úterý 8. února 2022

Forever Flawless Batman: recenze + líčení

Krásný den vám přeji!

Tak jsem si říkala, že to pro jednou udělám zase jinak. Nedávno jsem nafotila jedno rychlé líčení a ráda bych vám ho ukázala, ale aby to nebylo tak o ničem, rovnou k tomu přidám i informace o paletce, se kterou je vytvořené, abyste měli všechno pěkně pohromadě. Navíc vzhledem k tomu, že už paletka Makeup Revolution DC Comics Batman není tak snadno k sehnání, asi není potřeba ji rozebírat podrobně. Ale zase úplně vynechat ji taky nechci, plechovky Forever Flawless tu musí být všechny, takže tohle je ideální řešení.


Pokud jste fanoušci Batmana, tak vám určitě tato paletka z limitované kolekce DC Comics neutekla. Já jsem byla nadšená, když jsem ji uviděla, protože Batmana odmalička miluju. Už jen kvůli tomu bych si ji asi koupila. Samozřejmě navíc patří do sbírky plechovek, takže jsem věděla s jistotou, že bude moje. A do třetice mi učarovala svým obalem, já prostě na to pěkné balení slyším.. 



Obal je luxusní, jednoduchý černý mat se znakem Batmana uprostřed. Ten matný plech je sice trochu nepraktický, protože na něm je přeci jen víc vidět špína, ale zase je to unikátní a jiné než u ostatních FF paletek. Po otevření na vás čeká osmnáct stínů s vtipnými názvy týkajících se tohoto komiksového hrdiny, v matných stínech pak najdete ještě reliéf.

Složení barev už je za mě bohužel horší. Na fotkách jsem si to úplně neuvědomovala, ale když paletka dorazila a já s ní měla začít něco tvořit, bylo to velký špatný.. Najdete v ní jak matné, tak třpytivé stíny. Matné jsou opět rozlišené reliéfem, ale jsou tu v menšině (celkem 7). Zbylé stíny jsou vysoce třpytivé. Jenže.. absolutně nepobírám složení barev. Já v téhle paletce nevidím žádný systém. Přijde mi barevně šíleně nesourodá. Je tu všechno a zároveň nic. Když jsem se na ní poprvé zaměřila, nenapadla mě žádná zajímavá kombinace jenom čistě s ní a vlastně to trvá dodnes. Paletka je dost teplá, matné stíny jsou sice v neutrálnějších a univerzálních barvách, ale zdá se mi, že se k půlce stínů nehodí.. Některé barvy jsou sice hodně zajímavé, například No Rules, Crusader, Dawn nebo Batcave, ale v rámci této paletky si s nimi nedokážu poradit. Fakt je za mě tohle barevně snad nejhorší verze plechovky. Už jich bylo víc barevně nesourodých, ale tahle rozhodně vede a mě práce s ní jednoduše nebaví.. 

Abych nebyla úplně zlá, tak kvalitou je paletka dobrá. Pigmentace stínů je naprosto bezchybná. Jen u třpytivějších stínů se může stát, že budou lehce prášit a při aplikaci opadávat pod oči (hlavně Batcave či Wayne Tower mi trochu nadělaly pod očima paseku), ale zase nic, co by se nedalo napravit. Výdrž je samozřejmě celodenní, tam není nejmenší problém.





A teď tedy to slíbené líčení.. Není to nic světoborného a asi ani zajímavého, naopak je to jednoduché a nezáživné, ale jak jsem říkala, s touto paletkou se mi fakt hrozně těžce něco tvoří. Třeba se mi ještě podaří s ní vymyslet něco nápaditého, ale zatím jsem si k ní cestu nenašla.


Použité produkty:

Makeup: korektor Liquid Camouflage - Catrice, make-up Double Wear Nude - Estée Lauder, fixační pudr - Kryolan, konturovací paletka XO Petra - Makeup Revolution

Obočí: Ka-Brow - Benefit

Oči: paletka FF Batman - Makeup Revolution, tužka na oči 12H True Colour - Dermacol, fixa Renaissance - Makeup Revolution, řasenka Extra Long Lash - Rimmel

Rty: rtěnka Rouge Fabuleux, odstín 01 - Bourjois




A tady ještě dva nástřely dalších pokusů..




Sečteno podtrženo: Jsem ráda, že Batmanovskou paletku mám, ve sbírce by chybět nemohla, ale po dlouhé době je to plechovka, která mne neuchvátila. Barevně mi absolutně nedává smysl a je to jedna z těch, u kterých mne inspirace úplně opouští. Nevím, čím to je, ale prostě mi to s ní nejde. Vlastnostmi je skvělá jako všechny FF, ale jiskra nepřeskočila. K sehnání je stále na Lookfantastic.cz, ale za cca 400 Kč, což je skoro dvojnásobek než za kolik jsem ji kupovala já na Pinkpandě (tam už ale není skladem).

Tak co na ni říkáte? Jak se vám Batmanova plechovka líbí? Zaujala vás nebo byste jako já tápali?

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju :) S jinýma paletkama to jde líp, tohle je takové nic moc :D

      Vymazat
  2. Líčení hezké, ale když se na paletku a její barevné složení podrobně dívám, tak by se tam našlo pár zajímavých, pěkných odstínů, ale jako celek nic pro co bych se nadchla a musela to mít.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ty stíny jsou naprostá pecka. Tolik krásných barev :-) . Přesně něco takového bych potřebovala, abych se mohla každý den nalíčit jinak. Při líčením trávím hodně času. Vzhled je pro mě totiž nesmírně důležitý, takže se neobejdu ani bez make-upu a korektoru. Korektory na pleť používám hlavně kvůli kruhům pod očima a akné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít nějakou takovou paletku je fajn, člověk se s ní vyblbne, to je pravda :)

      Vymazat
  4. Jako líčení je povedené, ale jsou to takové odstíny co já nepotřebuji mít. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu :) Jako já bych taky prvotně po téhle paletce nesáhla :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)