pondělí 14. srpna 2017

CC Cream na vlasy - Oriflame

Krásný den vám přeji!

O vlasové kosmetice tu dlouho nebylo, co? :) Tak to trochu napravíme. Že jsem se vrtla cestou přírodnější péče o vlasy asi víte, ale ještě na přírodních věcech nefrčím úplně a sem tam používám něco, co s přírodou úplně spjato není. Ale když už doma ty věci mám, chci je samozřejmě spotřebovat. Teď jsem například používala tenhle CC Cream Hair Care Beautifier od Oriflame, o kterém to dnes bude. Bezoplachové kondicionéry a péče už jsem od této značky měla několikrát a vždy jsem byla spokojená, takže jsem si před nějakým časem řekla, že zase musím nějaký vyzkoušet.




Oficiální popis: Nesmývací krém ve spreji 10 v 1 s Omega komplexem a složkou 6-Gingerol pomáhá zvláčnit, ochránit a posílit vlasy. Zároveň pečuje o pokožku hlavy. Naneste na vlhké vlasy po umytí nebo kdykoliv na suché vlasy, aby ihned vypadaly krásně a zdravě.



Lahvička je umělohmotná, bílá, ale částečně průhledná, takže obsah je viditelný, to mi vyhovuje, aspoň mohu sledovat úbytky. Součástí balení je rozprašovač, kterým se obsah aplikuje jednodušeji. Tedy tak jsem si to alespoň představovala, ale v tomhle případě to bohužel žádná výhra nebyla. Pumpička totiž nefungovala na sto procent, často vynechávala a rozprašovala po větších kapkách v malém rozsahu. Úplně nic moc. Na vině je možná trochu i krémovější konzistence, která pumpičkou neleze tak lehce jako klasická vodová péče. Po nastříkání do vlasů je vždy ještě jemně promnu, aby se krém dostal k co nejvíce vlasům. Lehce k nim přilne a příjemně provoní. Není to nic blíže identifikovatelného, spíš taková jemná pudrová vůně, která je však na vlasech příjemná. Nečekejte od krému žádné zázraky a změny, co se kvality vlasů týče. Spíš jen lehce podpoří péči o vlasy. Zapříčiní lepší rozčesávání, udrží je lesklé, příjemně je provoní a uhladí. Možná bych řekla, že jsou o chlup vyživenější, ale žádná velká pecka pro suché vlasy. Vlasy nijak nezatěžuje, nemastí se po něm ani neplihnou, což je super, jelikož spousta kondicionérů a péčí mi právě tuto neplechu na jemných vlasech dělala. 


Za mě je to péče o vlasy, která nedělá zázraky, ale tak nějak o ní víte. Práce s ní není složitá, vyhovuje mi, že se nemusí vlasy oplachovat. Ale pozor, není to nic přírodního, spíše naopak, takže to rozhodně není pro ty z vás, které upřednostňují přírodnější produkty. Já jsem se rozhodla tenhle kousek spotřebovat, i když se již snažím běžné vlasové kosmetice vyhýbat. Vracet se k tomu tedy nejspíš v budoucnu nebudu. Najdete ho buď tady nebo jsou objednatelné u kosmetických poradkyň Oriflame. Běžná cena je 249 Kč, já jsem kupovala v akci za cca sto korun, takže je fajn číhat a chňapnout ho v akci.

Máte s ním někdo zkušenosti? Používáte bezoplachové kondicionéry/péče?

13 komentářů:

  1. Zajímavé. Bezoplachovou peci pouzivam, ale nedovedu si predstavit pouzivat jenom to. Vzdycky jeste davam klasický kondicioner.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už zas nepoužívám nic jiného kromě šamponu a bezoplachové péče a vlasům to prospívá :) Ony si na to vlasy časem zvyknou..

      Vymazat
  2. Používám jen ty bezoplachové balzámy od Gliss Kur, jinak na všechny tyhle spreje moc nejsem, celkově jsem zjistila, že čím méně toho na ty vlasy plácám, tím lépe:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto souhlasím :) Já právě kromě šamponu a bezoplachového balzámu také nic jiného nepoužívám a vlasům to svědčí :)

      Vymazat
  3. Bezoplachovou péči mám momentálně od Syoss :)

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálně na vlasy stříkám Ryor pro urychlení růstu vlasů. Vlasy se po tom nějak moc nemastí, ani když jsem blázen, co v těch vedrech cvičí, běhá, dělá na zahrádce výpomoc,... a k tomu má dlouhé vlasy se stupní hřejivosti ovčí deky. :D Jestli rostou, to nevím, dva týdny je na to málo, ale líbí se mi jejich vzhled. Až dosud jsem je měla takové podivné - suché, ztrácely barvu (ach, ty šediny...), inu nic moc na pohled. Momentálně je to lepší a já mám hnedle lepší pocit. :) Jo a voní po tom hezky vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to je super :) To se musím mrknout, co to je :) Já teď používám arganový šampon a mám přesně opačný problém - strašně rychle mastné vlasy :-/ :D

      Vymazat
    2. Cenově je to od 299-400. Smozřejmě u nás v drogérii jsem sehnala nejlevnější variantu, takže kdyby něco, klidně nějak pošlu jako dáreček, až budou mít, což je ta horší část u nás (malá vesnice). Mají ještě keratinový sprej, ten je za cca 150, ale ten u mě přijde až pak. :) Arganový? Jejda, jaký? Ne snad Inecto? :O

      Vymazat
    3. Já to skočím omrknout ještě tady u nás, jestli ho taky nenajdu, ale zní to zajímavě :) Nene, mám handmade šampon od Sagrada Natura.. Stále testuji, i když vlasy mám mastný už druhý den, ale už mi začíná docházet trpělivost :D :-/

      Vymazat
    4. Koukni na net Ryoru, mělo by tam být, v jakých obchodech mají svoje stojany, tam to pak bude zaručeně. :) Aha, ale je to zvláštní, že arganový zrovna, jestli ona to nebude dělat nějaká látka v tom. Takže jestli se nezlepší účinek, naučí se létat do koše, jo? :D

      Vymazat
    5. Mrknu, díky :) No on obsahuje asi dost arganového oleje, který je pro mé vlasy asi moc těžký, ale zase nechci, aby navštívil koš, tak se snažím :D

      Vymazat
    6. Aha, ono je pravda, že většinou, co si člověk koupí jako arganový, tak to ten olej nevidělo ani z vlaku, ale pokud je hand made, tak to bude pravý opak. Ale stejně je to záhada - obličej to saje jako houba a vlasy v něm plavou... Snahu chápu, prostě je to argan, to nemůže být špatné a třeba tomu vlasy ještě přijdou na chuť. :D

      Vymazat
    7. Přesně.. jsem si taky říkala, pleť ho žere ve velkým a vlasy ho moc nechtějí :( :D Ale tak mám poslední dny pocit, že už se to trochu uklidňuje, tak třeba to ještě přijde! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)