čtvrtek 16. listopadu 2017

Laky na nehty - Kiko, Mavala, E-style

Krásný den vám přeji!

Mám teď trochu lenivé období a natáčení či psaní článků mi nejde úplně od ruky. Ještě že je tu pár rozepsaných článků, které mi občas vytrhnou trn z paty.. :D Třeba ten dnešní. Plný laků na nehty a to samých barevných. Trochu se zpožděním, vzhledem k výrazným letním barvičkám, že? Ale musíme si ten podzim trochu zpříjemnit a rozjasnit. Aspoň já to potřebuji. Mrkneme se rovnou na čtyři značky a to na Kiko, E-style a Mavalu..



Laky na nehty - Kiko Makeup Milano

Tyhle dva krasavce jsem si přivezla z Berlína přímo z Kiko butiku a teď lituji jediného, že jsem si jich nevzala víc! Laky jsou v klasických hranatých lahvičkách. Trochu až retro, přesně takovéhle laky si za svých mladých let kupovala i mamka. :D Zase ale nic nevkusného. Spíš taková klasika. Se štětečkem se pracuje dobře, je plochý a rovně střižený. Je přesný a nehet zvládne natřít na dva tahy. Laky kryjí ve dvou vrstvách. Číslo 48 je krásná krémovka v lososově-neonové oranžové, která vypadá nádherně a bude se na nehtech vyjímat příští léto. Lehce pruhuje, ale není to žádná tragédie. Číslo 56 je potom krásná fialková se zeleno-modro-stříbrným shimmerem. Ten tu barvu oživuje a vypadá to naprosto bombasticky. Pěkný je na léto, i teď na podzim. Zamilovala jsem se do něho i přesto, že fialovou jinak nevyhledávám. Obě barvy zasychají během krátké chviličky a schnou do vysokého lesku. A tak jsem čekala problém třeba s výdrží, když stál každý 1€. Ale víte co? Vůbec! Ony drží opravdu obstojně. Na nehtech jsem je měla několikrát a vždycky zvládly minimálně ty čtyři dny a to bez velkých vad na vzhledu. Dokonce ani špičky jsem neměla extrémně odrbané, což už je vážně co říct. Za sebe jim dávám zelenou, jsou moc dobré, vzhledem k jejich nízké ceně, proto budete-li mít cestu kolem Kika a pár eur navíc, neváhejte a vezměte si nějaký!






Lak na nehty One Coat - E-Style - 19 Mint

Není to tak dávno, co frčela tahle barva. U mne ale zůstala v milosti, zejména pak právě u laků na nehty. K pastelovým barvám jsem se zase vracela během jara a léta. No a tenhle jsem si musela pořídit. Je to krásná krémová mint pastelka, která dodá nehtům šmrnc. Štěteček je plochý a rovně střižený. Mám raději ty zastřižené dokulata, kterými se většinou vyhnu přetahům. To se mi tady úplně nedaří, ale zase to s ním při troše snahy zvládám. Krytí je minimálně na dvě vrstvy, lepší pro jistotu dát tři. V té první se totiž rozpíjí, rovnoměrně se usadí po celém nehtu až v té druhé a třetí je pak pro jistotu. Trochu tedy díky tomu nechápu to pojmenování one coat :D, hodilo by se spíše x coat :) Schne velmi rychle a do vysokého lesku, možná lepší říct až gelového efektu. A jeho výdrž? Ta není nijak špatná, povětšinou zvládl ty čtyři dny. Navíc nejsou díky světlému odstínu ihned vidět odrbané špičky, takže se mnou zvládne o den víc. Není to vůbec špatné, ještě vzhledem k jeho nízké ceně. Seženete za 49 Kč (7 ml) a to buď zde, kde jsem ho kupovala nebo je můžete najít přímo na stránkách E-style tu, za stejnou cenu. 



1. vrstva


3. vrstva:



Lak na nehty - Mavala - 72 Nice

Laky této značky zažívají v posledních letech úspěch a já měla to štěstí, že jsem tohoto letního mrňouska dostala od milé Alenky. Mrňousek proto, že je to láček o gramáži 5 ml. Takový správný prďola, který se vejde všude. Pokud čekáte, že se bude s tím malým štětečkem blbě lakovat, tak jste na omylu. Naopak se mi jím lakuje velmi dobře a precizně. Barvička je typická letní. Taky jsem ji v létě nosila! Je to pěkná sytě oranžová krémovka. Má hodně dobré krytí. Skvěle by kryla už v jedné silnější vrstvě, já dávala jako tradičně dvě slabší. Schne do lesku. Potud jsem s ním byla naprosto spokojená, mírné zklamání však dorazilo u výdrže. Lak se mi od špiček začal už během druhého, maximálně třetího dne, odrbávat a jelikož jde o výraznou barvu, muselo to dolů. To mě celkem mrzí, protože jinak by to bylo moc fajn. Seženete ve Fann parfumériích, i na jejich e-shopu. Cena je 149 Kč za 5 ml.





Za mě rozhodně doporučuji laky Kiko, které jsou v poměru cena/kvalita nadprůměrné a navíc mají krásné barvičky, které mne uchvátily. E-style se mi líbí konečným efektem a barvou, ale trochu mě nebavila jeho aplikace, protože v první vrstvě to dělalo celkem neplechu. Mavala je za mě bohužel nejslabší. Tady zase bylo bezproblémové lakování, ale ta výdrž mne zklamala na plné čáře.

Tak co na ně říkáte? Máte s některým zkušenosti?

14 komentářů:

  1. Super laky! Nejvíc se mi líbí ty odstínky Kiko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :) A teď lituji, že jsem si jich nevzala víc :( :-/

      Vymazat
  2. Ja mám tri laky od značky Mavala a musím súhlasiť, na druhý deň sa odlupujú, Za tak vysokú cenu by som očakávala aj vyššiu kvalitu, ale žiaľ, sú pre mňa veľkým sklamaním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, také bych za ty peníze čekala mnohem víc.. :( a jsem ráda, že to tak nevidím jen já!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Pěkně vypadá, to bez debat, ale kvalita není úplně top :(

      Vymazat
  4. Ty odstíny Kiko laků nemají chybu, je to už taková moje tradice, že kdykoliv jsem u sousedů, tak nějaký z laků na nehty téhle značky musí odjet se mnou:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím! :D Já teď lituji, že jsem jich nebrala za ty peníze víc! Měli ještě nádherné nude laky a ty by se jako hodily! :D

      Vymazat
  5. Odstínově se mi líbí všechny kromě asi toho posledního :D jinak jsem je nezkoušela :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na oranžovou taky úplně nejsem, ale tenhle vypadá v létě na opálených rukách dobře! :)

      Vymazat
  6. Ta jedna vrstva u "One coat" laku mě rozesmála:) Nemám zkušenosti s žádným, ale já se k lakování (a právě že potom ani k odlakování) moc nedostanu. Pak trpím, jak se to začíná odlupovat a ošoupávat a to mě příště přesvědčí si lakování zase rozmyslet. Škoda, protože je takových nádherných barev!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No trochu jsem u One coat čekala něco jiného :) Jinak odlakování odkládám jak to jde, nesnáším ho! :D A přitom je to jen chvilka.. :)

      Vymazat
  7. Ahoj,
    Ten mint odstin je vážně krasny:o)
    Miluju tyhle modromodrozelene barvy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám podobné barvičky ráda, na jaro není nic lepšího! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)