neděle 20. září 2015

PET TAG s Jully (video)

Krásný nedělní den!

Takhle při neděli jsem se rozhodla odpočívat a chtěla jsem nechat trochu odpočinout i vás, takže tu mám jedno takové pohodovější video a to zvířecí tag, kde vám představím toho svého mazlíka :)


Jmenuje se Jully a po dlouhé a strastiplné cestě životem našla nový domov u mého přítele. A společně si mě našli, takže dneska se každý den probouzím a vedle mě leží nejen přítel, ale i tato psí slečna :)


 Jully je krásného a hrdého plemena Šarpej, které bylo vyšlechtěné v Číně více než 200 let př. n. l. Původně toto plemeno sloužilo k obraně majetku a k nahánění i několikanásobně větších zvířat (prasata, jeleni ale i medvědi). Poté zjistili, že je to i báječný bojovník, takže šarpej zažil éru psích zápasů a aby toho nebylo málo, v půlce 20. století se šarpejové ocitli na pokraji vyhynutí. Naštěstí k tomu nedošlo a v Hong Kongu a USA se je podařilo rozmnožit a slávu tohoto plemena obnovit :)

Tolik krátce k jejím předkům a o samotném příběhu té naší uličnice se dozvíte ve videu, takže pokud máte rádi zvířata a zajímá vás to, mrkněte :) Dokonce se ta naše princeznička nechala natáčet, což je vážně co říci, protože obvykle jakmile zapnu fotoaparát a ona vidí čočku, už utíká :D

To bude pro dnešek vše, říkala jsem, že to bude odpočinkové.. a zítra se vrhneme opět zpátky do víru kosmetiky, hm? ;)

Znáte toto plemeno? Máte zkušenost se zvířátky z útulku? Jakého mazlíčka máte doma vy?

6 komentářů:

  1. Holky jste úžasný.Šarpejové se mi vždycky líbili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Oni jsou tak oškliví, až jsou prostě krásní! :D :)

      Vymazat
  2. Jéé.. upřimně jsem se u toho videa usmívala, je to ťuťan :-) K.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné video, vy jste si opravdu byli souzeni =) Jully je roztomilá a taky hodná, že se tentokrát nechala natáčet =D =) Já jsem teda nikdy žádného psa neměla, odmala máme jen kočky a mám k nim i blíž. Ale mám doma mimo jiné i encyklopedii psů, takže díky tomu o plemeni Šarpej vím. Jinak si ale nevzpomenu, že bych na něj někde narazila. Až teď u tebe.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)