pátek 24. srpna 2018

Pleťová péče Ziaja - Sérum a oční krém

Krásný den přeji a vítám vás u nového článku!

Začátkem roku jsem k otestování dostala několik produktů značky Ziaja, možná si to pamatujete. Pár produktů jsem už ukazovala dříve, to byly kousky z řady Cupuacu, dneska se podíváme na pleťovou kosmetiku - oční krém a pleťové sérum, které už používám hóóódně dlouho.


Pleťové sérum Acai berry

Oficiální popis: Silně koncentrovaný krém-gel s expres rychlým vstřebáním a vysokým obsahem přírodních látek (z nichž nejvyšší je acai berry, který neutralizuje volné radikály a chrání pokožku před oxidačním poškozením). Viditelně vyhlazuje pokožku. Intenzivně hydratuje, zklidňuje podráždění a sjednocuje barvu pleti. Obnovuje zdravý a zářivý vzhled pokožky. Rychle se vstřebává a zanechává pokožku jemnou na dotek.



Séra patří už několik let do mé každodenní večerní pleťové rutiny a používám jej denně. Na ty od Ziaji jsem četla hodně chvály, tak proč to nezkusit. Tohle koupíte v krabičce, kde je lahvička s pumpičkou. Praktické a rychlé dávkování. Většinou dávám tři pumpnutí na obličej i krk. Sérum je gelové, dobře roztiratelné a v podstatě hned po natření se vstřebává. Do minutky o něm nevíte, nelepí, není mastné, nic takového. Vůně je příjemná, cítím z ní citrony. Vůně se zdá být z počátku intenzivní, ale na pleti se postupně ztrácí. A účinky? Upřímně nevím, nic významného jsem nezaznamenala. Krém, který dávám na sérum se lépe zapracuje, to jako jo. A je pravda, že kolikrát jsem v těch vedrech použila samotné sérum, které je sice lehoučké, ale i to stačilo k hydrataci pleti. Ale zase to nedělá nic, že bych si řekla: "jo, musím ho mít znovu". Spíš tak nějak neurazí - nenadchne. Nic víc. Nic míň. Znám od Ziaji i lepší produkty. Sérum najdete tady, 50 ml seženete za 129 Kč.



Rozjasňující krém pod oči - Chrpa

Oficiální popis: Rozjasňuje tmavé kruhy pod očima a účinně zmenšuje jejich viditelnost. Hydratuje, tonizuje a lehce vypíná pleť. Aktivně vyživuje a dokonale zpružňuje pleť. Důkladně vyhlazuje drobné vrásky. Aktivní látky: výtažek z chrpy, vitamin A, vitamin E, provitamin B5.



No a s péčí o oční okolí na tom nejsem jinak a už dost dlouho patří do mé pravidelné pečující rutiny také. I na oční krémy této značky pěje ódy nejedna blogerka, takže jsem to logicky musela taky zkusit, že ano. Opět i tady máte produkt zabalený v krabičce. Oční krém je v malé tubě se zúženým hrdlem pro přesnější aplikaci. Stačí ho maličko, má lehkou krémovou texturu, kterou se daří rychle a bez potíží rozetřít a vklepat do očního okolí. Je bez parfemace, nijak oční okolí nedráždí. Ihned se vstřebává a to zcela, nezanechává žádný mastný film, je spíš lehčího ražení. A jestli právě to není kámen úrazu, protože s krémem nemám vůbec pocit nějaké péče. Chvíli po aplikaci o něm ani nevím. Oční okolí sice není přesušené, ale není ani nijak hydratované či vyživené a po delší době používání vidím, že je péče nedostačující. Jsou vidět tvrdší linky u vrásek a oční okolí není tak pružné jak by bylo potřeba. Za mě tedy ne. Čekala jsem mnohem víc. Najdete zde, cena je 89 Kč za 15 ml.



Sečteno podtrženo, ani jeden produkt mne tentokrát nenadchl. Vím, že Ziaja umí kvalitní pečující produkty, ale z těchto dvou jsem nebyla ani v jednom případě u vytržení. Sérum je lehoučké a pleť připraví na krém, který se následně dobře vstřebá a lehce hydratuje, ale tím to končí. Oční krém už by měl být těžší kalibr, aby oční okolí úspěšně udržoval v kondici, ale taky nic. Jako je lehoučký, oční okolí nezatěžuje, ale zase na druhou stranu ani nic moc nedělá. Za mě ne. Obojí seženete v obchodech Ziaja či na e-shopu www.ruzova10.cz

Máte s očními krémy a séry této značky zkušenosti? Zaujaly vás?

*PR produkty zaslané zastoupením značky

6 komentářů:

  1. Na tuhle značku si stále i po několika letech nedokáži utvořit nějaký názor :/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neli, je to jako všude, něco je fakt pecka a jiné věci zase nic moc.. Tak to prostě chodí :) Já za sebe můžu doporučit určitě kozí řadu, hlavně teď ty novinky, co testuji (mycí gel, peelingy a pěnová koupel), to je něco! A taky peelingy, ty jsou top! ♥ ;)

      Vymazat
  2. Ziaju miluji, mám zkušenost s péčí o tělo a pak kozí a olivovou řadou, bezvadný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Péče o tělo je ve většině případů moc povedené, stejně jako kozí i olivová řada! :)

      Vymazat
  3. Já mám od Ziaji zkušenost spíš s tělovou péčí a tam jsem si oblíbila už dost produktů:-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)