neděle 22. října 2017

Vyživující šampon s prosem - Weleda

Dobrý den, článek ven! :D

Dlouho tu nebyla žádná vlasová péče, nemyslíte? Asi to bude tím, že už toho používám opravdu minimum a střídám ji zřídka. Víte, že to platí i pro samotné šampony a nedám dopustit na jeden, ale říkala jsem si, že zase zkusím něco jiného a třeba objevím další fajn kousky. Začala jsem tedy s Weledou, jejíž šampony jsou celkem oblíbené. A mám tu rovnou snad nejznámější a to Vyživující šampon s prosem pro normální vlasy.



Vlasy mám sice spíše jemné, se sklonem k rychlému plihnutí, ale z nabídky šamponů značky Weleda mi přišel zrovna tento asi nejvhodnější z jejich nabídky, tak jsem to riskla.

Oficiální popis: Šampon se svěží vůní s obsahem BIO oleje z makadamových ořechů a s výtažkem z bio prosa a šalvěje jemně čistí, vyživuje a dodává vlasům přirozený lesk. Hlavní přísadou je proso, které napomáhá udržovat zdravou strukturu vlasů a vyniká nesmírnou ochrannou silou. Ve svých svrchních slupkách skrývá bohatou zásobu kyseliny křemičité, která zlepšuje celkovou kvalitu. Vhodný pro celou rodinu.



Šampon je v bílé lahvičce, která má moc pěkný, praktický tvar. Víčko má pouze vycvakávací, takže si ho nevylijete moc ani si neurvete víčko nebo tak :D Je gelové textury, nažloutlé barvy a počítejte s výraznou parfemací. A bohužel pro mne nijak příjemnou. Nemůžu si pomoci, ale ten šampon mi strašně smrdí :D Víte, že přírodní vůně mám ráda, na spoustu z nich jsem si zvykla, ale na tuhle ne. Je to taková zvláštní "travnatá" vůně. Z vlasů naštěstí cítit není, tak mne až tolik neobtěžuje. Pokud máte u šamponu rádi, stejně jako já, že nadělá bohatou pěnu, tak trochu smůla. Pěnu dělá vážně lehkou a když jej nepoužiji do úplně promočených vlasů, tak mám celkem potíž vůbec nějakou vytvořit. Ale i bez velkého množství pěny umyje, nebojte. Ovšem upřímně, není to ono. Vlasy nejsou tak krásně lesklé a jemné jak bych ráda, ale jo, první den jsou ještě ucházející. Už druhý den mi však přijdou nijaké, těžknou, od kořínků se mastí, ale zároveň u konečků mi přijdou takové "vrzající" a sušší. Taková zvláštní kombinace, já vím, sama jsem se tomu divila, ale je to tak. Vršek mastný, spodek suchý. Třetí den už to chce vážně umýt, protože to už je doslova tragédie. Nějak mi šampon za celé balení nedokázal, že by s vlasy dělal něco pozitivního, takže ho spotřebuji, ale znovu jej už mít nemusím.




Úplně mne tedy nenadchl. Nevím, tak nějak nic moc neudělal a znám přírodní kousky, které nadělají víc. Pokud by vás však zaujal, tak ho najdete tady, seženete ale i v drogériích DM (minimálně), 190 ml za 249 Kč.

A co vy a Weleda šampony? Zkoušeli jste nebo byste rádi vyzkoušeli? 

12 komentářů:

  1. Zrovna na tento jsem se dívala, a jak tak čtu tvoji recenzi, jsem ráda, že jsem zůstala od svých oblíbenců od Urtekram :) . Mám ráda šampony pro suché vlasy od Urte, z toho, co jsem z přírodních věcí zkoušela jsou bezkonkurenční :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, od Urtekram určitě neodcházej! :D Já tu mám ještě jeden od Faith In Nature, ale jsem si jistá, že se pak zase vrátím k jejich vlasovce, ta je prostě bezkonkurenční! :) Včera jsem si zrovna v Praze v Biooo chtěla koupit další balení Rasulu.. no smůla, úplně vybráno! :(

      Vymazat
    2. Já mám zase naopak s Faith in Nature (konkrétně s řadou brave botanicals) moc dobrou a voňavou zkušenost! ale jsem zvědavá na ten Urtekram takže ten stopro vyzkouším. :)

      Vymazat
    3. Já o Faith nic neříkám, ještě jsem ho nezkoušela, mám ho tu teprve v zásobě.. :) Ale jsem si na 99% jistá, že se pak prostě vrátím k Urtekramu, protože ten asi jen tak nic nepřekoná :)

      Vymazat
  2. Škoda, v drogeriích jinak o ničem dalším přírodním nevím, možná Alverde. Já mám zase potíže zvyknout si na tuhé šampony. V zásobě mám šampon od Urtekram, takže se na něj docela těším, mám ten Rasul, o kterým jsi kdysi na blogu psala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kromě Alverde je ještě k dostání Lavera :) Ale jinak nic moc, bohužel :( Tuhé šampony pro mě byly ze začátku taky divné, ale zvykla jsem si, i když klasický gel je prostě nejlepší :D Doufám, že Urtekram bude sedět :) Já si ho včera chtěla koupit a ejhle, beznadějně vyprodaný :D :(

      Vymazat
  3. Zrovna Weleda šampony mně nijak nelákají, pár jsem jich měla od Alverde a za mně to taky nebyla žádná sláva, ale teď mám koupený dva od Urtekram - Tebou chválený Rhassoul a pak ještě Brown Sugar, tak jsem vážně zvědavá, jak se mi osvědčí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si říkám, proč furt nemůžu Rasul sehnat a vy jste mi ho, holky moje, vykoupily! :D :) Doufám, že se ti taky osvědčí a budeš ten šampon milovat jako já! ♥

      Vymazat
  4. Já mám doma celou ovesnou řadu na suché vlasy a je fajn, tu s prosem neznám. Obecně mám ale weledí přípravky moc ráda, hlavně asi mandlovou řadu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Weledu taky ráda, u mne doma je to stálice :) Ale u mne je to se šampony složité, sedí mi jich hodně málo a bohužel tenhle úplně neuspěl.

      Vymazat
  5. Weleda sampony su najhorsie sampony, ake som kedy v zivote vyskusala. Vobec mi neumyli vlasy! Po jednom pouziti leteli do kosa. Nikdy viac. Este aj Alverde za stvrtinu ceny je milionkrat lepsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych jim zase dala víc šancí než jedno použití! U té přírodní kosmetiky se výsledky mohou dostavovat až později.. :) Ale za mě tedy také žádné zázraky, znám i lepší přírodní šampony.

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)