neděle 26. dubna 2015

Make-up Super Stay 24H Maybelline

Krásný nedělní den!

Dnešní den mám podstatně nabitý plány, ale než se vydám ven, chci vám tu zase přiblížit další vyzkoušený kousek. Tentokrát make-up. Po poměrně dlouhé době jsem jej zas vyměnila. Poté, co mi došel můj oblíbený (Hydratační lanýžový), nevěděla jsem, co si počít.. čekala jsem, zda se neobjeví v nějaké výhodné akci, ale jako naschvál zrovna nic.. a tak jsem začala rozmýšlet o testování nějakého nového kousku.. Poté, co jsem 3x obešla drogérii tam a zpět, zastavila jsem se u stojanu Maybelline, u kterého se mi zalíbily dva make-upy a to tento SuperStay 24H a nový, modrý SuperStay Better Skin. Nakonec jsem si říkala, že zkusím ten starší, protože nový se bude určitě objevovat na blozích.. a tak jsem si ho vzala v tom nejsvětlejším možném odstínu, který u nás seženete a to 005 Light Beige. Zkoušela jsem si ho tam na ruku i na hranu čelisti a pod tím umělým světlem se mi to zdálo v pořádku.. přišel mi zajímavý a byl dokonce v akci, tak jsem neváhala..



Make-up je ve skleněné lahvičce, dávkuje se pumpičkou, což upřednostňuji. Díky tomu se make-up aplikuje jednoduše, pumpnete si podle potřeby (já cca 2x), nikde vám to neteče a nedělá to binec. Fajn. Díky skleněné průhledné lahvičce vidíte i obsah, takže víte, na čem jste. Trochu mne překvapila konzistence, která je poměrně tekutá, což si můžete všimnout i na fotce. Tekutější konzistence ale také nemusí být od věci, alespoň se make-up hezky rozetře a zapracuje.. Ovšem ne v tomto případě. Make-up se mi poměrně špatně nanáší, prsty ho nedokážu pořádně rozetřít, takže používám zásadně štětec. Ten jej zvládne jakž takž zapracovat. Problém ale je, že make-up nedokáže perfektně sjednotit. Na mastných částech obličeje vypadá poměrně dobře, jemně zmatní, ale problém nastává u suchých míst, která šíleně zvýrazní a díky tomu se tvoří mapy a nerovnoměrné nánosy. Jednoduše, ten efekt se mi nelíbí. Ač jsem měla odstín vyzkoušený a zdál se mi v drogérii i poté doma při prvním použití dobrý, nakonec jsem zjistila, že to není vůbec dobré. Na obličeji totiž make-up poměrně dost oxiduje a má oranžový nádech (ač prostě vypadá růžově). Jako použít ho mohu, většinou pomůže přepudrování, aby vypadal přirozeně, ale jinak teda.. nic moc. Ale to je můj problém, protože přes zimu jsem prostě vybledlá a připomínám smrtku. Ještě pár dní sluníčka a budu na tom líp. Největším problémem tohoto make-upu je ale to jeho šílené vysušování. Řeknu vám, že tohle jsem u žádného make-upu ještě nezažila! Obličej jsem měla poměrně v dobrém stavu, než jsem ho začala používat, pár dní s tímto make-upem a na obličeji se mi objevilo tolik suchých míst, že jsem absolutně nechápala.. Pod tento make-up potřebujete nutně použít krém, jinak budete za pár dní jako sušinky (a to mám prosím pěkně mastnější pleť!). Teď si k tomu vemte ten efekt, kdy zvýrazní všechno suché a je vám jasné, že tohle není ono.. Možná pro hodně mastnou pleť by použitelný být mohl, jelikož trochu zmatní, ale jinak ne. A abych nezapomněla krytí je poměrně malé, nedokázal plně zakrýt ani pihy, což je to, co já od make-upu žádám. Na závěr k výdrži - takhle není to určitě 24 hodin, ale pár hodin ho na obličeji mám. No asi tak pět - šest. Poté začne v t-zóně kamsi mizet a třeba na čele začne šíleným způsobem zalézat do vrásek.. Achjo. Odolný vůči otěru možná trochu bude, ale zase budete-li se otírat o oblečení, věřte, že vám tam fleky zůstanou.. to se podle mě stane úplně u každého make-upu.




Takže, sečteno podtrženo, tohle ne. Nevím, kam jsem dala oči.. asi jsem čekala trochu kvalitu, vzhledem k tomu, že Maybelline kosmetika je oblíbená po celém světě a tento make-up uspěl i u mnoha zahraničních blogerek.. Ale fakt ne, tuto chybu už neudělám a nedoporučím ho snad nikomu. Netrvalo dlouho a pořídila jsem si osvědčený kousek, který už prostě nedám z ruky (Imperial Dermacol), protože ten mi sedí jak odstínem, krytím, výdrží.. 


Make-up seženete v drogériích, tuším, že jsou dostupné v cca šesti odstínech. Cena je kolem 270 - 300 Kč. Já jsem ho kupovala v akci, tuším že za 179 Kč v Rossmannovi. 

Co vy a tento make-up? Zkoušel jste někdo? Jste spokojené?

32 komentářů:

  1. kedysi som ho pouzivala :) ale v inom odtieni. potom som nejak vybledla a kupila som si tiez tento a je na mna sialene ruzovy :) ale teda krytie sa mi zdalo dobre, vydrz tiez. suche miesta zdoraznoval, to je fakt. fungoval celkom dobre s bazou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě prostě oranžoví, asi nějaká chemická reakce s mojí pletí :D No za mě prostě děs :)

      Vymazat
  2. Na tebou zmíněný lanýžový si už nějakou dobu dělám zálusk, ale Maybelline se teda radši vyhnu :D Navíc, jestli takhle vypadá nejsvětlejší odstín... :/ Díky za recenzi :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není zač :) Třeba by ti sedl, nevím.. za mě ale jeden z nejhorších make-upů, co jsem kdy zkusila :-/

      Vymazat
  3. Jakmile čtu, že zalízá do vrásek, tak ani nemám chuť zkoušet, ale na ruce vypadá celkem dobře. Taky mě udivuje ta výdrž, kde je těch 24 hodin? :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle zalézá a poměrně fest :-/ po celém dni jsem našla make-up už jen v těch vráskách :( :D Na ruce se mi zdál prvně také fajn, no, pak už to začínalo být horší a horší.. a 24 hodin? Kdeže.. ale to by asi nedal skoro žádný make-up :)

      Vymazat
  4. Abych se vyjádřila k mladší verzi SuperStay Better Skin: Vůbec není ve stejném odstínu tak oranžový jako jeho mladší bratr a podle toho, co píšeš, tak ani tak tekutý. Zapracovávám ho štětcem a vypadá přirozeně, ani nemusím použít pudr, jak krásně zmatní. Vypadá to, jak když tady dělám reklamu :D ale jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že ti sedí! :) Ale nevím, raději nebudu moc pokoušet.. :D jestli prostě jenom mně tohle ten odstín dělá, nevím, ale další zbytečný MU tu nepotřebuji :D příště radši ověřený Rimmel nebo Dermacol :)

      Vymazat
  5. Mně zas nevyhovuje ten Imperial. Mám taky mastnější pleť a to je něco šílenýho. Momentálně testuji lanýže. Bez báze hrůza - zalézá všude, z mastných míst za chvíli zmizí, jsem hrozně lesklá, ale s bází je docela fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to já i s mastnější jsem byla s oběma spokojená.. za mě nejlepší make-upy, ještě s Rimmelem :) Ale každému sedne něco jiného.

      Vymazat
    2. Přesně tak :-) Já Rimmel vůbec nemůžu, měla jsem třeba Wake me up a pak nějakej ten pěnovej a taky děs :-D

      Vymazat
  6. Tento makeup jsem nezkoušela a ani to neplánuji. Nevím proč, ale makeupy od Maybelline mně vůbec nelákají, zato třeba na jejich rtěnky nedám dopustit. Sama za sebe mám nejradši makeupy od Rimmelu, ty zatím nikdy nezklamaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnky bomba, jejich řasenky také super.. a ještě korektory! :) Já nevím proč mě najednou napadlo chtít jejich make-up, protože jinak se jim také vyhýbám.. :D stejně jako ty, jsem fanoušek Rimmelu a ještě Dermacolu, co se MU týče :)

      Vymazat
  7. Tenhle makeup mám doma,ale je fakt hrozný...alespoň pro mě,a proto je v koupelně ve skříňce odsunut dozadu,snad ho někomu podaruju,komu třeba sedne.Podle mě Maybelline umí dobře řasenky a rtěnky,ale makeupy rozhodně ne.Mé stálice jsou od Max Factor-Skin Luminizer a CC,od Astoru-Perfect Stay s primerem a makeup od E-Style.Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! :) U mě už je také v šuplíčku, uvidíme, jestli mu dám ještě šanci v létě až ztmavnu.. od Astoru Perfect Stay je super vlastnostmi, ale štvou mě ty tmavé odstíny! :( :D

      Vymazat
    2. Přesně......já mám ten Astor č.102,tuším,že je to nejsvětlejší co u nás prodávají a to nejsem úplná bledule,obvykle si kupuju od makeupů druhý nejsvětlejší odstín.A přesto bych tento snesla ještě o odstín světlejší.Hlavně že na stránkách Astoru jich mají 9 odstínů,ale tady do drogerií dají tuším že čtyři.Ale tak.....blíží se léto,trochu se opálíme a přežijeme to i s nabídkou ne těch nejsvětlejších makeupů :-)

      Vymazat
  8. ty odstíny jsou v drogeriích celkově bída. většina je i v nejsvětlejším odstínu tmavá a nebo oxidují. já používám jen Rimmel Lasting Finish, ten v tubičce, protože všechny ostatní jsou na mě moc :-/ škoda, protože bych ráda vyzkoušela nějaké další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu.. ať už s tím něco dělají! :D Já snesu dobře v nejsvětlejším období akorát nejsvětlejší odstíny od Dermacolu a Rimmelu.. světlé odstíny ostatních značek pak postupně na jaře/v létě.. :D některé vůbec :D

      Vymazat
  9. Nedávno jsem nad ním taky stála v drogerce a přemýšlela, že bych si ho mohla pořídit. Nakonec jsem ho nevzala a jak to tak čtu, tak jsem asi udělala dobře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale třeba by ti sedl.. :) no a nebo třeba taky ne.. :D

      Vymazat
  10. Člověk pak může být jen rád, že to aspon nekoupiil za plnou cenu. JÁ musím přiznat, že od maybelline může řasenky a rtěnky, ale jinak mě nic moc neláká - a asi dobře tomu tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! To bych asi mlátila hlavou o zeď, i tak mě to mrzí, že jsem rovnou nesáhla po DC nebo Rimmelu, mohla jsem ušetřit na nějakou jinou fajn vychytávku :( a přesně jak píšeš, já to tak mám normálně u Maybelline taky, nevím co tohle bylo, nějaký zkrat asi.. :D ještě mám od nich ráda korektory, tak jsem asi doufala.. :)

      Vymazat
  11. Celkem tě chápu, mě třeba make-upy od Maybelline vůbec nelakájí. Nějak té značce v tomhle ohledu nevěřím a přijde mi profláknutá..

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Já normálně taky jejich make-upy ignoruji.. tohle byl nějaký zkrat.. asi chuť testovat něco nového byla silnější než já.. :D

      Vymazat
  12. No tak jak to vidim, tento makeup se nepovedl. Radeji ho teda zkouset nebudu stejne malo kryje a to neni nic pro me. Ikdyz na ruce vypada velice hezky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nechápu, proč na ruce MU vypadá hezky a na mém ksichtě je nechutně oranžový se zvýrazněným vším, co na něm je špatně..! :D

      Vymazat
  13. Klárko, obdivuju tvoje recenze. Vždycky k věci! ;) Jinak jsi na poslední fotce krásně namalovaná - myslím oči.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snažím se psát vždy k věci, ale nakonec je z toho ohromně dlouhatánský text! :D Občas fakt nechápu, jak to dělám :) A děkuji, i když to je taková obyč klasika v líčení, nic extra! :D

      Vymazat
  14. No teda.... Právě jsem na lovu dokonalého make-upu a tomuhle se teda raději vyhnu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. pro mě má tenhle do dokonalosti hodně daleko, bohužel.. :-/

      Vymazat
  15. Tenhle make up jsem měla také a spokojená jsem taky nebyla, sice na mě neoxidoval a oranžový nebyl , ani mě nijak nevysušoval, ale lezl do vrásek to jo a ten finish.....nevím, prostě se mi ten makeup nelíbil.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento jsem ztím nezkoušela, ani mě až tak extra neláká. Každopádně bych chtěla zkusit ten modrý. Maybelline Super Stay Better Skin :)

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)