úterý 25. června 2019

8. výročí blogu ♥ + soutěž

Krásný den vám přeji!

Ráda bych se s vámi tímto článkem podělila o další milník tohoto blogu a zároveň spustila i soutěž. Tramtadadááááá! K dnešnímu dni je to přesně osm let od prvního příspěvku na blogu ♥ Poslední dva roky už to tu tak nějak vázne a moje aktivita není tak velká, jak bych si přála, ale stále je blog tady! Fíha. Nechce se mi ani věřit, že už tu funguji takových let. Myslím si, že už pomalu patřím do blogového důchodu :D Ale nálada i chuť pokračovat tu pořád je, což je pro mě nejdůležitější, takže ráda občas přispěji novým článkem.. Možná jste si všimli, že aktuálně se snažím držet dva články týdně. Samozřejmě za pár dní uvidíme, jak udržitelné to bude do budoucna :D Ale vize je taková, že nějaké ty články by se tu dál objevovat měly, tak uvidíme :) O tom, že aktivnější jsem na sociálních sítích, víte, takže pokud se se mnou chcete potkávat častěji, tak mrkněte buď na Facebook nebo Instagram



A protože tohle výročí neslavím jen já, ale se mnou i vy, jelikož je to z velké části i vaše zásluha, že tu stále jsem a občas něco napíšu, odměny patří vám ♥ Vy mě totiž odměňujete celoročně svojí přízní, čtením článků, sledováním a komentováním, které mne samozřejmě těší jako každého blogera/blogerku.

Soutěžit budeme o dva kosmetické balíčky. Oba jsem ladila tak nějak nejen do barvy (moje úchylka :D), ale také do aktuální letní sezóny, tak snad se vám budou líbit :) 


1. Antiperspirant B.U. in action a sprchový gel B.U. in action, oční linky WonderSwipe od Rimmelu a handmade mýdlo s vůní růží.

2. Holící strojek Intuition od Wilkinson, balzám na rty Astrid, pleťový peeling Smooth Sugars od L'oréal Paris a dvě tablety do koupele Balea.


Pravidla soutěže:

1. Napsat mi do komentáře, co chystáte na léto.
2. Připsat e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry a číslo výhry, která by vás lákala více.
3. Držet si palce.

Soutěžit můžete do konce tohoto měsíce a týdne, tj. 30. 6. 2019 do půlnoci. Následně vyberu výherce přes Random.org. Kdyby to nebylo hned, mějte prosím strpení, vůbec netuším, co v následujících týdnech bude, ale určitě se výherci své výhry dočkají :) Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.

A teď už mi nezbývá než vám jen ohromně poděkovat za přízeň a popřát vám hodně štěstí v soutěži a krásné blížící se léto! 

Výherci:


43 komentářů:

  1. V lete sa chystám chodiť po kupaliskách a viac spoznávať Slovensko- hrady, kaštiele atd...Balíček č.2
    alzbetasvantnerova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k narozeninám! Chystám se na Festival fantazie do Chotěboře a potom chodit se štěňátkem na cvičák. Líbí se mi balíček c. 2,ale ani 1 není k zahození. porakovai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se chystám sestře na svatbu. To je jediný plán a pak doufám, že mne léto mile překvapí :-).... a vše nej k 8.narozeninám - kamarádka tvrdí, že to přichází puberta.
    balíček 2. klarkaa_h@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Planuji dovolenou v Irsku :) jinak opravdu nechápu, že je to uz 8 let!. Ráda bych balíček 2. nikola.drapalikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Přes léto pracovat dovolenou zatím žádnou v plánu nemám. :)
    Ráda bych balíček č.1
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji ke krásnému výročí.
    Co chystám na léto? Na začátku prázdnin bohužel nemocnice, ale i taková věc se bohužel někdy nedá odkládat a pak rekonvalescence..Ale i tak se těším na víc času se svým synem.
    Jarmila.80@seznam.cz ( líbí se mi balíček č.2)

    OdpovědětVymazat
  7. V plánu je práce a dodělání zkoušek. A v mezičase nějak záhadně přečíst všechny knížky z knihovny. :D
    Můj favorit je balíček číslo 1. :) pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    Moc ti gratuluji jak k výročí blogu tak k budoucímu potomkovi.
    My letos poprvé pojedeme jedeme k moři a letecky. Hrozně se bojím, ale zároveň se těším.
    Balíček č.2, ale i č.1 je super.
    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. V létě se chystám na chalupu na vysočině a samozřejmě každodenní procházky s naší srneckou stepankou jsou samozřejmostí přála bych si balíček číslo 2 email je Klahan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Chystáme se s rodinou do Chorvatska a potom různé výlety po Česku. Láká mě balíček číslo 2 kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. V létě se chystám na brigádu a když zbyde čas a budou peníze, tak snad i na nějakou dovolenou :) Líbí se mi balíček č. 2. Carollka007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. S kámošema a dcerkou se chystáme k Balatonu :) a zbytek léta výlety po Česku :)
    Líbil by se mi 2. balíček
    Mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji k výročí, jsem tu s tebou už opravdu věky, ale ten začátek je jako by to bylo včera. :))
    Na léto se chystám trávit co nejvíce času u vody. Dovolená asi neklapne, ale lehátko dobře drží i na vodě v bazénu. :D
    Líbil by se mi balíček číslo 2.
    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, v létě se chystám s mojí kamarádkou na kanárský ostrov Tenerife, obě se moc těšíme na pořádný babinec a
    večerní drinky ����️.
    Gratuluji k výročí, sleduji tě už od prvopočátku ��.
    Líbí se mi balíček č. 2. aneta.99@seznam.cz.
    Přeji hezké léto ☀️

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluju k výročí! :-) Já se v létě chystám na mateřskou a základní úkol léta pro mě zní, nějak to vedro přežít 2v1 ;-) super by byl balíček č 2. Dvorakova-luc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nic zvláštního neplánujeme, uděláme si pár výletů, synek s manželem pojede na vodu a možná všichni někam na kola. Katka3001@centrum.cz a lákal by mě balíček č. 2.��

    OdpovědětVymazat
  17. Vsechno nejlepsi k narozeninam! 😊 prazdniny budou spise pracovni. Dovolenou uz mam za sebou😕 radeji bych balicek c 1. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. všeeeetko najlepšie k blogovým narodeninám... :) sledujem ťa už veeeeľmi dlho, možno už je to aj tých 8 rokov... :) páči sa mi tvoj štýl písania, tvoj humor... :)
    cez leto plánujeme len nejaké výlety, kúpaliská, nakoľko je dcérka ešte maličká...
    viacej sa mi páči balíček č. 2 :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji k 8 letům a snad jich minimálně dalších 8 bude �� Jinak se chystáme na dovolenou do Bulharska a potom na nějaké výlety tady u nás v Čechách. Víc se mi líbí balíček číslo 2.

    michaelahemmerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Klarko, gratulace k vyroci! Neni ani mozne kolik iz je to let!
    Leto letos poprve travime ve trech, mam 8M dceru a tak mam o zabavu postarano:-) Taky nad ceka dovolena v Krkonosich.
    Zdravi Te Alca (lajiv@seznam.cz, balicek 2)

    OdpovědětVymazat
  21. Příští týden letíme d manželem a dětmi na Tenerife Zbytek léta plánují odpočívat doma u bazénu,na Vysočině u mamky a snad d rodinou ještě nějaký prodloužený víkend v Jeseníkách.Vyhra čislo 2.marketa.valisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, tak me ceka uceni na statnice, takze to leto nebude klasicke, snad si ho uziju i tak, cely rok se tesim na hezke pocasi. Potesil by me jakykoliv balicek �� hezké výročí, tolik let, neuveritelne. Any, email a.nn.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. V lete budem v práci, keďže som nastúpila do nového zamestnania ale snáď si to vynahradím a oddýchnem si viac než len 1 deň v septembri pri mori.Zatiaľ si užívam bicyklovanie a slnenie a prechádzky so psíkom. Mail:simona.bavalova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásny večer v lete asi malé vyletiky po slovenskú. A pri 4 dcerkach uvidíme acak sa pošťastí prosím balíček c.1. dakujem jaanka74@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj kocko.. Tak zkusim opet štěstíčko 😁
    Dovolenou mam uz za sebou.. Ostatne chystam mega Vlog ;) ale pořád mam dva tydny dovolene takze poletim v srpnu domu a plne si je uziju se svou rodinkou ❤️
    Balicky jsou oba super ale kdyz si musim vybrat tak cislo 2 ;)
    wimim18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Budeme hlavně doma na dvoře u bazénu a jedeme i k moři do Chorvatska. Balíček c. 2, petra.sebestova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. ja asi dvojku :) jinak leto na materske, takze jedine prezit, znas to :) email mam v profilu

    OdpovědětVymazat
  28. Jelikož máme malého prcka tak je to pořád ten samý kolotoč ale letos chystáme první menší dovču tady v Česku někde v horách a moc se na to těším a mimo jiné nás čeká ještě rekonstrukce koupelny. Takže mame o zábavu postaráno :) a jinak je mi jedno jaký balíček by mi udělal radost oba jsou super. Tobě přeji krásné léto a hlavně ať máš brzy za sebou porod a miminko u sebe a hlavně ať jste oba zdraví ♥️♥️♥️♥️ bolfovalucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, v létě se plánuju koupat a opalovat:-)
    surikatka000@seznam.cz
    balíček č.2

    OdpovědětVymazat
  30. Děkujeme za soutěž, Škodulko :-)
    Z blogonarozek mám radost a těším se s Tebou :-) Je to pěkná řádka let,.... vůbec mi to tak nepřijde....hihi.
    Na lét nemám žádné speciální plány. Nicméně chceme s přítelem více cestovat po krásách ČR- výlety na Humprecht, do Muzea hraček ve Velvarech a ještě na Emila Holuba do Holic..... tak snad bude teplé počasí :-)
    Přeji krásné léto i vám domů.... a mimísek ať moc nekope a je tolerantní k mamce :-)
    Líbil by se mi více balíček č.1 (koupelová nejsem, za to sprcha to je moje)....Kdyby náhodou...hihi
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ��chystáme se k moři,pěkně se vyrelaxovat a odpočinout si,užívat si společne chvíle s rodinou ❤️Kdyby se poštěstilo,potěšil by mne balíček číslo 2. ( Rosebud.new@seznam.cz )

    OdpovědětVymazat
  32. Tak já si před dvěma dny přivezla z porodnice miminko - takže me plány na léto jsou jasné �� pečovat, kojit, kočarkovat... výhra by mě moc potěšila, balíček č.2. můj email - spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluji k tak dlouhému blogování, ani se mi nechce věřit, že tě už tak dlouhou dobu sleduji.
    V létě se chystám navštěvovat festivaly, přehrady a koupaliště. Přeji ti ať máš vše brzy za sebou, ať ti vše dobře dopadne a těšíte se společně z nového přírůstku v rodině.
    V případě výhry by mne potěšil balíček č. 1
    kvetoslava.tomaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tak v první řadě gratuluji k blogovým narozeninám, moc ráda se k Tobě na blog vracím, je super, že tu pořád jsi:-) A že zatím nemáš v plánu přestávat, teď Tě čeká nová životní etapa a já Ti moc přeji, aby byl porod rychlý a bezproblémový a malý mrňousek zdravý a přinášel vám co nejvíc radosti:-)
    Co se týká plánů na léto, chystám se na Vysočina fest, v plánu je snad i nějaký výlet a grilovačky, ale jinak bude léto vesměs pracovní, ať už co se týká zaměstnání nebo volného času, jsme ve fázi budování bydlení:-)
    Pokud by se na mně usmálo štěstí, tak se s balíčkem nechám překvapit:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Léto budu mít aktivní, těším se na českou dovolenou v okolí Šumavy a Bavorska. :) Gratuluji ke krásnému číslu a ať sledující jen přibývají. Líbil by se mi balíček číslo jedna, sprej hezky osvěží a měl by ho mít i každý cestující tramvají. :D googlike@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  36. (Chtěla bych prosím 2. balíček)
    Já pojedu po prvé sama do zahraničí a to konkrétně do Švýcarska :)
    Pojedu cestovkou a tento zájezd mi zaplatili rodiče za úspěšné ukončení studia, a už se moc těším <3
    anna.janickova2017@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 1 V létě pojedeme kempovat do Sloupu v Moravském Krasu. Máme to tam moc rádi, vracíme se tam každý rok. MonikaStancelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Letní odpočinek začínám již tento víkend na Pálavě :-) tam je nádherně.. Pak okolí naší krásné Moravy a v plánu mám ještě Slovensko a jejich Slnečné jezera :) další plány teprve budou..
    V případě výhry by se mi spíše líbil balíček č.2 :)
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, já bych ráda zvládla nějaké výlety po ČR, grilovačky...uvidíme, jak to půjde vzhledem k už vyššímu stupni těhotenství :-). ssimka@centrum.cz balíček číslo 2.

    OdpovědětVymazat
  40. Moje léto bude hlavně pracovní. Nějaká dovolená snad vyjde na konec srpna a začátek září.
    Líbí se mi balíček č. 2
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Máme po náročné rekonstrukci bytu, takže jsme psychicky, fyzicky i finančně vyčerpání :-) Takže prázdniny budou odpočinkové, pojedeme na chalupu.....uklízet :-)
    Balíček č. 2 prosím.
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Hlavně odpočívat :)
    výhra č. 2
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Máme 2 malé děti, takže pro letošní léto máme zatím v plánu cestování po republice. Víc by se mi hodil případně 2. balíček.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)