pondělí 1. března 2021

Makeup Revolution: Paletka Forever Flawless Allure

Krásný den!

Tak zase popojedeme s další paletkou Forever Flawless od Makeup Revolution. Dávkuji vám to po troškách, ale musíme zrychlit tempo! Pořád jich totiž ještě hroooomada čeká :) Dneska si dáme jednu z těch neutrálnějších a asi i nejvyužitelnějších, které řada FF nabízí a to bude krásná paletka Allure, plná jemných a přirozených barev tónovaných do růžova. Ideálka na běžné denní líčení.


Kdo mne sleduje déle, tak ví, že jsem zatížená na podobné barvy jako jsou starorůžová či vínová a používám je v líčení velmi často. Mám ráda odstíny v jemném růžovém až vínovém tónu, tady jsou doplněné i o přirozené béžové a hnědé, díky kterým líčení doladíte. Jsou v ní stíny ve třpytivé, jemně lesklé a matné textuře. V podstatě je zde obsažena každá barva v lesklé i matné variantě, takže se stíny vhodně doplňují. A ukojena je tak moje láska k lesku a třpytu a zároveň praktická stránka používající matné stíny. Složení barev je v tomto případě opravdu naprosto špičkové.



Tahle paletka má navíc rozkošný i obal. Je to za mě jeden z těch nejpovedenějších, který se mezi plechovkami objevil. Opět i tady se jedná o bytelné balení, které vydrží snad vše. Z druhé strany víčka máte prostorné zrcátko. V této paletce je u pár vybraných stínů i krásný mramorový/kropenatý reliéf, což tomu dodává šmrnc a těm barvám pokaždé trochu jiný kabátek :) 



Asi není překvapením, že pigmentace stínů je opět naprosto mistrovská a nezklamala ani tentokrát. ALE oproti jiným paletkám tady výtku mám. Zatímco s většinou stínů z FF paletek se pracuje snadno, rychle a jsou celkově nenáročné, třpytivé (ty kropenaté/mramorové - Magnetic, Flaunt, Sinner, Fever) stíny z této paletky jsou jiná. Nejsou tak jemně namleté a obsahují menší třpytečky, které opravdu silně práší a opadávají. Jejich aplikace mě vážně štve a extrémně nebaví, i když ty odstíny jsou jinak naprosto famózní. Stíny jsou po aplikaci opravdu hodně opadané i při sebeopatrnější práci, proto je potřeba líčit pleť až po aplikaci stínů (a to já nemám ráda, jedu celý život v pořadí tvář - oči :D). Jinak však intenzita po nalíčení ani tady během dne nijak nepolevuje a stíny skvěle drží od rána do večera.







A samozřejmě nesmí chybět ukázka v praxi, tady ve všech případech vážně denní rychlovky, žádné zázraky. Takhle já tu paletku využívám nejvíc :) A schválně se zaměřte i na oční okolí, ať vidíte, jak je tam napadáno :D







Sečteno podtrženo: Paletka Allure je mi asi nejbližší, co se barev týče. Přesně tohle já si představuji pod pojmem denní líčení. Když bych měla vybrat jen jednu paletku, kterou bych byla schopná používat pořád, bude to asi nejspíš ona. Zároveň ale s krásou těch třpytivých barev, je tu i mínus v podobě šíleného prášení, kdy ty třpytky prostě neskutečně opadávají, což mě strašně štve a občas mi to kvůli tomu zkazí chuť po nich sáhnout (zejména když spěchám a chci mít s líčením co nejméně práce :D Zase ale ostatní vlastnosti jsou klasika paletek FF, takže když to prášení těch kropenatých odstínů pominu, je to opět pecka.

Co vy a paletka Allure? Líbí se vám? Máte rádi podobné odstíny?

6 komentářů:

  1. Odstíny přesně šálek mojí kávy jak na paletce samotné, tak ze swatchů, i tu prášivost některých stínů bych odpustila, paletka se mi líbí moc a Tvé líčení taky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně je taky paletka barevně nejbližší, ale ta prášivost mě občas fakt štve! :D Obzvlášť když spěchám a pak pod očima rozjasnění level milion :D

      Vymazat
  2. Nádherná paletka a krásne farby

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle paletku bych určitě využila, takové odstíny teď momentálně používám nejraději. :) Líčení ti moc sluší.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo! Já mám podobné barvy taky nejradši, je to jedna z těch nejvyužitelnějších plechovek :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)