čtvrtek 27. února 2020

Catrice x Maybelline: Microtužky na obočí

Krásný den vám přeji!

Tak jsem si řekla, že jednou si dáme souboj místo klasické recenze, co říkáte? Pěstmi si to dnes rozdají dvě mikro tužky na obočí z drogérie, které jsou dle mého asi nejznámější a to velmi oblíbená  Slim'Matic od Catrice a podobně známá Brow Ultra Slim od Maybelline. Tak co, která myslíte, že to vyhraje?



Tužka na oči Slim'Matic Ultra Precise mě lákala už strašně dlouho. Jeden čas byla hodně oblíbená, dokonce tak, že kdykoliv jsem šla pro ní do drogérie, byla vyprodaná.. :D Pak jsem na ní zapomněla. No a teď už jsem ji teda nemohla ve stojanu nechat. Vzala jsem ji v odstínu 040 Cool Brown, což mi přišlo na mě tak nějak akorát, což se později i potvrdilo. Je to středně hnědá ve studenějším tónu, což ke světlým typům jako jsem já, sedne. Tužka je automatická = vysunovací a je doopravdy tenoučká. Dají se s ní dokreslit chybějící chloupky a hezky obočí orámovat. Poté pro zjemnění stačí použít kartáček, který je přidělaný z druhé strany tužky. Obočí je pak pěkně, jemně upravené a vypadá přirozeně. Barva drží po celý den beze změny. Trochu jsem měla problém akorát s udržením tvaru, respektive pár chloupků se sem tam otočilo a dělalo neplechu, ale to zas nemůžu mít tužce za zlé, její účel není fixace. Jen pozor, opravdu extrémně rychle mizí. Počítejte s tím, že při plném využití (tj. vykreslení celého obočí), vám vydrží pouze pár použití. Mně vydržela na sedm aplikací. Mizí opravdu závratnou rychlostí, což se vzhledem k ceně (kolem 100 Kč) úplně nevyplácí.. Samozřejmě je jasné, že tenká tužka nebude nekonečná, takže se to dá čekat, ale upozornit na to musím :) 





Naproti tomu je tu Brow Ultra Slim, což je v podstatě to samé v bledě modrém. Tuhle už jsem jednou měla, ale mezitím prošla inovací (minimálně obal má jiný). Takže ji tady zmíním znovu. Tužka má také z jedné strany tuhu s automatickým vysunováním a z druhé kartáček. Odstín jsem vybrala opravdu hodně podobný a to Deep Brown. Rozdíly mezi odstíny jsou vskutku nepatrné, tahle mi přijde o chlup teplejší. Aplikace je úplně stejná tenkou tuhou vykreslíte chybějící chloupky a přesný tvar obočí. Obočí s ní je též hezky upravené. U této mám pocit, že je trochu více vosková a obočí tak i o maličko líp zafixuje. Drží též celý den beze změny. Opět i tady počítejte s tím, že tužka zmizí rychlostí blesku, i když tady mi vydržela celých deset aplikací :D Cena je hodně podobná, takže na deset aplikací taky celkem drahá investice :)





Výsledek: Tužky prostě vypadají jako z jedné dílny. Ono to tak i dost dobře může být, co si budeme povídat :D Odstínově je Maybelline malinko teplejší, ale na obočí je to téměř nerozeznatelné. Kartáčky mají oba stejné, vlastnosti tužky jsou téměř totožné. Jen Maybelline nějakým záhadným způsobem vydržela o pár použití déle. Cenově se obě pohybují podobně, Catrice stojí kolem 80 Kč, Maybelline kolem 100 Kč. Ten rozdíl asi vyvažuje více použití :D  


Za mě tedy paráda obě. Pokud chcete opravdu precizně upravené obočí, tak s tužkama to určitě zvládnete. A v podstatě je jedno, po které sáhnete.. 

Co vy a tužka na obočí? Jaká je vaše oblíbená? Máte s těmito zkušenosti?

12 komentářů:

  1. Já na své obočí nejraději používám tužky od Essence. Vydrží toho mnohem více, akorát se musí strouhat, no. S těmito zkušenost nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji tu mám a používám ji už roky! :) Essence tužka je z těch levných naprostá jednička :)

      Vymazat
  2. Tužce od Catrice nemůžu vytknout vůbec nic, jak odstín, práce s ní, efekt, všechno super až na tu výdrž, do měsíce bych potřebovala dvě a víc, což ji ve finále dost prodraží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas :) Za mě jsou prostě super, jen bych je potřebovala nejmíň ve dvojnásobné velikosti :D

      Vymazat
  3. Já miluju tu Maybellinku už asi rok, ale asi budu muset mrknout i po té tužce od Catrice, dost mě zaujalo, že jsou tak podobné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vlastně skoro stejný, takže nešlápneš vedle určitě ani s Catrice.. Jen škoda, že tak rychle mizí :-/ :D

      Vymazat
  4. Obe vyzerajú fakt dobre. :) Ja si obočko upravujem produktami od Avonu - najradšej mám hnedú fixku.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Avonu tu teď mám gel na obočí, tak jsem zvědavá, jaký bude :)

      Vymazat
  5. Já dostala možnost vyzkoušet tužku i gel na obočí od Trend It Up a docela mi vyhovují :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty se chystám, lidé si je docela chválí a když jsem byla v DM, tak šly celkem na dračku :)

      Vymazat
  6. Ty jo vypadají dobře.
    Já zatím žádnou oblíbenou nemám, zatím jen různě zkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky pořád tak nějak zkouším, co potkám :D Ale tyhle jsou vážně fajn, Maybelline mám už potřetí :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)