sobota 19. ledna 2019

Pomocníci pro růst vlasů: Plantur 21

Krásný den vám přeji!

Slibovala jsem minulý týden hory doly, ale zase nic. Tak jako ale! Už to fakt musím napravit a začít přispívat aspoň trochu spořádaně! Dnes bych vám ráda představila značku Plantur 21, kterou jsem testovala ještě před Vánoci a zároveň vás snad trochu i potěším soutěží o jeden balíček právě této vlasové kosmetiky. Snad to bude malé odčinění mých blogo-prohřešků v podobě nečinnosti :D


Plantur už možná znáte i z drogérií, kde se dá sehnat v zelené variantě Plantur 39. Tohle je trochu jiná řada, Plantur 21 se dá sehnat v lékárnách a vybraných salónech a je zaměřena na nedostatečný růst vlasů a předčasné vypadávání. Obsahuje nutri-kofeinový komplex, který aktivuje vlasové kořínky a zlepšuje růst vlasů. Obsahuje také biotin, zinek, vápník a hořčík, které zajišťují zdravý a intenzivní růst vlasů. V nabídce najdete šampon, kondicionér a elixír (tonikum).

Osobně jsem zkoušela šampon v kombinaci s elixírem, takže se na to mrkneme. 


Nutri-kofeinový šampon pro barvené a namáhané vlasy

Oficiální popis: Díky unikátnímu galenickému principu šamponu proniká silný nutri-kofeinový komplex do vlasových folikul už po 120 sekundách působení přípravku. Šampon je vhodný i pro barvené a namáhané vlasy - obsahuje zvláčňující látky, které vlasy výrazně regenerují. Neobsahuje žádné silikony, proto jej doporučujeme i pro jemné vlasy.

Šampon je v krabičce, ve které se ukrývá jednoduchá bílá lahvička o 250 ml. Otevírání má na zmáčknutí, kdy vám "vyjede" půlka víčka nahoru a otvorem si po malém množství nalijete, kolik potřebujete. Je fajn, že se to dá dobře korigovat. Má velmi jemnou, nevtíravou vůni, která je z vlasů cítit jen hodně lehce. Krásně pění. Vlasy jsou po umytí hezky jemné a lesklé. ALE, taky celkem zacuchané. Rozčesat háro byl vždycky docela boj. Jiné potíže s ním však nebyly, vlasy vypadaly dobře, nijak zvlášť se nemastily, což bývá u mých vlasů častý problém. Překvapivě mi balení i dlouho vydrželo, až jsem se divila, že na mé dlouhé vlasy vydržel přes tři měsíce. 




Nutri-kofeinový elixír 

Oficiální popis: Tonikum pokožku hlavy intenzivně chrání před předčasným vypadáváním vlasů. Zajišťuje, aby měly vlasové kořínky dostatek energie, a zabraňuje tak poruchám růstu vlasů. Tonikum doporučujeme především ženám, které si nemyjí vlasy každý den. Komplex účinných látek proniká podél vlasového stvolu a vytváří v pokožce zásobu energie na celých 24 hodin.

Použití: Každý den aplikujte na pokožku hlavy a vmasírujte. Neoplachujte.

No a jak jsem říkala, k šamponu jsem pravidelně používala ještě tonikum. Opět zabalené v krabičce, bílá lahvička, tentokrát s tenkým aplikátorem do špičky pro přesnou aplikaci k pokožce hlavy. Pár kapek jsem každý večer nakapala přímo na kůži a lehce rozmasírovala. Vodička se téměř okamžitě vstřebávala, takže se nemusíte bát žádného maštění vlasů, slepování či nějaké další neplechy. Vůni má stejnou nebo aspoň velmi podobnou šamponu, akorát trochu intenzivnější, ovšem jelikož se nanáší až ke kořínkům, tak vám neřeknu, jak moc provoní :D Vlasy zůstávají svěží a tonikum je nijak nezatěžuje, takže zvyknete-li si na pravidelnost, nevidím žádný problém.




Důležité jsou však výsledky. Shrnu své dojmy dohromady, protože jsem kvůli výraznějším výsledkům používala oba produkty spolu. Jak jsem psala výše, tak u elixíru je třeba dodržovat pravidelnost, používala jsem ho tedy každý večer necelé čtyři měsíce. Šamponem jsem myla vlasy přibližně každý třetí den po dobu tří měsíců. No a musím říct, že jsem žádné extrémní výsledky ani po třech měsících nezaznamenala. Vlasy jsem sice měla hezky lesklé a celkem i pevné, ale ne výrazněji víc než obvykle a růst vlasů se nijak razantně nezvýšil a nezměnil. Drobné vlásky kolem hlavy mi poletují, ale tak nějak celoročně. Možná o chlup víc jich po použití Planturu je, ale žádný extrém a pevná a bujná kštice se mi pořád vyhýbá. Achjo, tak se toho hára dočkám snad někdy příště..

Mě osobně tedy Plantur nepřesvědčil o svých kvalitách, takže za sebe doporučit nemohu. Některé z vás mi však psaly, že vám vyhovuje. A třeba výherce bude mít po otestování názor jiný.

SOUTĚŽ UKONČENA!

Takže jdeme soutěžit! Jeden komentář pod tímto příspěvkem bude mít možnost získat šampon a elixír, stačí když:

1. zanecháte pod tímto příspěvkem komentář, kde mi napíšete, zda jste někdy zkoušeli nějaký "zázrak" na růst vlasů a co vám případně pomohlo,
2. připíšete e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry,
3. a budete si držet palce.

Výherce vyberu v pátek 25.1.2019. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR. Komentář bude vybrán náhodně pomocí Random.org.

Hodně štěstí!

Výherce:


26 komentářů:

  1. Zkoušela jsem nějaký tonikum od Justu, to už si nepamatuju, jak se jmenovalo, pak další tonikum L-Recapin od LC a nic z toho bohužel nepomohlo.
    oligiacomo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já zkoušela jen nějaké vitamíny, ale nebyla jsem důsledná, takže asi nebylo překvapením, že bez efektu :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ja som kedysi brala rôzne vitamínové doplnky na rast vlasov, ako napr. Biosil alebo Das gesunde plus z DM-ky, ale žeby to urobilo nejaký efekt...
    som teraz skoro 7 mesiacov po pôrode a vlasy mi začali neskutočne padať asi pred 3-4 mesiacmi... teraz sa to trošku ustálilo, možno je to aj používaním šampónov proti vypadávaniu vlasov alebo to proste už skončilo... :D ale teraz je už čas trošku tie vlasy doplniť... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem - bohužel neznám název, protože jsem kupovala v Turecku. Jinak v turecku prodávali na růst i nějaký s česnekem a pamatuji si, že mi radili vtírat do hlavy česnekovou šťávu - to jsem tedy ale opravdu nezkoušela. Co mi pomohlo ale nejvíc - zbavit se stresu. Vlasy nezačaly růst více a rychleji, ale přestaly padat po kupách.
    klarkaa_h@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zatím nevyzkoušela jen klasické vitamíny ale toto vypadá zajímavě :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Bohužel jsem toho na vypadávání vlasů vyzkoušela dost, jak vitamínových doplňků, tak šamponů a aktivátorů růstu. U doplňků stravy jsem viděla asi nějakou malou změnu s Revalidem. A u šamponu pořád experimentuji. Momentálně s Milvou Chinin a kofein.
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem nebyla obdařena ideálními vlasy, takže zkouším různé přípravky i potravinové doplňky. Docela mi vyhovuje Donna hair, z kosmetických přípravků pak Loreal Professionnel Sada pro přírodní řídnoucí vlasy Serioxyl. Plantur jsem ještě nezkoušela. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy jsem nic nezkoušela, ale teď po porodu syna budu muset něco zkusit. Nejvíc se mi na kvalitu vlasů osvědčilo nebarvit, nežehlit a zbytečně nezatěžovat. trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nezkoušela jsem ještě nic takového. Tohle bych asi darovala dále, vím komu. Takže zkusím i já své štěstí ve hře. Děkujeme za soutěž :)
    Moniicka.s(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, já mám doma doma Plantur v zelené verzi a mě pomáhá. Mám problém s vypadáváním vlasů a tento šampon mi pomáhá. Moc ráda bych zkusila i tuhle řadu, jelikož s vypadáváním a růstem vlasů mám problémy.
    lakatosovandrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    zrovna používám ten zelený Plantur a je to zatím spíše bída. Dost se mi akorát mastí vlasy, jiný poznatek z něj nemám. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Super dáreček! Nejprve jsem kvůli vypadávání vlasů zobala Biotin a poté jsem to na mnohá doporučení zkoušela s Biosilem, výsledkem si nejsem jistá, ale po tom co jsem vitamíny po několika spotřebovaných baleních vysadila, teprve padají vlasy méně. Je to možné? :)
    Přeji hezké zimní dny!
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ja zkoušela ampule od Vichy a Vlasové hnojivo, ale netuším jestli to něčemu bylo. Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám dobrou zkušenost s levným Biosilem z lékarny a z Das gesunde plus z drogerie DM, to mi pomahalo. Ješte jsem zkoušela kofeinový šampon Alpecin C1 a chvili vodičky od Bioharu, ale nepravidelně, tak výsledky neporeferuju, rada zas vyzkouším něco jiného.Díky za recenzi. Anet Email a.nn.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zkoušela jsem tuším vlasovou vodu Reghaar, ale děsně se mi po ní mastila pokožka hlavy a pak klasicky Biosil, ale ten mi pomáhal spíš na nehty.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tak jako blogový prohřešek.....taky se musí žít, že ano :) hlavně, ať se ti žije dobře a my si pak užijeme u kafíčka další článek a máme se na co těšit :) já nikdy žádný zázrak na vlasy nepoužívala, jen teď mám koupenou bylinkové tonikum od Havlíkovy apotéky a kupuju si šampóny z lékárny. ale teď mi hodně padají vlivem kojení, tak by se nějaký zázrak šiknul a poohlídnu se, proto i tento článek mi bodnul a inspirovala jsem se :D cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Uff já toho vyzkoušela, různé vitamíny, vlasová tonika, zábaly na vlasy, masáže pokožky hlavy, ale genetika je hold genetika a po porodu mi nejvíc pomohl asi čas..ale i ty doplňky stravy a vhodá péče něco málo svede �� nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Různé oleje, např. konopný nebo avokádový... ale žádný zázrak se nekonal. pavelkratinoha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ja teda ne pro sebe, ale pro mileho kupovala Alpecin, rikal ze to je fajn, ze to tak nejak posili, ale tohle bych chtela vyzkouset taky :)
    vrrrtule@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já používala šampon i takovou vodičku pro růst Milva. Je pravda, že mi vlasy přestaly trochu padat, ale nepřišlo mi to, jako nějaký zázrak. Zkoušela jsem i nějaké domácí zábaly, například z čerstvě nemleté hořčice (všude jsem četla, že po měsíci používání své vlasy nepoznáte) a teda taky nic moc. Všude jsem pak měla kousky hořčičných semínek, které nešly umýt ani vyčesat a vlasy byly stejně dlouhé. Mělo to teda akorát výhodu tu, že to bylo z přírodních věcí noo.. :D
    Mail: denisabrizova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  21. Stale zkousim chtela bych dloouhe vlasy jako locika :D. Ted pouzivam vitaminy Perfect new hair od rioru vodu na vlasy a k vanocum jsem dostala sampon od plantur 21 ale zeleny zatim zkousim. Vyhra by me potesila 😊😊😊
    Ivefort @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zatím jsem nenašla nic, co by mi opravdu pomohlo, zkoušela jsem Milvu, Alpecin a několik dalších a nic :( Možná je na čase zkusit i nějaký pilule. kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ja som objavila šampón od Natura Siberica Rhasoul, je to šampón na objem vlasov, ktorý znižuje vypadávanie vlasov a ten môžem len odporúčať. Výrazne sa mi znížilo vypadávanie ale či mi rastú nové vlasy neviem posúdiť, ale myslím si, že zastavenie padania je aspoň polovičný úspech.
    krajmerova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Měla jsem sérum na růst řas a to opravdu fungovalo. Jinak na vlasy jsem nic zatím nezkoušela, i když bych to potřebovala. macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Zkoušela jsem Biosil, ale spíš jsem viděla efekt v rychlosti růstu nehtů, tak jsem ho zase brát přestala :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)