sobota 24. listopadu 2018

Soutěž o balíček Essence!

Krásný den vám přeji!

Dáme soutěž? Dlouho jsme tu žádnou neměli a Vánoce se blíží, takže je čas nadělovat! ♥ Mám tu pro vás jeden balíček plný novinek z podzimního updatu značky Essence. Najdete v něm od každého něco - paletky, rtěnky, lak a spousty dalšího :)


Co pro výhru musíte udělat?

1. Zanechat pod tímto příspěvkem komentář, kde mi napíšete, jaký kosmetický skvost by vás nejvíc potěšil pod stromečkem.
2. Připsat do komentáře e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry.
3. A držet si palce!

Soutěž poběží do 1. 12. 2018 a zapojit se mohou všichni z ČR a SR. Vítěze vybere náhodně Random.org. 


A pokud chcete zkusit své štěstí ještě víc, tak mrkněte na Facebook a Instagram, kde soutěžíme o další dva balíčky ;)

Výherce:


*Za ceny děkuji zastoupení značky Essence

29 komentářů:

  1. Mě by potěšilo asi nejvíc olej na rty od Clerance ten červený se zlatými třpytkami <3 email- anna@janicek.info ,a držím si palce :D


    OdpovědětVymazat
  2. Je toho opravdu hodně, co bych chtěla najít pod stromečkem, ale takové celkem potřebné přání je balzám na rty Softlips, za mně jsou to jedny z nejlepších balzámů a už mám poslední, tak by to chtělo doplnit zásobičku:-) Ale jak jde o kosmetiku, neurazí mně vůbec nic, moc se mi líbí i tenhle balíček:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, mě by asi nejvíce potěšilo něco od značky Lush, např. krém nebo šampón a z dekorativky nějaká kvalitní řasenka, třeba Diorhow. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nemám nejaké špeciálne želanie... čo chcem to si kúpim aj v priebehu roka... :D ale mňa vždy poteší akákoľvek kozmetika, či je to dekoratívka, pleťovka alebo telovka... ;)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych si pořídila paletku od Petry Lovely Hair. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by se líbilo cokoliv od kosmetické značky The body shop. :-) genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já si přeju nějakou kosmetiku od Lushe, protože mám ráda jejich bomby, ale kosmetiku jsem ještě nezkoušela :-) surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem kosmetický maniak, takže adeptů je opravdu dost, ale dítko mi rozbilo všechny rozjasňovače, postupně popadaly na zem, takže jsem si udělala radost paletkou rozjasňovačů Becca.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, chtěla bych vůni Bright Crystal od Versace:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Parfém Black Opium
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mně by se asi nejvíc líbila některá paletka Naked od UD :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, najviac by ma potesila daka pekna paletka na oci :)
    gassilvia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Skvost? Tak ani ne skvost, ale prostě paletka od Petry.
    Manželovi jsem řekla, že bych si jí přála, ehm! Jsem FAKT zvědavá, jestli si to třeba nesplete s vodovkama nebo tak něco, je to přeci jen chlap (i když skvělej!).
    Takže se nechám překvapit :-) a pak vám samozřejmě řeknu, jak to Ježíšek vybral...

    Se mnou a dárkama to není jednoduchý, já nic nechci, nepotřebuju a všechno doma mám, znáte to...

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, mam sice kozmetiky mraky, a mam stopku na jej nakupovanie kym nevyminam co mam, ale tak ved neposlem jeziska s darom doprdele.potesilo by ma cokolvek zo skin care od kiels este som nic neskusala, nova nude paletka od huda beauty. vdaka za giveaway!
    chlebovcova.al@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. hezký den, Škodulko. já už si jeden dáreček nadělila - adventní kalendář špalíčků a mydélek od Bomb cosmetic a moc se těším, až začnu vyloupávat okénka. Pod stromeček by mě potěšilo cokoliv dalšího kosmetického (jsem přece holka, že jo :D) přírodního - od Havlíkovy apothéky po NUXE, atd atd....a z dekorativky řasenka, tužka na obočí :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Zapojím se moc ráda. Škodulko :-) Děkujeme za soutěž i zde na blogu:-) Vzhledem k tomu, že se mi totálně rozsypala tvářenka (jediná), tak bych více než přivítala nějakou starorůžovou, netřpytkovou tvářenku ...jako pomocníka proti pistaciovému tónu tváří :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych se spokojila s řasenkou, která vydrží celý den, aniž by se drolila. :D
    zk.nhkladruby(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nejvíce by mě potěšila kvalitní řasenka. Nejsem náročná 😁
    lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych si přála řasenku z PUpa Milano.marketa.valisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mě by moc potěšil parfém :) kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. ud paletka born to run, nebo nude od hudy.. :) miska5555@post.cz

    OdpovědětVymazat
  22. potěšila by mě jakákoli rtěnka, zbožňuji veškeré rtěnky :) kiinkac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Paletka od UD Naked 1 a mam takove tušení, ze se nejspis dočkám

    kubatova-lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. mě by nejvíce potěšila henna :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky,

    Mě by asi nejvíce potěšilo něco od Too Faced.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Nejvíc by měpotěšil parfém Lady Million.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mně by stačila Burberry Her - parfémovaná voda pro ženy :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ještě se stíhám zapojit :) tak já bych pod stromkem měla ráda knihu od Jaroslava Rudiše Český Ráj :)
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, díky za soutěž :), pod stromečkem by mě potěšila dobrá kvalitní řasenka nebo parfém.
    seluo531@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)