neděle 17. března 2013

Make-up dne: Šedá se zlatou.


Pěkný nedělní podvečer!

Je to už nějakou chvíli, co tu bylo poslední líčení, takže článek pro dnešní den je jasný. V pátek jsem vyrážela domů a jelikož jsem před odjezdem měla chvíli času, rozhodla jsem se líčení nafotit. Opět jsem zkoušela paletku MUA a vzniklo z toho toto. 







Bohužel tedy nemám nafocené produkty, které byly použity, ale přidávám alespoň jejich seznam. Snad jsem na nic nezapomněla. :)

Make-up:

Wake me up - Rimmel, odstín Ivory (vzorek)
Tvářenka - Shade 1 MUA
Stay Matte pudr - Rimmel

Oči:

Báze pod oční stíny - Avon
Oční stíny - Undressed MUA
Tužka na oči - ?
Řasenka - Maybelline Great Lash

Rty:

Rtěnka - MUFE



Dokážu si ho představit i na nějaký ples.. 

Co na něj říkáte? Nosíte výrazné líčení i běžně přes den?

15 komentářů:

  1. S touhle paletkou se dají dělat divy! Miluju jí :)) Sluší ti to. A jinak já takhle občas vyrážím i přes den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to na tobě líbí :) A k tvým očím to perfektně sedí.
    Já kombinuji tmavě šedou se zlatobronzovou a klidně na denní nošení :) Přeci ty stíny nenechám ležet ve skříni a čekat na ples či nějakou party (u mě obojí tak 2x za rok :D)
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. to je pekná kombinácia. Veľmi pekne to ukáže na tretej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekna kombinacia :)

    Bola by som rada keby si obzrela moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. jako vždy ti to moc sluší a strašně se ti to povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc zajímavé a pěkné :) sluší ti to :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak taková kombinace by mě nenapadla a musím uznat, že vypadá skvěle, zvláště k barvě tvých očí!

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi vydařené líčení:)a já se klidně líčím výrazně i přes den:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná kombinace :) A máš nádhernou pleť, krásně rozzářenou ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Naozaj krasne podla mna kludne na kazdy den!

    Ked vidim, ze sa o seba staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem se koukala na facebooku. Krásné líčení, sekne ti ;)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)