úterý 3. srpna 2021

Bielenda: Pleťová řada Fresh Juice

Krásný den vám přeji!

Slíbila jsem vám pokračování o značce Bielenda, takže jsem tady a ráda bych vám dnes představila řadu pleťové péče Fresh Juice. Variant seženete několik, já mám detoxikační limetku, ale mají také rozjasňující ananas nebo hydratační pomeranč. V každé kolekci najdete micelární vodu, krém booster, čistící gel či peeling. A já tu až na peeling měla v limetkové verzi vše.



Produkty obsahují detoxikační limetkovou šťávu a bioaktivní citrusovou vodu, takže tohle je doopravdy "fresh juice", který u mne každý den bojuje o čistotu pleti.. Zaručený bojovník je Detoxikační micelární voda.

Oficiální popis: Detoxikační micelární voda s bioaktivní citrusovou vodou, získaná ze středomořského ovoce, rychle a účinně odstraňuje make-up z obličeje, očí a rtů. Čistí a osvěžuje pokožku a dokonale matuje, normalizuje a detoxikuje. Produkt je bohatý na prospěšné oligoelementy, které chrání pokožku před znečištěním, dodává pocit čistoty, osvěžení a pohodlí. Obsahuje také kyselinu salicylovou.

Jestli se nepletu, tak o micelární vodě už jsem něco málo prozradila v červnových Oblíbencích a od té doby se vůbec nic nezměnilo. Tahle zelinkavá půllitrová lahev v sobě ukrývá velmi příjemnou micelárku. Má sice na můj vkus celkem intenzivní vůni, ale zase to není nic, co by mi bránilo v používání. Kromě vůně ji však nemám co vytknout, protože čištění zvládá naprosto bravurně. Z pleti odstraní make-up (oční make-up jsem zkoušela párkrát také, ale s řasenkou měla trochu problém) a skvěle dočistí pleť. Snad nikdy jsem neměla při ranním čištění pleti tak ušpiněný tampónek jako s tímhle, stáhne to opravdu úplně vše včetně přebytečné mastnoty. A další důležitý fakt je, že nelepí, to totiž fakt nesnáším. Pleť je jemná, hebká, čistá, bez podráždění a ulepení. Jsem nadmíru spokojená. 







K večernímu plnému dočištění pak používám ještě Detoxikační micelární gel.

Oficiální popis: Micelární gel na mytí obličeje s bioaktivní citrusovou vodou obsahuje detoxikační limetkovou šťávu, antibakteriální kyselinu salicylovou a čistící micely. Je určen pro každodenní čištění a péči o smíšenou, mastnou a citlivou pleť. 

Čistící gely já můžu, takže na tenhle kousek jsem se těšila a musím říci, že ani trochu nezklamal. Opět má jemné tyrkysové balení (to se mi u této řady fakt strašně líbí!), tentokrát lahvička obsahuje pumpičku, která gel ve sprše snadno nadávkuje. Stačí dvě pumpnutí na celý obličej a krk. Gel má dost intenzivní parfemaci, mnohem silnější než u micelárky a ještě víc to připomíná sprej na záchod, ovšem po umytí cítit není, takže mne to až tolik netrhá žíly. Po kontaktu s vodou hned napění, poté se snadno opláchne. Pleť bez potíží dočistí, při samotném odličování za mokra měl potíže s řasenkou a tužkou, ostatní sundal hned. Výsledkem je jemná pleť, zbavená mastnoty, make-upu a nečistot a to bez nepříjemného zarudnutí, vysoušení a pnutí. Takže tohle také není vůbec špatný!







K hydrataci a péči pak slouží Detoxikační krém booster, který se zdá být teď na léto ideálním společníkem.

Oficiální popis: Lehký krém booster s bioaktivní citrusovou vodou ze středozemního ovoce je ideální způsob na pravidelnou a účinnou péči o normální, suchou a také citlivou pleť. Jeho výjimečná, krémová hydro formule je obohacená o citrusovou vodu, díky efektu "skin boost" přináší zlepšení vzhledu pokožky a pocit osvěžení. Limetková šťáva normalizuje pokožku, snižuje sekreci kožního mazu, má antibakteriální účinek, stahuje póry a zesvětluje změnu barvy. Kyselina salicylová je účinná detoxikační a zklidňující složka, která čistí, odstraňuje přebytečný tuk a nečistoty z pórů pokožky.

Pokud sháníte nějaký odlehčený krém, tak potom určitě Cream booster poslouží. Je to gel-krém, který má velmi lehounkou, "vodnatou" texturu, která se snadno a rychle rozetře a ještě rychleji vstřebá. Bezprostředně po natření to trochu lepí, ale nelekněte se toho, do pár minutek je plně vstřebaný a pleť jemná a zdá se mi i trochu zmatněná. S čím mám problém je ta parfemace, zatímco u čistících produktů je to pro mě nedůležité, protože dříve nebo později jdou z pleti stejně pryč, tak u krému mi to vadí. Vůně je sice příjemnější a nepřipomíná tolik záchodovky, ale je hodně silná. A je cítit z krému i na obličeji a tomu já moc nefandím. A moje pleť s ním z počátku měla taky trochu problém, protože pokaždé, když jsem ho začala používat, tak se po pár dnech zhoršila (více akné, zanesenější póry, mastnější). Jenomže! Já vydržela, nějaké akné si na mě nepřijde a přibližně po dvou týdnech zas naopak pleť vypadala mnohem líp - pružná, hydratovaná, čistá a méně mastná. Takže já si z toho dělám závěry, že vážně asi tahle řada detoxikuje a dobře čistí a následně pečuje. Nebo co myslíte vy? 






Sečteno podtrženo: Já vám s ní jsem vážně spokojená, tedy až na tu vůni :D Neměla jsem vysoká očekávání, ale tipuji, že jsem asi nemohla na léto zvolit vhodnější péči. Micelární voda i gel skvěle čistí a dočistí, zbavují přebytečné mastnoty a krém ač v prvních dnech působil na moji pleť šíleně, postupem času zajistil moc pěkný výsledek. V kombinaci ještě s hydratačním sérem a zmatňujícím denním krémem od Ryoru mám teď pleť absolutně v kondici a po mé každoročně umatlané a přemaštěné pleti během léta není ani památky, takže za mě spokojenost. Nutno tedy podotknout, že doporučuji smíšené či mastnější pleti. Na suchou bych zase kyselinu salicylovou radši moc nedávala. Produkty včetně té ananasové a pomerančové řady seženete tady. Micelární voda - 500 ml stojí 159 Kč, krém booster 50 ml / 169 Kč a micelární gel 129 Kč za 190 g.

Znáte kosmetiku Bielenda? Už jste zaznamenali tuhle zajímavou řadu Fresh Juice? 

*PR produkty zaslané zastoupením e-shopu Ruzova10.cz

6 komentářů:

  1. Značku znám, ale tuto řadu ne a že vypadá opravdu dobře. Mám mastnější pleť a myslím, že by mi tahle řada mohla sednout, určitě budu chtít vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je peckovní, od obalů po obsah i cenu! :) Já chci mrknout ještě na tu ananasovou, ta mě láká snad ještě víc! :D

      Vymazat
  2. Bielenda je v Polsku dost oblibena. Ale priznam se, dosud jsem kolem ni jen chodila. Miluji totiz Eveline cosmetics. Ale mela bych vyzkouset i tu Bielendu 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím skoro vše, co jsem od Bielendy měla, bylo fakt super! Jsem velmi mile překvapena tak levnou a funkční kosmetikou! Až budu objednávat, tak toho musím vzít víc a konečně teda vyzkouším i Eveline! :D

      Vymazat
    2. Pri pristi objednavce prihodim do kosiku toto https://makeup.cz/product/567895/#/option/1239714/ Miluji mango 😊

      Vymazat
    3. Ale to vypadá dobře! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)