středa 3. ledna 2018

Zima s kašmírem - Alcina

Krásný den vám přeji!

Dovolte mi, abych vás předně uvítala na blogu i v novém roce! Jak jste si jistě všimli, dala jsem si poslední dny v roce volno a snažila se trochu zregenerovat a zapřemýšlet nad tím, jakým směrem se chci na poli blogovacím ubírat dál. Upřímně, dosud jsem na to nepřišla. Prozatím jsem se rozhodla svoji činnost ve virtuálním světě trochu omezit a věnovat se více i dalším zálibám a uvidíme. To jenom na úvod, abyste věděli, že se toho momentálně v mé hlavě hodně odehrává.. 

O tom to ale dnes nebude, mrkneme se na další na tomto blogu neokoukanou značku a tou je Alcina. Kdo sleduje nákupové články, tak ji tam možná zaznamenal. Přišlo mi na otestování hned několik produktů. Zejména z řady Cashmere, která je naprosto ideální na aktuální období a aby toho nebylo málo, dostala jsem k tomu ještě pleťové tonikum Skin Manager.


Kašmírová řada je luxusní péčí na zimní večery. Nabízí péči nejen pro tělo (tělový balzám, krém na ruce), ale také pro vlasy (šampon a balzám) a pleť (pleťový krém). Jednoduše se můžete zahalit do kašmíru od hlavy až po paty :) A co jsem testovala já? Krém na ruce, tělový balzám a po dlouhé době jsem vsadila i na pleťový krém. Tak se na to jdeme mrknout.

Celou řadu spojuje několik prvků. Za prvé mají stejné, jednoduché a krásně čisté obaly. Všechny produkty přišly zafóliované v krabičce. Samotné tuby či kelímky jsou v jemných barvách, působí elegantně. Za druhé mají naprosto nejúžasnější parfemaci. Hodně dlouho jsem se do žádné vůně tak rychle a intenzivně nezamilovala. Tady to šlo vyloženě samo, ta vůně je naprosto perfektní. Krásně jemná, sladká a zároveň hřejivá. Prostě kašmír. Všechny produkty voní stejně, poměrně intenzivně (a je jedno jestli máte krém na ruce nebo na obličej) a dlouho, což v tomto případě vítám.


Tělový balzám 

Oficiální popis: Luxusní zimní péče pro tělo. Kašmírový balzám se rychle vstřebává. Balzám nanášejte na celé tělo, zaměřte se na suchá místa, jakými bývají lokty, holeně či chodidla. Bohatá kašmírová receptura pečuje o pokožku, hýčká ji, zjemňuje a zvláčňuje.

Od tělového balzámu jsem neměla nijak vysoká očekávání, ale příjemně překvapil. Tuba je klasika, krém je těžší konzistence, takže k víčku stéká (resp. spíš padá). To mě trochu překvapilo, u balzámu jsem čekala spíše lehčí texturu, ovšem takhle je to podle mě rozhodně lepší. I přes hustší konzistenci se příjemně roztírá a rychle vstřebává. Pokožku zanechává nádherně jemnou a opravdu intenzivně provoněnou. Na hodně dlouhou chvíli, což je u této vůně úžasné. Je trochu mastnější, ale ne tolik, aby vám to mohlo vadit. A na zimu se to hodí, co si budeme povídat. Pocit po namazání je boží, cítíte se opečovávané, protože naprosto parádně hloubkově vyživuje a zároveň hýčkané tou příjemnou vůní, konzistencí a celkově pocitem z toho krému. Za mě je to hodně povedená věc. Překvapením pro mne byl i fakt, že to balení i docela dlouho vydrží. Víte, že spotřebovávám jeden krém za druhým a podobné velikosti mi vydrží pár dní, ale tady mi těch 150 ml dělalo společnost skoro měsíc. Stačí ho opravdu malé množství. Nemůžu tedy jinak než chválit.




Balzám na ruce

Oficiální popis: Luxusní zimní péče pro ruce. Balzám na ruce nelepí a ihned se vstřebává. Pro optimální ochranu v zimě aplikujte několikrát denně. Vydatný balzám na ruce s cenným kašmírovým extraktem pěstí suché ruce a navrací jim hebkost a jemnost.

Tady jsem pro změnu čekala trochu víc. Krém má opět stejné balení, v krabičce se ukrývala tuba, u které ani tentokrát není problém s aplikací. Má konzistenci podstatně lehčí, název balzám je v tomhle případě odpovídající. Je to něco mezi krémem a gelem. I díky tomu se rychle roztírá a ihned vstřebává. Ruce zanechává nádherně heboučké, dokonale provoněné a bez ulepeného či mastného pocitu. Příjemné použití se tomu vytknout nedá. Bohužel ale nezvládá to nejdůležitější - důkladně ruce hydratovat a vyživovat. Mažu si jím ruce zejména na noc a minimálně jednou i přes den, ale pořád to nestačí. Během zimy při chladnějších teplotách prostě potřebuji výživy víc a to tady nedostávám. Klouby se vysušují a musím to pak dohánět mastnějšími krémy. Jedno varování ještě pro hodně zrasované ruce, pokud je máte opravdu fest popraskané nebo třeba pořezané, jednoduše řečeno máte na rukou otevřené ranky, tak pozor, štípe! Já mám ruce z práce každou chvíli pořezané a namažu-li škrábance tímhle krémem, tak to cítím. Au. A zatímco u tělového balzámu jsem měla pocit, že ubývá pomalu, tady je tomu přesně naopak. Po necelých dvou měsících mi ho zbývá na dně a to se mi u 50 ml krému málokdy podaří. Je to možná i tím, že ho používám fakt často, protože tu vůni zbožňuji, ale i tak.





Pleťový krém

Oficiální popis: Nová, inovativní receptura pro suchou pleť. Zajišťuje hladkou a rovnoměrnou pokožku a udržuje ji v dobrém stavu. Emulze O/V s hodnotou Richness 8,5. Snižuje pocit pnutí. Redukuje suché vrásky. Ideální jako podklad pod make-up. Krém s kašmírovým extraktem hýčká, pěstí a uvolňuje pleť obzvláště během zimních dnů.

Pleťové krémy jsem nepoužívala dobře rok (jistě si pamatujete, že jsem poslední měsíce básnila o olejích), takže tohle byla zase jednou příjemná změna. A byla to trefa do černého, protože tenhle krém je naprosto boží! Opět krabička, v ní tentokrát krásný kelímek. A ten se mi fakt jako líbí. No řekněte, není to rozkošnost? Opět i stejná kašmírová parfemace. Možná bych zrovna u krému na obličej s tou vůní trošku ubrala. Je dost intenzivní. Sice je pravda, že po chvíli postupně slábne, ale z počátku prostě cítit je. Konzistence je krémová, krásně se roztírá, dobře se vstřebává, ale počítejte i s mastnějším základem. Není to nic extrémního, ale lehce mastný film na pleti na chvíli zanechá. Píši na chvíli, protože cca do deseti minut o něm nevíte, vstřebá se úplně a zanechá vaši pleť v úchvatném stavu. A to myslím vážně, protože pleť je fakt úžasná. Nádherně vypnutá, pružná, a perfektně vyživená. Za celou dobu používání se mi nestalo, že bych zaznamenala byť jen jediné suché místo a to jinak vesměs nic jiného nepoužívám. To ani nemluvím o tom, že se neobjevují ani jiné nedokonalosti jako pupínky či černé tečky. Prostě perfektní a můžu říct, že jsem z krému vážně nadšená. Víte, že zbožňuji oleje a používala jsem je v poslední době fakt ráda, ale tenhle kousek je momentálně top! Můžu směle doporučit.







Pleťové tonikum Skin Manager

Oficiální popis: Inovativní pleťové tonikum s top strategií. Zajišťuje rovnoměrně čistou pleť. S ovocnými kyselinami a kyselým pH pro rychlý a efektivní výsledek. Při pravidelném používání zajistí sjednocenou, hladší a hebčí pokožku s jemnějšími póry.

Aby tu nebylo překašmírováno, tak si tu hodíme zhodnocení ještě jednoho produktu od Alciny a tím je tato nedávná novinka v podobě tonika. Tonikum jsem dlouho neměla, takže zase super osvěžení. I když v tomhle případě jsem nějaká rozpolcená, což vám na následujících řádcích vysvětlím :D

Za co určitě hodnotím pozitivně je opět balení. Tentokrát ještě vytuněnější. Červená lahvička má totiž dávkovač. Obsahuje takovou tu pumpičku, na kterou přiložíte tampónek, stlačíte a tadááá. Je to super praktické a naprosto mi to vyhovuje. Ať žije aplikace bez práce a bez bolesti :D Stačí dvakrát stlačit a máte vystaráno. Voda má ovocnou parfemaci. Není nikterak intenzivní, ale cítit trochu je. Co mi maličko vadí je mírný pocit lepení. Naštěstí se po pár minutách vytrácí, ale i tak pořád cítíte, že jste před chvílí něco ulepeného použili. Z počátku mi pár použití vadila ještě jedna věc a to lehké štípání. Nebylo to nic alarmujícího, ale takové sem tam štípnutí a prostě opět znatelný pocit, že na tváři něco je. Po pár použitích se to ustálilo a přestalo to, takže jsem se tím přestala zabývat a tonikum používám s klidem dál. A teď přichází ty plusy, kvůli kterým používám tonikum stále a ráda. Pleť se uklidnila. Je čistá, póry stažené, černých teček méně a prostě jakože celkově moc dobré. Je znát, že jej používám a i když komfortnost není na úplně nejvyšším levelu, výsledky tu jsou. Takže jo, tohle mě baví a v kombinaci s krémem je to (téměř) dostatečná péče.





Sečteno podtrženo, jsem velmi mile překvapená a z většiny nadšená. Kašmírová řada je pecka, tu vůni miluji a skvělé vlastnosti následují. Zklamání přišlo akorát u krému na ruce, který bych znovu nevyhledávala, ale jinak musím říci, povedené! Za mě určitě stojí tato značka za prozkoumání :) Pokud by vás zaujala, najdete ji tady. Ceny produktů jsou přibližné: Pleťový krém 50 ml / 430 Kč, balzám na ruce 50 ml / 170 Kč a tělový balzám 150 ml / 280 Kč. Skin Manager potom seženete za 275 Kč / 170 ml. Přikládám mapu salónů, kde můžete značku Alcinu potkat a kde vám určitě rádi pomůžou. Třeba v Pardubicích jsou takové salóny rovnou čtyři! :)

 A co vy a Alcina? Znáte? Už jste měli tu čest potkat tuto značku?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Alcina

8 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě :) Hlavně ty krásné obaly :D

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou krásně jednoduché, taky se mi líbí! :)

      Vymazat
  2. Jestli mně něco zaujalo, tak je to ten pleťový krém, hlavně teď na zimu by mohl být skvělý a poslední týdny na své pleti cítím, že by nějakou takovou péči potřebovala, ta zima jí dává zabrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten krém velmi mile překvapil, je vážně super! :)

      Vymazat
  3. Značka je pro me nova, pleťový krém vypadá hodně dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji také zkoušela poprvé a jsem nadšená, velmi mile mne překvapila! :)

      Vymazat
  4. Ježíšek mi nadělil krem na citlivou a podrazdenou plet a musim ho jen vychvalit. Chtela jsem vyzkouset neco noveho, jineho a neokoukaneho jezisek se primo trefil:-). Krem me moc mile prekvapil a chtela bych vyzkouset i neco dalsiho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi spokojená :) Podle mne má tato značka velký potenciál :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)