středa 23. listopadu 2022

Forever Flawless: kolekce Game of Thrones

Krásný den!

Vánoce před námi, takže je čas dát si dohromady dárky! Co takhle třeba potěšit fanouška Hry o trůny nebo milovníka paletek některou z těchto tří z limitky Game of Thrones? Nebo rovnou všemi třemi, to už je na vás :D Značka Makeup Revolution nedávno představila kolekci GoT ve které najdete vše - od rtěnek, přes vosk na obočí, linku na oči až po tři nové plechovky. Vybírat můžete z "ohnivé" Mother of Dragons, "zemité" 3 Eyed Raven či "chladné" Winter Is Coming. Tak co, kterou?



Paletky jsou zvolené skvěle a každá z nich dělá čest svému jménu. A jakmile se na ně podíváte, hned si k nim dokážete názvy přiřadit sami :) Za mě osobně se nejedná o nic originálního, jelikož se jedná spíš o výběr těch nejlepších paletek Forever Flawless, co v nabídce MUR už má/měl. Mother of Dragons je velmi podobná paletce Fire, Winter Is Coming je potom kopií paletky Ice a 3Eyed Raven zemité Timeless. Samozřejmě s menšími změnami a úpravami, ale pokud znáte výše zmíněné z dřívějška a podíváte se na tyto, určitě je v tom poznáte. Pro sběratele jako jsem já to tedy není žádná novinka, ovšem je to limitka GoT a to mne na tom táhne, samozřejmě :)




Tříoká vrána (3Eyed Raven) je pěkná, jemná paletka, ideální pro každodenní i slavnostnější líčení v jemných, zemitých barvách. Je spíše v neutrálních tónech, není moc teplá ani studená, takže si troufnu tvrdit, že je vhodná fakt pro každého. Najdete v ní osm lesklých a deset matných stínů, takže hezky nakombinované vše, co potřebujete. Já jsem trochu straka, takže ráda kombinuji matné i třpytivé. Pigmentaci však mají všechny naprosto skvělou, ať už sáhnete po matném či třpytivém odstínu. Pracuje se s nimi jedna báseň, ostatně jako vždy a jejich výdrž je bezkonkurenční jako vždycky. Vydrží od rána do večera beze změn. Pokud sháníte univerzální paletku, pak tato by se vám mohla zamlouvat.

















Matka draků (Mother of Dragons) přišla v nejvhodnější dobu, protože je to paletka typicky podzimní. Nebo alespoň pro mne jsou oranžová, žlutá a červená ideální barvy na podzim. Jedná se už o výraznější paletku než 3Eyed Raven, ale stále dosti univerzální a využitelná. V ohlasech na sítích vás zaujala nejvíce :) V paletce převládají matné stíny, které jsou doplněny pár třpytivými. Nejvýraznější třpytivý Queen pak už texturou trochu hraničí až se třpytkami - je hrubší a přeci jenom i trochu víc práší. Bezesporu se dá však s paletkou vyhrát v různých divokých kombinacích a zároveň ji využijete též k jednoduchým denním líčením, protože základ hnědých tónů je tu velmi slušný. Já třeba miluji odstíny Iron Throne a Warrior, které mne nikdy nezklamou. Všechny stíny jsou krásně pigmentované, což můžete vidět i na swatcích, pracuje se s nimi jedna báseň a na oku se bez problémů udrží od rána do večera. Takže líbí-li se vám barevná škála této paletky, rozhodně nešlápnete vedle. 
















Nahoře Mother of Dragons, dole Fire



Do třetice pak trochu extravagantnější paletka Zima přichází (Winter Is Coming). Ta vám asi do oka bouchne jako první, ale naprosto chápu, že spousta lidí ji přejde, protože nebude využitelná pro každého. Navíc si myslím, že kdo má rád modrou či paletky Forever Flawless, tak už má doma paletku Ice, které se tato hodně podobá :D Každopádně nebojte se toho a nedejte na první dojem! Ona modrá vypadá hodně nebezpečně, ale může vypadat i velmi dobře a s paletkou se lze líčit i sofistikovaně. Já jsem schválně nafotila i jemnější denní líčení, abyste viděli, že to jde s modrou i nenápadně :) Vedle paletky Ice je Winter Is Coming trochu studenější, ale spousta stínů se podobá, takže bych řekla, že bohatě stačí mít doma jednu. Bez debat jde však o krásnou modrou paletu plnou sytých a pigmentovaných stínů. V pár tazích máte dokonale intenzivní líčení. Paletka kombinuje matné se třpytivými tak, že matné vytvoří skvělý základ a třpytivými to dotáhnete do finiše. Naprostý unikát je odstín Motto, který hází různé odlesky a je prostě dokonalý. Na druhou stranu je hrubší a více práší, takže nejvíce se mi osvědčilo nanášet ho prstem. Skvěle ale doplní jakékoliv líčení. Výdrž a celkově kvalitu stínů už asi ani netřeba komentovat, odpovídá většině paletek FF. Prostě skvělé jako vždy.















Nahoře Winter Is Coming, dole Ice


Sečteno podtrženo: Asi nikdo nepochyboval, že by tyto tři plechovky zklamaly, co? Opět kvalita neskutečná a stojí za každou jednu korunu. I když je samozřejmě lepší počkat si na akci, například na Notino je to každou chvíli (blíží se Black Friday, tak to je šance ;)). Jako nebudu tvrdit, že je potřebujete nutně mít všechny. Kdo sleduje moji cestu se sbírkou FF, tak ví, že už se tu podobné paletky objevily.. A koupíte-li si modrou nebo "ohnivou" jednu, nepotřebujete asi nutně za chvíli další.. Ale.. pokud ji nemáte nebo jste fanoušky seriálu, jenom těžko se odolává.. Najdete-li si paletku ve svých barvách, tak vám slibuji, že nebudete litovat. Běžná cena je kolem 350 - 400 Kč, ale jak říkám, počkejte si na akce.. :D Seženete na e-shopech, na Slovensku jsou paletky dostupné i v DM drogériích.

Tak co na ně říkáte? Jak se vám líbí kolekce GoT? Která z paletek vás zaujala nejvíce?

*Barterová spolupráce s Makeup Revolution

10 komentářů:

  1. Nádhera a Tobě teda sluší i modrá:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Klárko, tato limitka vypadá zajímavě, právě koukám na PLH a ta má štětce, z této edice. Vím, že paletky jsou tvé oblíbené, ba dokonce i do sbírky. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, krásně zas rozšířily tu nekonečnou sbírku! :D :) Štětce vypadají také skvěle, stejně jako rtěnka nebo fixa Renaissance z této limitky.. a úplný top pro fanoušky GoT je trůn s houbičkou :D :)

      Vymazat
  3. Krásná líčení:-) Tak některé odstíny v té modré paletce vypadají moc hezky, ale jako celek.asi bych se na ni spíš dívala, než že bych ji používala.-D Další paletky už vypadají využitelněji, za mě asi nejhezčí Matka draků:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, modrá oku lahodí, ale na každé oko se nehodí :D

      Vymazat
  4. Tříoká vrána je moje favoritka. :) Ale líčení máš pěkné u všech paletek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To chápu, Tříoká vrána se mi taky líbí nejvíc a na den je to taková klasika, co nezklame :)

      Vymazat
  5. Ahoj, osobně mě nezaujala žádná. Sice Revolution dává ven pořád nové a nové kolekce, ale já osobně raději menší kvantitu lepší kvalitu, co se týče nějakého nápadu a jeho zpracování. Barevně je to pro mě nejvíc asi vrána, ale za mě je to nuda. Zemitých nude paletek je spousta lepších komplexnějších.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako asi jsem také čekala, že si s kolekcí GoT pohrají trochu víc.. ale tak co se dá dělat :D Těch novinek Revolution je fakt moře, nedá se to ani stíhat, ale zas nám to aspoň nezevšední :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)