně měla krémy testovat ségra, která mi je po pár dnech s díky vrátila, že jí naskákala taková ta krupička, co se běžně objevuje jako alergická reakce. No dobrá, rozhodla jsem se to teda prubnout sama na vlastní kůži. Namazala jsem si jím prvně obličej, krk a dekolt. A asi po hodině jsem začala šílet. Obličej zůstal v pohodě, ale ten krk. Začal neskutečně svědět, myslela jsem, že si ho asi rozškrábu a pak jsem se šla opláchnout, protože to byl fakt děs. Měla jsem ho zarudlej a svědilo to. Fuj. Jenže znáte mě, jsem ochotná riskovat svůj život kvůli recenzi :D Takže jsem ho použila znovu, na podruhé jsem ho na krku ještě cítila, nikoliv tak příšerně a další použití už byly úplně v pohodě. Každopádně už jen kvůli tomu po něm fakt netoužím znovu. Kdyby aspoň ta péče za něco stála, ale ani to nebylo valné, takže ne. Tohle fakt ne.




1 minutová detoxikační maska Urban Detox Mask

Oficiální popis: Obsahuje bílý jíl a výtažky z magnolie. Detoxikuje pleť a odstraňuje z ní nečistoty způsobené vnějšími vlivy. Odstraňuje odumřelé konží buňky. Čistí pleť, zjemňuje ji a podporuje její perfektní vzhled. Masku naneste na vyčištěnou pleť obličeje. Vynechejte oblast kolem očí a rtů. Za 1 minutu opláchněte.



Ale do třetice budu milá, protože tenhle kousek se povedl! Maska je v tubě, krémové textury, ale obsahuje i drobná zrníčka k exfoliaci. Nejsou nijak velká, hrubá a není jich moc, ale při smývání masky pleť tak vyčistí ještě důkladněji. Parfemaci má stejnou, jen mnohem slabší a vůbec mi v tomto případě nevadí. Barvu má taky nazelenalou, nebude přeci trhat partu. Roztírá se dobře, začíná na obličeji hned zasychat, ale opláchnout jde bez potíží. Lehce na obličeji štipká, ale v očním okolí neplechu nedělá, takže se to dá tu minutku přežít. A co je hlavně fajn? Fakt skvěle vyčistí obličej! Pleť je po použití dokonale hladká, čistá, zbavená přebytečného mazu a připravená pro ranní rutinu. Za mě vážně fajn a ráda po ní ráno sáhnu, abych dopřála pleti rychlý detox. Rozhodně nejlepší kousek z celé řady, který bych byla ochotná zakoupit opakovaně.





Sečteno podtrženo: Tělové krémy Mix Me jsou super zábava na léto, zaujaly mne a užívala jsem si je, ať už zvlášť nebo v různých kombinacích. Na léto mají ideální texturu i vůně. Řada Urban Detox za mě bohužel neobstála. Palec nahoru dávám akorát minutové masce na obličej, která je skvělým restartem pro pleť na každý den. Krémy ale už znovu nechci ani vidět. Celou řadu Urban Detox seženete v drogériích, běžná cena masky je tuším 99 Kč, krémů 129 Kč za 50 ml. Tělové krémy Mix Me už jsou ve výprodeji za 49,90 Kč / 50 ml.

Zaujaly vás tělové krémy Mix Me? A co pleťová  péče Urban Detox?

*PR produkty zaslané zastoupením Nivea

17 komentářů:

  1. Mňa pozmenené vône od nivei moc nenadchli, najlepší krém je ten klasický

    OdpovědětVymazat
  2. Niveu mám moc ráda, asi si něco z toho fakt pořídím. Ikdyž ujíždím na kosmetice ziaja

    OdpovědětVymazat
  3. Urban Detox mě lákalo, ale viditelně s mojí suchou pletí nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to fakt celkem gelová textura, co se rychle vstřebává, s pletí to nic extra prostě nedělá :D

      Vymazat
  4. Já jsem ty barevné krémy Nivea brala ve výprodeji, samozřejmě všechny, jak jinak:-D Pleťové krémy Urban Detox teď používám, ani s jedním naštěstí nemám žádný problém, ale že bych z nich byla nadšená, to se rozhodně říct nedá.

    OdpovědětVymazat
  5. Mix krémy se mi hodně líbí, ale ještě jsem si žádný nepořídila. :) Mám masku s krémem ve vzorečku a za mě krém i maska perfektní. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že sedí :) Maska je super prostě! Mix Me krémy už jsou z obchodů skoro pryč, což je škoda :(

      Vymazat
  6. Mix me mě úplně nezaujaly. Teda ne tolik, abych je doma potřebovala všechny :D nejvíc se mi líbí ta minutová maska, už jsem po ní taky koukala :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Na tie Urban Detox krémy som sa tiež pozerala, keď som hľadala niečo na pleť, ale čítala som na ne kopec podobných negatívnych recenzií, takže ich určite skúšať nebudem. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za recenzi, masku mám z DM boxu jsem z ní taky nadšená, nepálí, nevysušuje a přitom vyčistí. Krémy ale pokoušet nebudu, nemám tyhle gelové moc v lásce, přestože mám pleť smíšenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky radši jiné krémy, na noc rozhodně výživu a na den na to většinou kašlu.. :D Ale maska bomba!

      Vymazat
  9. Koupila jsem Mix me ve výprodeji. Jednak mě zaujaly svým veselým barevným provedením, cestovní velikostí a samozřejmě cenou (necelých 80,-). Vůně jsou velmi příjemné, jak jednotlivě, tak smíšené. Pleť je hezky hydratovaná.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)