neděle 7. ledna 2018

Soutěž o tři balíčky Catrice! UKONČENO

Krásnou první neděli v tomto roce!

Před Vánoci jsem vám slibovala, že ani po nich vás neminou další soutěže, takže sliby plním a jdeme na to! :) Mám tu pro vás rovnou tři balíčky plné dekorativní kosmetiky Catrice, která určitě stojí za vyzkoušení. 


Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Nejsou totiž víceméně žádná, jenom taková ta klasika: 

1. Stačí když mi dolů do komentářů napíšete váš e-mail, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry. 
2. Zapojíte se do 14. 1. 2018.
3. A vaše doručovací adresa bude v ČR (omlouvám se svým slovenským čtenářkám, ale na podmínce jsme domluveni se zastoupením značky).


Hned následující den po skončení soutěže náhodně vylosuji tři výherce, které sama kontaktuji.

Nezbývá mi, než vám popřát hodně štěstí! :)

P.S. A pokud by vám soutěžení nestačilo, tak mrkněte ještě na Instagram, kde ode dneška také soutěžíme a to o dva balíčky Dermacol ;)

* Děkuji za poskytnutí balíčku zastoupení značky Catrice

Výherci:


102 komentářů:

  1. Jeeee první soutěž letos . Takže můj mail je klouckovapavlina@seznam.cz :-) . Třeba se na mě někdy usměje štěstí :-) Krásný den Klárko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anetaspinarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super, ráda tě čtu a koukám na výdejka. Můj mejlík odlabskehostrazce@seznam.cz. Sice moc štěstí nemám na výhru, ale co kdyby se štístko unavilo, že jo :D Mnoho úspěchů v tomto roce přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Klárko, značku Catrice mám ráda, takže zkouším štěstí v soutěži :) mail je mirkakuzelova@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. Třeba budu mít štěstí, vypadá to suprově :) kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Catrice miluju, tak pokusím své štěstí :)
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké produkty, tak to zkusím :) kiinkac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Zkusím štěstí :-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj 😊 řada zkusím nové produkty. Nikola.Drapalikova@gmail.com přeji krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  10. Produkty jsou parádní, ráda zkusím štěstí:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Catrice mám moc ráda. Andrea990@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda bych od nich zkusila více, mám zkušenost jen s pár kousky :) Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, super soutěž. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný balíček :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzkoušíme štěstí :) zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná soutěž, třeba budu mít štěstíčko :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sebinka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. přeji úspěšný rok 2018 :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Super nadílka! :)
    Přeji šťastný nový rok!
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Značku Catrice mám moc ráda, tak zkusím štěstí! :)

    PetraBartakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Juu, to bych chtěla vyzkoušet :)
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  22. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Catrice mam moc rada, super soutez!
    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky,

    To je tedy pecková soutěž o takovou super kosmetiku.



    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ráda bych se zúčastnila soutěže o produkty Catrice. Tuto značku mám moc ráda.
    aktijmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Zkusím štěstí, protože jsem asi od Catrice zatím nic nevyzkoušela :)
    sarkabooks@seznam.cz
    Přeji hodně zdraví a štěstí v roce 2018 :)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  27. Miluji soutěže :-)
    amorch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tenebien@seznam.cz
    Ty laky, vis jak... 😀

    OdpovědětVymazat
  29. Nevím jestli se můj komentář uložil, tak snad tu není dvakrát.
    Značku Catrice mám ráda, musím zkusit štěstí :)
    Switchenka(at)Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Catrice se u mě poslední dobou nějak zabydluje, balíčky vypadají krásně! :)
    yawtsrow@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Catrice mám moc ráda, jen škoda, že u nás ve městě není k sehnání.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Catrice miluju. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Klárko, zkusím štěstí :) Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Preji vse dobre do noveho roku :-)
    hm153@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Díky za soutěž :) zu.klikova_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Děkujeme za soutěž, Škodulko :-)
    Catrice mám celkově jako značku moc ráda,.... takže účast je pro mě jasnou volbou :-) hihi
    Přeji pohodový star do nového pracovního týdne :-)
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  37. kosmetiky není nikdy dost :D spilkova.petka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Děkuji za skvělou soutěž, produkty od catrice mám ráda a kosmetiky není nikdy dost, budu doufat,že se usměje štěstíčko. Můj e-mail: xxmisulkaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. No to je krása, ráda se zapojím.... macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Třeba se usměje štěstí zrovna na mě :-)
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Zkusím své štěstí :) min19@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. dobrý den, to je tak minimální instrukce k tomu užít si soutěž, že Vám ještě aspoň popřeju, ať se blogu i nadále daří a užijte si plesovou sezónu, pro kterou je kosmetika jako dělaná :) cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Značku Catrice mám ráda, takže se s radostí zúčastním. Balíček je moc hezký, obzvlášť laky na nehty, ale i jiné produkty od téhle značký bývají moc povedené. Deni. deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ooo Catrice..pamatuju si jak jsem jednou objizdela celou prahu a hledala v rossmanech jednu rtenku,kterou jsem nutne potrebovala..nasla jsem ji asi v 15.rossmanu:Djeste ze uz de rozsirujou stojany i do DM:))
    kri.solarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Krásné produkty, ráda bych vyzkoušela, Catrice mám moc ráda! Zkusím si zasoutěžit, jestli se na mě usměje štěstí. :)
    marketaboudova.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Juu, Catrice :) Zkusím štěstí :)
    E-mail: denisabrizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Jeee Catrice určitě zkusím štěstí jsem ráda že první soutěž v roce 2018 je právě od tebe ��
    ajsa17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Barbora.potesilova@gmail.com ����

    OdpovědětVymazat
  49. hanka.psikalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, Děkujeme za soutěž ;) Od Catrice jsem zkoušela zatím jen korektor, ale je super.
    simp087@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Značku Catrice jsem ještě neměla šanci vyzkoušet :) elvi14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Catrice mám moc ráda. :) fofolacek369@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahooj Klárko,
    moc ráda se do této soutěže o kosmetiku Catrice zapojím, protože jí moc ráda používám.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, pěkná soutěž! Můj e-mail: govana@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Skvělá soutěž :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Boží nadupaný balíček :) marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. To je hrozně milá soutěž. Catrice mám ráda po všech směrech :)
    Email: pavlinalatalova@email.cz

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  58. Páni, ten mintový lak je pěkný :) a taky by mě zajímaly stíny, swatche vypadají dobře.
    Hrlin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Tak taky zkusím štěstí a zapojím se. Ten mint lak vypadá nádherně :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, ráda si zasoutěžím :)
    Můj email: seluo531@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Krásný balíček, hlavně ty laky mají krásné barvy :-)
    porakovai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj predem moc diky za každou recenzi. Od Catrice pouzivam hlavne laky a stiny. veronika.sourkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. marketa.valisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tak tato soutěž rozhodně stojí za to a co bych to byla za milovníka Catrice, kdybych to nezkusila. :)
    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Ty ceny jsou boží ♥ podle mě Catrice , na to že patří mezi levnější značky , tak má úžasnou kvalitu ♥ třeba budu mít tě štěstěny a něco vyhraji :D ♥ přeji hezký zbytek večera ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. krasne :) od catrice som uz dlho nic nemala :)
    n.princess@azet.sk (byvam v prahe :D )

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, bylo by fajn vyzkoušet nové produkty :-) klouckovapavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, zkusím štěstí.
    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Krásný balíček. 😊 Catrice mám ráda, mají fajn produkty.
    Email: petra.petnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. andrlova.denisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj Klárko,
    miluju Catrice, tak zkusím své štěstí. Jarmila.80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Catrice mám ráda,její korektor a make-up jsou skvělé,ale i stíny 😊.
    zeelvvvicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Catrice je luxusní mám od ní doma podkladovou bázi na oční líčení a korektor a nedovedu si představit že by nějaká jiná značka mi poskytla lepší produkty. Ty o které se soutěží jsem nezkoušela tak třeba si je taky tak zamilují :3
    Reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Ráda zkusím od Catrice zase něco nového. Aberbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Catrice kosmetiku mám ráda.
    Email: Nikol-C@seznam.cz
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  76. Super kosmetika, mám ji moc ráda. ejaka@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj, děkuji za soutěž, od Catrice používám jejich slavný Camouflage cream, tak bych zkusila i něco jiného :). marta.tlamsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Miluju tuto kosmetiku a hlavně jejich laky na nehty :) Byla bych nadšená výhrou :) můj email je j.pekrov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Catrice mám ráda, takže se ráda zúčastním a budu ráda, když vyhraji :) Podělila bych se ještě se ségrou :) Jinak přeji krásný a šťastný rok 2018, Klárko :) Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)