úterý 26. května 2020

MOTD: Opět do zelena!

Krásný den vám přeji!


Minulý článek byl plný paletek, takže dneska si ukážeme nějaký ten výsledek s nimi. Respektive s ní, ukážu vám v akci jen jednu paletu a určitě spousta z vás hádá správně, že se jedná o nejnovější přírůstek - paletku XOXO Petra :) To je teď moje číslo jedna. Jak jsem minulý rok žádné (výrazné) stíny nepoužívala, tak tahle barevná paletka mi teď zrychluje tep! Jednou to je růžová, jednou oranžová, potom modrá nebo třeba zelená jako dnes.. Jsem jak chameleon :D


No a dneska si dáme zase jedno líčení v zeleno-hnědých tónech. Je to trochu jemnější a pro mne už je to celkem klasika, kterou vytáhnu, když nevím co by :) 


Použité produkty:

Tvář: Make-up Double Wear Nude - Estée Lauder, Fixační pudr - Gabriella Salvete, Metéorites - Guerlain, Konturovací paletka XOXO Petra - Revolution, Tvářenka Romantik - Annabelle Minerals

Obočí a oči: Tužka na obočí - Essence, Paletka stínů XOXO Petra - Revolution, Fix na oči Renaissance - Revolution, Řasenka Blackout - Dior

Rty: Tekutá rtěnka Perfect Nude - XOXO Petra - Revolution



Trochu zblízka:



Zelenou jsem dosud používala jen z paletky Garden of Eden, kde je trošičku teplejší a "zelenější", proto mne hned zaujala tahle studená zelená, která nese v paletce název XOXO. A za mě prostě fajn. Mám trochu pocit, že k barvě mých očí jde lépe tahle studená zelená než ta s teplým podtónem. Určitě to nebylo poslední líčení s ní. Já tohle fakt můžu :)

A co vy, jste tým teplé nebo studené barvy na očích? 

10 komentářů:

  1. Krásné líčení, krásné linky, Tobě sluší úplně všechno:-) Já s touhle druhou paetkou od Petry taky celkem kouzlím, moc mně baví:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je fakt zábavná, viď :) Člověk se s ní nenudí :D A děkuji! ♥ Teď mi došla ta boží fixa, takže linky už asi nebudou, co bývaly :-/ :D

      Vymazat
  2. Opět moc krásné líčení. I ta kombinace barev. Sice mám raději teplejší odstíny, ale tobě tohle sluší. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Velice zajímavá kombinace, ale přesto je to dokonalé. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, do dokonalosti to má ještě daleko :D Ale jsi milá, děkuji! :)

      Vymazat
  4. Veľmi pekné líčenie. Ja som si stále nezvykla na farbu a výrazné oči. Na iných sa mi to veľmi páči, ale na mne mi to príde jemne umelé. A hoci mám doma asi 4 paletky očných tieňov, môj go to produkt je bronzer :D Čiže za mňa team teplé tóny.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo bez bronzeru já taky už nevycházím :D Ono je to fakt o zvyku.. Já si teď zas tak zvykla na výrazné oči, že když jdu bez stínů, cítím se jak nahá :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)