neděle 31. května 2020

Kosmetické novinky | Duben a květen 2020

Krásný den vám přeji!

A opět po dvou měsících přináším článek plný kosmetických novinek. Díky nedávné karanténě byl přísun novinek dost omezený, proto jsem se rozhodla v dubnu novinky netočit a nechat to dohromady i s květnovými. No a tak se stalo, že tady toho mám dneska opravdu hromadu, takže se pohodlně usaďte a jdeme na to! :)


Duben byl na kosmetiku trochu slabší. Jelikož jsem nikam moc nechodila, nákupy v drogériích se nekonaly :D Na druhou stranu zase lákalo on-line nakupování víc než kdy předtím. No a i já neodolala. Opožděně jsem si k narozeninám koupila celou kolekci XOXO Petra od Makeup Revolution. Celá sada vyšla nejvýhodněji a jelikož se mi líbilo vše, šla jsem do ní :D A za mě ohromná spokojenost. Jsem nadšená. Paletka očních stínů je naprostá pecka. Odstínově to není pro každého, ale já si ji užívám. Rtěnky se mi barvičkami líbí, ale mají i své mouchy. Nejméně mne prvotně zaujala paletka na tvář a dnes ji paradoxně využívám nejvíce, tzn. denně. Bronzery jsou využitelné i pro světlejší typy a rozjasňovače se budou líbit strakám, které se rády lesknou :) Brzy pro vás připravím důkladnou recenzi celé sady, o nic nepřijdete.


* Z PR balíčků tu mám z dubna sérum na řasy od Alciny, které už poctivě nanáším přibližně čtyři týdny. První výsledky se mají dostavit po šesti týdnech, takže sama jsem napnutá, jak to dopadne a jestli budu mít řasy jako mrkací panenka. Zatím můžu říci, že sérum rychle zasychá, nanáší se štětečkem přesně k linii řas (dobře se tím potrénuje kreslení linky!) a nedráždí oči, tak snad se i ten efekt dostaví :)


Koncem měsíce a v květnu mi pak hodně přálo štěstí a povedlo se mi na Facebooku a Instagramu vyhrát hned několik soutěží. Takže když už se nedalo běhat po obchodech, přísun kosmetiky přišel odjinud :D Prvně tu mám balíček nových laků na nehty od Sally Hansen. Nedávno představili hravou kolekci Insta Dri laků pojmenovanou podle bonbonu Jelly Belly. A ty se mi povedlo vyhrát. Jsou nádherné. Celkem mají osm odstínů - čtyři třpytivé a čtyři krémové. Přišla mi tahle pětice laků. Tři z nové kolekce a dva z té klasické Insta Dri, aby spolu tvořily hezké kombinace. Už jsem je několikrát nahodila a pořádně vyzkoušela, takže brzy se můžete také těšit na bližší seznámení.


A den na to jsem se dozvěděla o další výhře a to u e-shopu My Feminity, kde se mi podařilo vyhrát celou hromadu pečující kosmetiky Omia. Přišly mi dvě ucelené řady, jedna hydratační s aloe vera a druhá vyživující s mandlovým olejem a já už se nemůžu dočkat až vše vyzkouším. Mám tady dva krémy, pleťové mléko, pleťové tonikum, čistící gel a pleťový peeling. V podstatě vše, co v péči používám. Jedná se navíc o přírodní kosmetiku, původem z Itálie. Pro mne úplná novinka, takže jsem vážně na tohle testování natěšená!


Měsíc se převalil a začal květen. Od Markétky, mojí dlouholeté čtenářky a dnes už kamarádky, ne-li přímo soul-mate, která k nám přijela na návštěvu, tu mám dva kousky od Ryoru. Konečně jsem mohla přičichnout k nové limitované kolekci s vůní šeříku a řeknu vám, že tohle musíte mít! Pokud máte rádi šeřík, tak toto je opravdu věrohodná vůně! Navíc krém na ruce je sám o sobě super. Musím stihnout ještě objednávku zbytku z kolekce, dokud je dostupná, protože tohle si prostě chci vychutnat :) Druhým kouskem je pak Hydratační krém s levandulí. Protože levandule, že jo! A protože jsem musela doplnit zásoby pleťových krémů, jelikož mi nedávno fakt všechny došly (jo, i to se může stát, i když u mě to je situace asi po deseti letech :D).


Z Oriflame jsem si pak nedávno vybrala a objednala suchý olej na vlasy Eleo. Teď tu sice jeden mám, ale byl ve výhodné akci, tak jsem si ho objednala a dorazilo tohle úplně obří balení! Má to 50 ml, ale mně to přijde mnohem větší :D Budu ho spotřebovávat minimálně sto let. Ale krásně voní a jsem zvědavá, jaký ve vlasech bude.


V půlce května vyšel nový jarní DM box, tak jsem pro jeden běžela. Obsah sice neurazil, ale na druhou stranu už jsem viděla i mnohem lepší boxy. Ale za 199 Kč se vyplatil a veškerý obsah se využije.


Já jsem si nechala věci na fotce níže - masku na obličej L'oréal, i když věkově je trochu mimo (55+), deo sprej Borotalco Active a Zkrášlující péči proti celulitidě a striím Dermacol. No a když už jsem nakupovala po dlouhé době, přihodila jsem do košíku i bronzující tělové mléko od Ziaji, na které jsem četla hodně chvály. Pak barvu na vlasy Olia, protože s tou mám jednu z nejlepších zkušeností a ve výprodeji byla limitka Hanf Cocos od Balei, tak jsem neodolala. Osvěžující sprej na obličej se na léto hodí a pleťových mycích gelů nemám nikdy dost :D Psali jste mi své různorodé zkušenosti, tak doufám, že mi limitka sedne :D


Se soutěžemi ale nekončíme, pozor! :D Tentokrát na Instagramu Oriflame se na mne usmálo štěstí s refill paletkou a dvěma stíny k tomu. Vybrala jsem trochu na mne nevšední, ale fakt krásnou khaki a k tomu jemnou růžovou, za mne pěkná kombinace, tak už se těším až jej vyzkouším. Zatím jsem zkoušela jen swatchovat a přišly mi trochu hůře pigmentované, tak uvidíme, jak to půjde na oči.


No a vím, že už je to trapné, ale štěstí se na mne usmálo ještě jednou a vyhrála jsem kosmetiku Lactovit :D Přišlo mi velké balení sprchového gelu a tělového mléka a k tomu krásná bílá taštička. Něco už jsem od nich zkoušela a bylo to vesměs fajn, takže i tato výhra hodně potěšila :)


A abych náhodou nestrádala a té kosmetiky fakt neměla málo, tak na mě myslela i moje kamarádka, která mi přivezla ještě dárky k narozkám, kde taky něco z kosmetiky nechybělo.. Pleťový olej Lovely jsem sama okukovala, takže aspoň můžu vyzkoušet. Natura Siberica je nově v DMku, koukala jsem na jejich šampony, ale sprchových gelů jsem si vůbec nevšimla, takže se těším až si ho taky zkusím. Bio květinová pleťová voda od Saloos je sázka na jistotu pro moji pleť a jelikož za chvíli tu máme léto a nebojím se, že by nás nedostihly tropická vedra, bude to nutnost k osvěžení! A docela jsem byla zvědavá i na hydratační ampuli od Balei! Všechny možný séra a ampule Balea jsou celkem oblíbené a profláklé záležitosti. No chtěla jsem si ji schovat na chvíli, až to bude pleť nutně potřebovat, ale bohužel se mi stala taková nehoda a ampule se po pádu na zem otevřela, takže jsem byla nucena ji použít ihned. A myslím, že je to celkem dobrá okamžitá vzpruha pro suchou a dehydratovanou pleť :)


* Dalšími kosmetickými přírůstky jsou pak květnové novinky opět od Alciny, která představila deset nových odstínů jejich laků na nehty. Ty už mám vyzkoušené z dřívějška a jsem s nimi moc spokojená! Mají krásné syté barvy, kryjí v jedné vrstvě, velmi rychle zasychají a obstojně drží. Pokud na ně dáte i jejich naprosto úžasný gelový top coat, tak vám vydrží třeba i týden! K tomu připravili nové, větší balení odlakovače bez acetonu. A poslední novinkou je CC krém, který v tubě vypadá jako klasický krém, ale po aplikaci a rozetření na pleti se rozpouští mikrokapsle, které se přizpůsobí vašemu tónu pleti. Jedná se o pečující a tónovací krém v jednom a já jsem zvědavá, jak si sedneme. Dlouho jsem CC krém neměla. Dříve jsem nějaké zkoušela, ale kdysi mi to moc nesedělo, tak jsem trochu zvědavá, jestli si třeba teď, o pár let později, nesedneme lépe.. Určitě se o všem dozvíte.


* Netrvalo to dlouho a valily se na mne další balíčky. S obrovským množstvím novinek přišla značka Yves Rocher! Nově najdete na pultech obchodů limitovanou kolekci Hello Printemps, ve které naleznete sprchový gel, tělový olej, tělový sprej a toaletní vodu. Vůně je dokonale jarní - najdete v ní tóny rebarbory, černého rybízu a lehce i citrusové tóny. Pokud máte rádi sladší ovocné vůně (bobulové ovoce) v kombinaci s trochou trpkosti, tak tohle by se vám mohlo líbit. Nově najdete v nabídce i malá cestovní balení masek na vlasy, což se v létě vždycky hodí. Vybírat můžete ze čtyř variant - čistící, regenerační, na barvené vlasy a peeling k vyčištění. A nechybí ani dekorativní novinky - rozjasňující tyčinky či 32 barevných laků na nehty Go Green! Vážně je z čeho vybírat!


* Spoustou nových značek a produktů se může pochlubit e-shop Růžová 10! Najdete tam nepřeberné množství pečující kosmetiky a vůní nových, u nás dosud neznámých značek. Budu testovat hned několik z nich. Od značky AA Cosmetics vyzkouším bublinkové masky a intimní hygienu. Značka Marion nabízí neskutečně moc pleťových masek, takže na některé z nich se také podívám. Moc se na ně těším a jsem zvědavá, jak účinné budou. Pokud to totiž bude stát za to, tak si jich nakoupím do zásoby mraky, protože stojí pár kaček! Přírodní kosmetika BioElixir se zaměřuje na péči o vlasy, takže budu zkoušet hydratační šampon Baobab a Soraya mi zase bude dělat společnost pleťovým a tělovým krémem. Musím říci, že na tohle testování se moc těším, protože objevování nových značek a produktů mě fakt baví. Určitě se můžete těšit na všechny mé zkušenosti a doporučuji v nejbližších dnech sledovat i Facebook či Instagram ;)


* Posledním PR balíčkem je nadupaný výběr z Elnino.cz. Vybírala jsem napříč značkami a kategoriemi, takže se můžete těšit na recenzi novinky od Guess - rtěnky z dárkového setu. V nabídce jsou ještě verze na oči a tvář, které nevypadají o nic méně lákavě! ;) Z dekorativky jsem si pak vybrala ještě tvářenku Max Factor, kterou jsem už dlouho sháněla a chtěla. Z péče tu mám balzám na rty Carmex s vanilkou. Pokud sháníte Carmex, tak na Elninu jich seženete spoustu. Neodolala jsem ani suchému oleji Nuxe, který je prostě neodolatelný. Verzi Florale jsem doma ještě neměla, takže jsem byla zvědavá, jak bude vonět. Vůně je trochu silnější než ta jejich jemná olejová klasika, ale na léto ideální a pro mne přímo nostalgická, hrozně mi připomíná nějakou babiččinu vůni nebo péči z dětství. Na léto jsem si vybrala i opalovací sprej Piz Buin. Opět mohu doporučit mrknout na Elnino, protože tam najdete této značky nepřeberné množství a za velmi příznivé ceny. Poslední na testování tu mám letošní limitovanou kolekci vůně Calvin Klein One. Tu momentálně seženete za necelých 400 Kč (tady) a musím říct, že nejen ten flakónek je boží :) Vůni jsem si ihned zamilovala! Je to skvělá kombinace těžší vůně v kombinaci se svěžími i ovocnými tóny a mám pocit, jak kdyby byla přímo mně na míru. No a v balíčku bylo ještě překvapení pro Dáňu. Sice je na kartáčky ještě maličkej, ale ihned se jich ujal a hrdě si je tady nosil a ukazoval :D 


Pořád ale nekončíme, protože tu mám ještě jednu výhru :D Zadařilo se mi ještě jednou a to na Facebooku Notino.cz. Jako nemyslete si, už mi to samotné připadá divné, že mi tolikrát přálo štěstí :D Každopádně tady se mi povedlo vyhrát další balíček dekorativní kosmetiky. V něm byl fixační sprej NYX, řasenka Lash Paradise od L'oréal Paris a korektor Eraser od Maybelline.


Tak a kosmetickou štaci zakončím ještě jednou svojí objednávkou od Oriflame, kterou mi začerstva včera přivezla mamka :D V posledním katalogu jsem neodolala jednorázové banánové masce na vlasy, která stála nějakých 30 - 40 Kč. V nabídce je ještě avokádová a s mangem. Chvíli jsem zvažovala, že objednám všechny, ale banány to vyhrály. No a druhou jarní novinkou je tahle roztomilá sada krémů na ruce. Tomu se vážně odolat nedalo, no řekněte? Najdete tam tři krémíky. Jeden s vůní pivoňky, jeden s jasmínem a třetí se šeříkem, který je mimochodem fakt boží! 


* No a ať nejste zavaleni jenom kosmetikou, mám tu pro vás ještě nálož produktů z Drogerie ZDE Vybrala jsem si na vyzkoušení něco do domácnosti (ty Sidolux mycí prostředky na nádobí jsou něco božího!!!!) a tentokrát jsem neodolala i jídlu. Mají ho tam neskutečná kvanta a když jsem viděla třeba ty krémové pomazánky nebo čokolády.. No, dieta je zase v troskách! :D A taky jsem musela vzít ty jejich strašně oblíbený a slavný sardinky! Několik holek na Instagramu je velebí až do nebe, tak jsem musela zjistit, co na nich teda je! :) O všem vás průběžně poinformuji na IG a nebo kdyby vás to zajímalo, mohu připravit článek i sem. Tak mi dejte vědět zda ano či ne ;)


Tak a tím už doopravdy končím, protože si myslím, že i tak je to dost vyčerpávající.. Moc se vám za tu nálož omlouvám, ale ani v nejmenším jsem netušila, že se to takhle sejde. Já teď roky nic nevyhrála, takže si to asi vybírám teď hromadně nebo nevím, nechápu to! :D Ale můžu vám slíbit, že se máte na co těšit i vy.. Nejen, že se podělím o zkušenosti z testování, ale blíží se i narozky blogu a já si přeci nemůžu nechat všechno pro sebe ;)

Dejte mi vědět, co z toho vás zaujalo a u čeho se těšíte na recenze :) A třeba mi i napište, kdy jste naposledy měli štěstí a něco vyhráli! 

*PR balíčky jsou označené hvězdičkou

10 komentářů:

  1. Ty jo, těch soutěží, to je úplně neuvěřitelný :D Jednu jsem také vyhrála, ale myslím, že mám na dlouho vybráno :D Z Elnina sis vybrala super kousky, těším se na recenze a boží balíček je teda z Růžová 10. A YR, také se teď furt kochám :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já tomu sama nemohla uvěřit! Štěstí se na chvíli zbláznilo :D Mám zase rok recenzovat, takové kosmetiky :) :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhrám, moc Ti to přeji:-) Nejvíc se mi líbí nadílka z Yves Rocher, ElNina, drogerieZde a ruzova10-dlouho jsem na tomhle e-shopu nenakupovala a musím říct, že teď docela koukám, jak se tam rozšířil výběr.
    Jo a pak šeříkový krém na ruce, olej na vlasy od Oriflame a i ten set krémů na ruce, prostě samé úžasné kousky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zlatíčko! ♥ E-shop Růžová10 se opravdu rozjel, mají tam toho kvanta a co je super, tak je to pořád kosmetika za příjemné ceny :) Už se těším až vše prubnu :D

      Vymazat
  3. Tý jo tolik výher to je skvělé :) Taky se mi kdysi podařilo vyhrát několik výher za sebou a teď už dlouho nic :D Už se těším na všechny ty recenze.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Je to jak kdyby na člověka na chvíli sedlo štěstí a pak zase na dlouuuuuho odejde :D

      Vymazat
  4. Ty výhry jsou super. Nejvíce mě zaujaly laky na nehty. Takže se těším na článek. Já teď štěstí na výhry nemám, no. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono sedne zase jindy, já si myslím, že mám na dlouho vybráno :D Laky SH už mám do článku připravené, teď mám na nehtech ty od Alciny a teda.. nádhera! A brzy dojde i na YR.. Nějak se ty laky sešly :D

      Vymazat
  5. Ja som tiež dosť vecí nakúpila za posledné obdobie a urobila si radosť. Riadne máš šťastie na výhry toľko pekných vecí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já bych poslední dobou kosmetiku nakupovala pořád, tak ještě že se mi podařilo něco i vyhrát, aspoň jsem ušetřila :D Brzy budete mít možnost také vyhrát, červen bude plný soutěží :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)