středa 23. září 2015

Rty k nakousnutí s Makeup Revolution London

Krásný den přeji!

Mám tu pro vás hned dva kousky značky Makeup Revolution London, které udělají vaše rty neodolatelnými. Už před nějakým časem mi moje milovaná Ivetka darovala Lip Laquer, který mi dělá od té doby společnost po kabelkách a nedávno mi k tomu přibyla ještě krásná výrazná růžová rtěnka Iconic Pro. A řeknu vám, že tyhle kousky stačí k tomu, abyste na sebe strhli veškerou pozornost :)


Salvation Intense Lip Laquer je něco mezi leskem a rtěnkou. Tyto hybridi nachází u žen čím dál tím větší oblibu a tak ani MUR není pozadu a nabízí tohoto pomocníka. Jedná se vlastně o tekutou rtěnku, resp. o dlouhodržící lesk. Já ho vlastním v odstínu Didn't I Tell you?, což je sytá růžová s jemným fialovým podtónem. Je výrazná, ale celkem univerzální a hodí se tak nějak ke všemu. Já po tomto kousku sahala přes léto velmi často. Většinou po ní sáhnu tehdy, když chci šťavnaté a oživené rty, hodně ji beru i s sebou do kabelky na cesty, na přetření rtů až to budou potřebovat :)



Balení laku je jednoduché, klasická lesková tuba s houbičkovým aplikátorem jako potkáváte u každého druhého lesku. Líbí se mi, že to bylo zabalené ještě v papírové krabičce. Sice detail, ale pro mne příjemný, vždycky mi to dává takový ten pocit, že je to něco víc :) Samotná tubička je průhledná s černým víčkem a detaily v růžovém zlatu. Škoda jen, že popisky tam vydrží vyražené do první cesty kabelkou. Dnes už mám popisky nečitelné. Aplikátor je jemný a akorát tak velký, aby vykreslil rty jedním tahem. Pigmentace laku/lesku je velmi přijatelná. Jedním tahem vykouzlíte přirozené a přesto dosti výrazné rty, dvěma už máte dokonale intenzivní odstín. Lesk/lak ke rtům v první vrstvě krásně přilne, tak trochu stainuje, i když klasický lip stain to zase není. Jen má takový moc příjemný, hebký finiš. Ve druhé vrstvě už má u mě tendenci ta barva trochu sklouzávat ke krajům rtů a nedrží se na rtech úplně rovnoměrně. Ale to je u mě prostě problém všeho krémového. Přesto si myslím, že konečný výsledek je pěkný, lesknoucí se rty, ale nijak blyštivě, naopak takový jemný lesk, který vypadá až sametově.. Prostě to vypadá vážně hezky, to se mu musí nechat. Do vrásek nezalézá a navíc rty pěkně hydratuje po celou dobu, co ho na rtech máte. Celkem mile mne překvapila i výdrž. Není to sice x hodin jako klasický lip stain, ale tu hodinku až dvě na rtech drží. Pokud tedy nejíte a nepijete, to bohužel v mém testu neobstálo, většinou to dopadlo tak, že obtisky laku byly všude :) Takže bych řekla, že jde o takový lépe držící a pigmentovanější lesk, resp. tekutou rtěnku, která potěší fanoušky lesklých a hydratačních záležitostí.





 Já musím říci, že i když má sem tam nějakou chybičku, tak jsem si ho dost oblíbila, protože dodává rtům šťávu a vypadá pěkně (ono z dálky nikdo tu nerovnoměrnost nevidí..). Líbí se mi jeho univerzálnost a využitelnost. Když spěchám a jen tak potřebuji rty "osvěžit", tak je tohle ideální parťák. Přes léto jsem po něm sahala více než často.


Druhým a o něco novějším kouskem je rtěnka z řady Iconic Pro, které lákají na zářivé a intenzivní odstíny. Já jsem vybírala hodně dlouho, než jsem zvolila na mě poměrně dost výraznou a křiklavou růžovou a to odstín It Eats You Up. Když říkám, že je to křiklavý odstín, tak tomu tak opravdu je. Tohle je ta nejvýraznější růžová jakou ve své sbírce mám :) Ale jsem ráda, že rozšířila moji sbírku, protože překvapivě na to, jak šíleně a divoce vypadá, na rtech je to moc pěkný kousek.


Rtěnka přišla zabalená též v krabičce, tenhle detail se mi u MUR moc líbí. Samotný obal je černý, umělohmotný, doplněn opět o detaily v růžovém zlatě. Podle spodního dílu rtěnky poznáte o jaký odstín se jedná, je tam kousek průhledný, kde barva prosvítá a zároveň je zespodu napsaný název odstínu. Rtěnka je klasicky vysunovací, po otevření vás do nosu uhodí sladká vůně. Taková ta sladká, "levná" vůně, kterou voní například i dětská líčidla. Pigmentace rtěnky je dobrá, ale myslím si, že existují i o něco pigmentovanější kousky. Pro dokonale intenzivní odstín rty přejíždím tak 2 - 3x. Poté mám rty opravdu výrazné a nepřehlédnutelné, jak jsem se několikrát přesvědčila :) Efekt rtěnky je matný, díky tomu není rtěnka úplně nejkrémovější, spíše naopak. A také díky tomu to chce mít opravdu dokonale vyhlazené rty, protože to jinak zvýrazní každou nedokonalost. Momentálně ji na své sušší rty použít nemůžu, protože to nevypadá zrovna lichotivě a navíc není nejhydratačnější, takže bych si rty vysušila ještě více. Na druhou stranu zase nezalézá do vrásek. Výdrž rtěnky je spíše průměrná, v dobrém stavu dá na rtech něco kolem hodinky-dvou, poté začne nerovnoměrně ze rtů mizet (mizí od středu). Jídlo a pití nepřežije určitě, bohužel.





No, takže rtěnka je naprosto dokonalá svým odstínem, díky čemuž jsem u ní oblibu našla, ale vlastnostmi to zase až taková pecka není, bohužel. Máte-li dokonalé rty, tak věřím, že vám sedne, ale pokud jste jako já, občas se vám vysuší rty a rtěnky vám na rtech nejsou schopné držet hodiny, tak to nebude ono. Rtěnku najdete tady za 129 Kč.

Lip Laquer tedy mohu doporučit, mám z něho velmi dobrý pocit, jak z odstínu, tak z vlastností a jeho využitelnosti. Rtěnka je boží svým odstínem, ale bohužel kvalitou pro mne není favoritem a znám i o mnoho zajímavější kousky v této cenové relaci..

Co vy a Makeup Revolution? Máte s některým z těchto výrobků zkušenosti?

*rtěnka je PR produkt

20 komentářů:

  1. Moc se mi líbí barva lesku. Rtěnka je na mě moc řvavá, ale odstín není špatný. Tyto výrobky vyzkoušené nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka je hodně výrazná, ale přesto vypadá ve výsledném líčení fakt hezky, nechápu :D :)

      Vymazat
  2. Může to být dobré, ale na mě jsou to moc zářivé barvy :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně také nejsem moc zvyklá, ale je to fajn změna a vypadá to fakt hezky :)

      Vymazat
  3. Rtenka by take nebyla nic pro me rty, skoda, protoze odstin je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako musím říct, že to chce fakt dokonalé rty.. Já je teď měla pár dní docela vysušené a vypadalo to hrozně :D ale teď už je to zase OK, tak ji asi vytáhnu :)

      Vymazat
  4. Tak nevim, ktery produkt se mi libi vice, ale asi ten lesk :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je takový přirozenější.. snesitelnější :) ale ta rtěnka je pecka, když už na ní člověk najde odvahu :)

      Vymazat
  5. Já tuhle značku nemám ráda. Myslete si o mně, že jsem třeba konzerva, ale podle mě vyrábět kopie dražších a zavedených značek, to se prostě nedělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si určitě nemyslím, samozřejmě to tak můžeš cítit :) Já se přiznám, že jsem si z počátku říkala to samé.. ale zase pro mě je to dobrá alternativa právě těch dražších produktů a v poměrně dobré kvalitě.. Akorát se mi zdá, že podobných značek se objevuje víc a víc a že akorát vymění obaly a tím vzniká značka nová.. nejdřív to bylo MUA, Famous, VIVO, Makeup Revolution, z toho pak I♥Makeup a teď i značka Freedom.. a přitom všechny vyrábějí vesměs to samé (nebo hodně podobné)..

      Vymazat
  6. Nezkoušela jsem ani jeden produkt, ale moc se mi líbí obaly těch nových rtěnek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou celkem hezké, to ano :) Ale zase se bojím, aby se mi někde po kabelce nerozpadl, protože úplně nejpevněji nevypadá :-/ :D

      Vymazat
  7. Teda mají to pěkně zabalený:) Ta rtěnka se mi moc moc líbí, dělá krásný efekt, velmi podobný, jako ty nové rtěnky od Maybelline..

    Janina

    http://janinablogopisec.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nové rtěnky od Maybelline musím zkusit :) Výsledný efekt bude vypadat dobře, ale asi ne na mých suchých rtech no :) :D

      Vymazat
  8. Rtěnka se mi líbí snad jen obalem, ale rtěnko-lesk vypadá dost dobře i barvou:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Odstíny se mi moc líbí, ale nijak mě nelákají. Od Makeup revolution mám paletku očních stínů a ta je pro mě naprosto dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky jsou moc fajn, těch mám několik a vesměs se všemi spokojenost :) Některé jsou na tom lépe, jiné hůř, ale za málo peněz je to celkem dost muziky :)

      Vymazat
  10. Barvy produktů se mi líbí hodně, mám doma od MR 2 produkty na rty :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)