neděle 16. dubna 2017

Velikonoční soutěž o kosmetické balíčky - UKONČENO

Krásný nedělní podvečer vám přeji!

Velikonoce nijak neslavím, ale rozhodla jsem se pro menší oslavu alespoň tady na blogu formou další soutěže. Dlouho tu nic nebylo, ovšem nelenila jsem a nastřádala zatím nějakou tu kosmetiku, o kterou bych se s vámi nyní ráda podělila. Soutěžit budeme o dva plné pytlíky, vyhrát můžou tedy rovnou dvě/dva z vás, kteří se budou moci těšit z nějakých těch kosmetických novinek :)



Pravidla soutěže jednoduchá jako obvykle:

1. Sledovat blog buď přes GFC nebo na Facebooku.
2. Zanechat pod tímto příspěvkem komentář s vaším e-mailem, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry a číslem výhry, která by vás potěšila.
3. Napsat mi odpověď na otázku: Jaká značka kosmetiky vás v poslední době láká nejvíce? Případně klidně přihoďte konkrétní produkt.



Soutěž potrvá do pátku 21. 4. 2017. Výherce vybere náhodně Random.org, následně budou oznámeni přímo v tomto příspěvku a na mém Facebooku. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR.

A už mi nezbývá, než vám popřát hodně štěstí!

Výherci:



92 komentářů:

  1. Sleduju na FB i GFC jako Kateřina Kalábová
    katerina.kalabova@seznam.cz
    Nejvíce mě láká značka Nyx

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nejvíc láká NYX a The Balm :) zuzajda001@seznam.cz libil se mi první balíček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se prave minuly tyden nadchla pro znacku Yves Rocher diky vuni produktu a trochu i diky slozeni. Brousim si zuby na sampon pro rust vlasu a nektere sprchace. :)
    Kdyby to vyslo, rada bych prvni balicek. pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. FB: Teruš Černá
    Te-ri-nka@seznam.cz
    Balíček číslo 1 :)
    Nejvíce mě aktuálně láká make-up od Estee Lauder - Double wear. :)

    OdpovědětVymazat
  5. klouckovapavlina@seznam.cz
    V posledni dobe velmi miluji kosmetiku Yves Rocher ��

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, sleduji tě na fb jako Míša Lisová,misa.lisova@seznam.cz,nejvíce by mě potěšila výhra č.2. Zaujala mě kosmetika The balm, konkrétně jejich rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduju tě jako Z.Oulehlová. zu.oulehlova@seznam.cz Nejvíc mě asi láká značka the Balm, jejich paletky vypadají luxusně :) Líbí se mi balíček č.1

    OdpovědětVymazat
  8. tracytom@seznam.cz, na fb te sleduji jako Michaela Tomanová
    Vyhrat bych chtela balicek 2, z kosmetiky me laka znacka NYX

    OdpovědětVymazat
  9. sabadasova@seznam.cz
    Líbil by se balíček c.1
    Za me určíte kosmetika La-Roche-posay

    OdpovědětVymazat
  10. Ja by chcela vyskúšať niečo od značky Yves Rocher.
    bebe36@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Klárko :)
    Sleduji tě na G+ i přes FB.
    Email: sarkabooks@seznam.cz, zaujal mě balíček č.2
    A co mě láká? Zmínila bych pečující kosmetiku, a sice Nuance... lákalo by mě vyzkoušet liftingové sérum.
    Krásné velikonoční pondělí. Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Klárko.
    Poslední dobou začínám objevovat svět biokosmetiky, hledám a objevuji značky, o kterých jsem dříve neslyšela...Soaphoria, Yope, Lavera
    balíček č. 2
    lajiv@seznam.cz

    Ahoj Alča

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě jménem: Terezah-style, Fb: Tereza Hájková
    Email: terezka0000@seznam.cz
    Která značka mě momentálně láká/zajímá?
    Poslední dobou hodně pokukuji po přírodní kosmetice a dost mě zaujala Pleva, od které chci něco vyzkoušet.
    Z dekorativky mě hodně zajímá kosmetika značky Physician Formula. Značka, která je dostupná pouze v zahraničí ale má moc pěkné produkty, hlavně stíny a tvářenky.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, krásná soutěž! Mne by asi více potěšil balíček č. 2 :)
    Krásné Velikonoce, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sledují přes GFC i na FB jako Lucie Vejmolová. Email switchenka@gmail.com

    Láká mě značka Benefit a NYX :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji tě přes GFC jako Eva Hladíková a na Fb jako Evča Hladíková
    Evik.Hladik@seznam.cz
    Z kosmetiky mě teď nejvíc zajímá značka Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, sledujem ťa na facebooku ako Lenka Jašíková.
    môj email je lenkaj123@gmail.com
    V poslednej dobe ma najviac zaujala vlasová kozmetika značky Kallos, dnes som si objednala masku a aj ochranný sprej na tepelnú úpravu vlasov. :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Páči sa mi balíček č.1
    Mňa najviac v poslednej dobe zaujala značka Colour Pop

    OdpovědětVymazat
  19. ivyja@seznam.cz neni asi nic co by me uplne lakalo,kdyz me to laka tak koupim a vyzkousim.Momentalne zkousim vlasovou kosmetiku Paul Mitchel a mam zalusk na nivy shaker matte od lancome :)

    OdpovědětVymazat
  20. Není možné nesoutěžit :-) sleduji tě na FB jako Siraelxy blogspot a na GFC jako Michaela Barthová.
    Moc mě zaujala pečující kosmetika z The Body Shop, tak krásně voní...
    Vybrala bych balíček č.2
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj sledujem ako Katarina Pulikova.
    Mna najviac laka privatna znacka Sephora, ale tu u nas nemame. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduju tě na facebooku na obojím. Především na facebooku jako Eli Petrusová.
    Poslední dobou koukám po kosmetice od NARS. eliska.petrusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Balíčky se mi líbí oba, pokud si musím vybrat - č. 2.
    Hodně mě teď lákají tvářenky od značky Nars - zrovna minulý víkend jsem je okukovala v Sephoře :)

    OdpovědětVymazat
  24. Děkujeme za milou soutěž, Škodulko :-)
    Balíčky jsou velmi lákavé,... moc ráda se zapojím.
    Z kosmetiky, na kterou mám "políčeno" je č.1 Medik8.... čtu a slyším samá pozitiva....tak bych ráda zjistila, jestli by mi pečující produktíky také tak vyhovovaly. Z dekorativky mě láká Colour pop :-)
    Kdybych mohla zvolit variantu, tak prosím č.2 :-)
    Přeji nebolestivé Veikonoční pondělí
    mishaoriflame@post.cz (míša šikulová)

    OdpovědětVymazat
  25. gfc: simoneta blog
    email: simonetablog@seznam.cz
    V poslední době mě láká nejvíce značka Ziaja. Mají super produkty a jejich okurkový krém stojí za vyzkoušení.
    Líbí se mi balíček č.2

    OdpovědětVymazat
  26. Sledujem ťa cez GFC ako Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com
    Oba balíčky sú moc pekné, no ak si mám vybrať, tak balíček č. 1 :)
    Poslednú dobu ma láka viacero značiek, rada by som vyskúšala napr. lícenky od Nars, Benefit a TheBalm.

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    v poslednej dobe ma láka skúať a spoznávať hlavne prírodnú kozmetiku... hlavne ma lákajú značky Soaphoria, Havlíkova kozmetika... z dekoratívky napr. NYX...
    viac sa mi páči balíček č. 2 :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    asi bych si spíše vybrala balíček č. 2, ale je to těžký výběr:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz a sleduji tě jako Hanka Blažková. Určitě chci více prozkoumat značku For Life and Madaga.
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Super soutěž, sleduji Tě tady přes GFC jako Tereza Blog a na fb jako Tereza Hradecká, nejvíce by se mi líbil balíček číslo 2.
    Momentálně mě hodně láká balzámek na rty od značky Nuxe , ta kalíšková verze. :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tenebien@seznam.cz

    Balicek je mi asi fuk, v obou se najde neco, co by se mi libilo.
    Jinak jsem se prave podivila, ze te nesleduju na fb. �� Uz jsem to napravila. ��
    A znacky? Je jich jen malo, ktere jsem jeste neozkousela (teda z tech, co me lakaji), jezto jsem makeupovy maniak a asi bych ho mela taky zacit davat na insta. Ale ted mi do oka padla znacka Affect, tak asi neco ozkousim. ��

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, sleduju přes GFC.
    Poslední dobou mě nejvíce láká značka L'oreal, konkrétně jejich nové masky, které teď podle mě doslova hýbou blogovým světem.
    V případě výhry by se mi líbil balíček č. 1
    t.brychtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. ja sleduju pred bloglovin :) email v profilu

    libi se mi dvojka a hrozne me laka Kylie cosmetics, nebo Kat von D

    OdpovědětVymazat
  33. GFC i FB Vendula Janků
    V případě výhry bych zvolila balíček č.2 protože mě láká právě něco vyzkoušet od Yves Rocher
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, sleduji přes GFC i FB, potěšil by mě balíček 2.
    Nejvíce mě teď láká kosmetika Bioderma a Yves Rocher.

    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Klárko, mě nejvíce láká už dlouho Annabelle minerals, Natura Siberica a Soaphoria - z těch, které bych si mohla dovolit :) Z té dražší kosmetiky je toho daleko více, ale zůstávám při zemi :D
    Vybrala bych si spíše balíček č. 2 kvůli tomu vanilkovému sprcháči.
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Moc bych si přála vyhrát balíček číslo 2 :). A v poslední době jsem se zamilovala do tekutých dlouhotrvajících rtěnek od Dermacolu. Sleduji tě jako Kateřina Výmolová přes GFC.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, líbí se mi první balíček. V poslední době si brousím zuby na pleťovou kosmetiku od La Roche Posay.

    OdpovědětVymazat
  38. Mně už dlouho láká the Balm a to hlavně jejich tekuté rtěnky Meet Matt(e) Hughes.
    Balíček číslo 1 je přesně pro mě! :-) sindelpavla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Láká mě balíček číslo 2
    A co mě láká vyzkoušet je značka TheBalm a jejich paletky očních stínů! :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Klari, v posladni dobe me laka znacka Clarins. Libi se mi balicek cislo 2.
    verunecka11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. luciel@centrum.cz Plánuji něco vyzkoušet od Havlíkovy apotéky. Preferovala bych balíček čislo 1.

    OdpovědětVymazat
  42. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Libi se mi 1.balicek.
    Bavi me znacka NYX

    OdpovědětVymazat
  43. ...no, těžká otazka😂 nejvíce me láká asi NYX, ale každá kosmetika je jak magnet

    Balicek: 1
    Email: surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Láká mě značka the Ordinary
    moncha17@seznam.cz
    Balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji na fb (Renata Ševčíková), můj email PavlikovaRenata@seznam.cz

    A zaujala mne teď kosmetika Nobilis Tilia ;-)

    OdpovědětVymazat
  46. Víc bych využila asi první balíček. A ze značek mě láká víc prozkoumat z dekorativky Nars a Colour Pop, z pečující Medik8 a the Ordinary.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Velmi mne teď láká přírodní pečující kosmetika. Podlehla jsem značkám Saloos a hlavně ATOK, plánuji si pořídit nějaké rostlinné oleje a míchat si vlastní kosmetiku :-) líbí se mi balíček 2
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. FB: Eliška Vrbová
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz
    Líbil by se mi balíček číslo 2 :)
    V poslední době mě hodně láká vyzkoušet něco od Benefit

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj nejvíc mě láká balíček č.1. Poslední dobou mě láká značka Balea. Vždy od ní objevím něco nového.
    e-mail: lucka.mra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahojí, mě v poslední době lákají štětce a chtěla bych nějaký od Wayna Gosse! :( více se mi zalíbila dvojka a přeji pohodové červené pondělí ;) gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahojky,
    Sleduji tě jako Lusy. Nejvíc se mi líbí balíček č. 2 :)
    Jelikož mám teď více stresové období, potřebovala jsem nějaké výrobky pro mou pleť, zkusila jsem Biodermu, tak snad to půjde za pár dní i vidět :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, ahoj,
    mně zaujal nejvíc balíček č 1, ale i druhý je moc krásný. V poslední době mě zaujala značka MEDIK8, přeci jen mám už zralejší pleť, ale vzhledem k cenové hladině zůstane jen u snění.
    Jarmila.80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Krásná soutěž :) Moc ráda se zúčastním :)
    Sleduji tě jako Michaela Machalíková
    Pokukuji po značce NYX od které ještě dosud nemám nic a také po značce Kiehls... myslím, že si udělám radost a něco si pořídím :)
    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sledujem, čítam , len nekomentujem.
    A to všetko pod svojim menom Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com
    Momentálne ma zaujala hydratačná rada od Institute Esthederm pre mastnú pleť, uvidím či si doprajem na leto :))).
    A zaujal ma predovšetkým balíček č. 1.

    OdpovědětVymazat
  55. marketa.valisova@seznam.cz, ocenila bych balíček č.1, láká mě vyzkoušet nějaký kvalitní krém od Estee Lauder

    OdpovědětVymazat
  56. Nejvíc mě v poslední době oslovila Havlíkova přírodní apotéka. Měla jsem možnost vyzkoušet pár produktů a příroda z každé lahvičky doslova proudí a srší :) Ta vůně přírody je boží..jako když stojíte uprostřed rozkvetlé louky :) Vybrala bych si první balíček s krémem na ruce Dermacol a to ostatní :) Sleduji na fb jako libuska.krizova, mailík mám marcrazy@centrum.cz a blog odebírám taky jako Libuška Křížová

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz. Poslední dobou mě (znovu)láká kosmetika Lush, která kdysi byla mou stálicí, pak jsem ji přestala používat...a už po ní zase pokukuji. Více se mi líbí balíček č. 2.

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduji tě na FB. mensikova.karolina@gmail.com
    Potěšil by mě druhý balíček. Nejvíce mě nyní láká lékárenská kosmetika - Vichy, Bioderma apod.

    OdpovědětVymazat
  59. Miluji havlikovu kosmetiku, y.rocher, natura siberika
    urbankova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Ja by som rada vyskusala viac produktov Trend it up. Uz sa neviem dockat, kedy konecne k nam tato znacka pride.
    Potesil by ma prvy balicek 😘
    skalinky(zavinac)post.sk

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji přes GFC jako miss.velvet, případně jako Januska K
    Poslední dobou mně nejvíc láká značka NYX a Soaphoria.
    Balíčky jsou krásné oba dva a protože se nemůžu rozhodnout, tak pokud by se na mně usmálo štěstí, tak výběr balíčku nechám na Tobě:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Sledujem FB ako Ľú Bezná, a môj email lubeznablog@gmail.com
    Poslednou dobou ma láka slovenská prírodná značka Navia. Už som vyskúšala šampón, ale rada by som viac produktov. A navyše majú úžasné obaly! :)
    A viac by sa mi asi prvý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji přes gfc jako Lenka O. (nikkyna03@gmail.com)
    Mě stále dlouhá léta láka značka La Roche Posay a ještě dlouho mě lákat bude ;-) Ale teď momentálně mě lákají jílové masky od Lorealu, mám doma tu černou a je skvělá, tak chci vyzkoušet i ty ostatní. A líbil by se mi balíček č. 2.

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj Klarko, sleduju Te na FB jako Petra Pětníková. V posledni dobe me zaujala kosmetika Lirene a Ziaja. Balicky jsou oba krasny. :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj :) Na facebooku i přes GFC sleduji pod stejným jménem - Nicol Fleisig :) Můj mail je nicol.fleisig@gmail.com. Rozhodně se mi víc líbí druhý balíček, Yves Rocher mi neskutečně voní a vanilku (kterou spolu s jasmínem a santálovým dřevem) miluji asi nejvíc, jsem kupodivu ještě nezkusila :)
    Poslední dobou naší koupelnu okupuje právě YR, Weleda a Lush :) A od těhlech značek mám ještě hromadu "must-have" na vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  66. Příchod jara s krásnou soutěží, to si nechám líbit. :)
    GFC a FB: Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Poslední dobou mě nejvíce zaujaly tónující balzámy na rty od Weledy, která je celkově naprosto super, a z tvých videí jsem si jistá, že se mnou budeš rozhodně souhlasit. :) Pak bych určitě ještě zmínila Lily Lolo Minerální make-up Blondie - který mi perfektně sedne na mojí velmi světlou pleť a je bez chemických látek, ten taky vřele doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj,
    Asi poslední dobou mi zaujaly nové odstíny 16h tekutých rtěnek od Dermacolu.
    Ještě jsem žádný z těchto rtěnek neukořistila, ale určitě jedna z nich bude moje.
    pokud nááhodou vyhraji tak asi balíček č. 2 , ale je mi jedno který dostanu krásné jsou oba dva.
    sleduji tě přes GFC i FB jako Lenka Špryslová
    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Nejvíc mě teď asi lákají novinky ze Sephory - Becca a pak ještě Skinfood. Dostala jsem vzoreček jejich peelingu s cukrem a byl úžasný. :) peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji na blogu (Jana Nováková) i na FB. Mě hodně lákají věci, které v Česku tolik neletí, třeba Diaderma s extrémně zajímavou parfemací produktu a celkem nízkými cenami v něměckých drogerkách (https://www.amazon.de/Diaderma-Karotten-Karotten-Creme-50-ml/dp/B0041MDEVK), potom asijská značka By Nanda, která má levné a podle recenzí na Aliexpressu i dobré produkty a hodně mě zajímá třeba americké Shiro, prý mají jedny z nejlepších stínů (https://shirocosmetics.com/product/eyes/)
    Balíčky se mi líbí oba, ale o něco víc ten druhý.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. já jsem se zamilovala do biodermy a jejich sprchového oleje, je to sice už delší čas, ale pořád aktuální :) Ráda bych balíček č. 2. Krásné velikonoční svátky :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj :-) Mě teď nejvíc láká kosmetika So´bio etic :-) A moc se mi líbí balíček číslo 1!

    Fiserova.C@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Nejvíce mě teď Klári láká značka Loreal, všechny ty masky a produkty na vlasy, ty barvené spreje, jak jsem se bavily :) VeruKru@seznam.cz a líbí se mi balíček č. 2

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj mě poslední dobou lákaly laky cupcakepolish a ty jsem si minulý týden koupila..tak teď mě nic konkrétního nenapadá. balíček č.2 radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. 1. Na FB profil Petra Vojtěch
    2. email: petra.sebestova1@gmail.com, moc bych si přála produkty v balíčku č. 1 - ráda bych vyzkoušela suchý šampon, a i další produkty jsou super :-)
    3. Láká mě kosmetika EOS - ano, opravdu jsem ještě neměla to potěšení vyzkoušet žádný produkt této značky ;-)

    OdpovědětVymazat
  75. Za mě balíček 1 je super :)), co se týká značky, tak se mi teď zalíbila značka Loccitane, úplně nejvíc jejich novou vůni tere de lumiére :) Gabiiismile@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Nejvíc mě láká teď BH Cosmetics, líbí se mi jejich paletky.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduji všude :) líbí se mi balíček číslo 2!
    len.horakova@gmail.com

    Ještě jsem neměla tu čest se Ziajou, takže bych ráda něco od této značky. Co se dekorativky týče, pokukuju po Lily Lolo a jejím minerálním makeupu. :)

    OdpovědětVymazat
  78. Sledujem vsade :-) a rada :-) GFC: July V a FB: July Velkova
    Balicek c. 2
    Toho co ma láka je viac, hlavne primer velmi vychvaleny od Wayna Gossa od znacky The Ordinary, velmi chvaleny na YT puder RCMA, pozeram nanho uz tyzden, ocne tiene refily od Makeup Geek, pletovu starostlivost od prirodnej znacky NAVIA, este som nic neskusala od znacky Sleek, stale pozeram na paletky ale nejako si neviem vybrat :-)
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Mam pocit ze sleduju i pres FB, ale nevim jistě, tady na GFC urcite :)
    Me zaujaly balicky oba samozrejme :D ale asi vic cislo 2.
    No a v poslední době jsem se zamilovala do Californie od Benefitu, ale to je neco, na co clovek musi trochu nasetrit... :D :)

    gabcai@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Vybrala bych si balíček č. 2.
    Jsem moc spokojená s Lirene a jejich micelárním gelovým odličovačem.

    OdpovědětVymazat
  81. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    poslední dobou hodně kupuji kosmetiku z Avonu a chci strašně zkoušet další produkty :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. FB Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Mě teď v poslední době zaujala značka Sportique.

    OdpovědětVymazat
  83. Balicek c.2 a moc me laka Tony Moly :) majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj,
    1. Sleduji tě na GFC i na Facebooku.
    2. prochalucka@seznam.cz a zaujal mě balíček č.2.
    3. Hodně mě láká značka Mary Kay. Myslím, že je to hodně vyhlášená a hodně dobrá značka. Hodně lidí si jí chválí a je s ní spokojená. Já jen tak nějakou kosmetiku nemůžu, ale od teto značky mě vyhovuje téměř všechno.

    OdpovědětVymazat
  85. Zdravím Klárko,
    v případě výhry bych dala přednost balíčku č. 1 a někdy v budoucnu si plánuji pořídit sprchové pěny od Rituals a dost mě láká i The body shop :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. 1. Sleduji
    2. Key.Es@seznam.cz; balíček č. 1
    3. Už dlouho se chystám vyzkoušet něco od LUSH :)

    OdpovědětVymazat
  87. 1. Ahoj Klárko, sleduji Tě na FB jako Magda Valdová.
    2. meggy89@seznam.cz
    3. láká mě kosmetika inecto z Rossmanna - všimla jsem si, žes ji i zmiňovala na FB. Už dlouho obcházím kolem a nevím, čím začít :D

    OdpovědětVymazat
  88. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Oba balíčky jsou krásné ale více mě zaujal balíček číslo 1. Nejvíce mě láká značka NYX. :)

    OdpovědětVymazat
  89. Krásná soutěž! Dozvěděla jsem se o ní právě na IG, ale sleduji tě i na Facebooku.

    Mimochodem, zajímá mě čím dál víc dražší kosmetika, jako například Kiehl's. Jen pořád nevím, zda do toho za ty peníze jít. Konkrétně by se jednalo o oční krém například.

    Mimochodem podruhé - balíček číslo dva je ten, který si získal mé srdce. :)

    Nikol <3

    Nikol.Sotolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduju přes facebook Martina Radkovičová.
    radkovicova.martina@email.cz
    Nejvíc mě poslední dobou zajímá značka NYX a rtěnky od Rimmelu :) A balíčky se mi líbí oba :)

    OdpovědětVymazat
  91. baliček 2 :) n.princess@azet.sk
    fb Nika Benko
    mna najviac laka asi rimmel novinky a lush :)

    OdpovědětVymazat
  92. Ahoj Klarko,
    dekujeme za dalsi soutez ��
    Vice me zaujal balicek c.2. V posledni dobe zkousim kosmetiku od Bione. Laka me vyzkouset i Biodermu.
    Na FB sleduji jako Léňa Červeňová
    E-mail- lenka.cervenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)