středa 25. února 2015

Diary: Zimní výlet na Kuňku.

Krásný středeční podvečer!

Konečně jsem byla schopná zasednout na hodnou chvíli k počítači. Víte, v poslední době se mi to vážně moc nedaří. Důvodů je hned několik, ale přiznávám, že žádný není dost dobrý k tomu, abych se sem nevracela :) Ale jde to ztuha, to přiznávám. V poslední době tu bylo velké pracovní nasazení, za to jsem moc ráda, ovšem ani tak se to nevyvíjí podle mých představ. O tom si tu ale stěžovat nechci. Když už nejsem v práci, tak buď stojím u plotny, uklízím a nebo se jen tak flákám s přítelem. A světe div se, i já, dříve naprosto plotny neznalá, u ní dnes stojím ráda a vařím skutečně s chutí! Baví mě to! Uklízení přetrpím a pak už se jen flákám po boku někoho, s kým je mi krásně. No a tak to je.. žiji ve spěchu a na cestách a než se to nějakým způsobem trochu srovná, třeba nějakým společným bydlením v budoucnu, nebude to asi lepší.. Ale jo, blogovat chci pořád! Takže pokud přežijete sem tam nějakou tu několikadenní odmlku, můžete se těšit na další články.. Mám jich tu několik nachystaných, další se mi rýsují v hlavě, takže je musím ještě zrealizovat, ale snad všechno bude! :)

Prozatím dnes jen pár oddychových fotek :) Včera, v rámci rekonvalescence po pracovním víkendu, jsme si se ségrou a přítelem udělali menší výlet.  Odsud z Pardubic jsme si vyšlápli směr Kunětická Hora. Zostuzeně přiznávám, že jsem tam dosud nebyla, i když jsem se už několikrát chystala.. A tak když už tu bydlím půl roku, byl nejvyšší čas to napravit. Venku bylo včera docela příjemné počasí, volný den tomu také nahrál a chuť si udělat příjemné odpoledne to završila. Po obědě (mimochodem opět jsem vařila lasagne a už se do toho opravdu dostávám, jsou čím dál tím chutnější! :D)  jsme vyrazili po cyklostezce směr Ráby.

Bylo to fajn, pomalým tempem jsme tam došli, nejdříve jsme se pokochali zvířaty v ohradách, které jsou přímo pod hradem, poté omrkli hrad zvenčí (dovnitř je možné se dostat až od dubna, takže další výlet směr Kuňka je v budoucnu jistý) a zašli okouknout hradby, odkud se můžete kouknout do dáli.. následovalo pár fotek a pak už se jen vydat na zpáteční cestu. Pod kopcem nám padla do oka restaurace Pod Kuňkou, kam jsme si zašli na něco teplého do žaludku. Dali jsme si něco na zahřátí, já třeba cibulačku, která byla moc výborná. Restaurace sama o sobě byla moc pěkná, člověk se tam cítil příjemně, prostředí útulné a obsluha sympatická, takže se tam určitě někdy vydám na nějakou pořádnou baštu. Po dlabanci už nás čekala cesta zpět, které jsme se trochu děsili. Nakonec jsme na zpáteční cestě potkali MHD, takže jsme nasedli a dojeli téměř až před dům.. :D No, proč ne, i tak nás procházka unavila, pořádně jsme se nadýchali čerstvého vzduchu a užili si odpoledne.

Pokud jste z okolí, určitě doporučuji absolvovat podobný výlet, je tam vážně moc hezky! :) Dá se tam dostat i s kočárkem a auto je možné zaparkovat kousek pod hradem.. takže pokud nevíte kam v okolí vyrazit, možná právě tam se vám bude líbit.. Mně se tam tedy líbilo a brzy se tam chystám znovu! Třeba to letos konečně vyjde i na ten festival České Hrady.. :D

Tak a to bylo rodinné album na závěr :D Snad jste se moc nelekli, jsem celkem neupravená a nenamalovaná.. přiznám se bez mučení, že poslední dobou se ve volném čase zrovna moc nelíčím :D

Znáte Kunětickou Horu? Navštívili jste ji? Jezdíte/chodíte na výlety?

1. Jste krásní, moc vám to sluší :)!

2. Naopak, sluší Ti to moc!

Chtěla bych se zeptat, odkud máš tu šálu. Moc se mi líbí!

1. Šálku mám z New Yorkeru, kupovala jsem ji teď ve slevách za 29 Kč :)

2. Wow, to je teda kup! Díky za odpověď. Doufám, že se mi ji podaří ulovit i v Brně! :)

3. Tomu nákupu se vážně nedalo odolat :) šedou jsem brala poslední, ale ještě měli béžové a myslím, že i vínové nebo tmavě zelené.. tak třeba v Brně ještě budeš mít štěstí na více kusů! ;)

3. Na Kunětické hoře jsme byli s holkama v říjnu a byl to skvělej výšlap :) Taky jsme šly pěšky z Pardubic a nazpátky si to ještě protáhly, trošku jsme si zašly, ale bylo to super
    Blog by Veru

1. Ufff to my bychom zpátky asi sotva dolezli :D pak už byla rychle tma a navíc zima.. v létě to bude lepší :)

4. Kunětická hora je krásná :) byla jsem tam asi dvakrát..jednou dokonce na divadelním představení. mám radost, že budeš v blogování pokračovat. Tvůj blog mám moc ráda :)

1. Děkuji :) určitě pokračovat budu, nikam se nevracím tak ráda, i když občas mám nějakou tu krizi.. :) Divadlo tam bývá často, přemýšlela jsem, že bych na něj taky vyrazila.. a nebo na čarodějnice.. a nebo ten festival, konečně :D tam se chystám už taky několik let :)

5. Na Kuňku vidím o tety z pokoje když tam jedu na návštěvu ale nebyla jsem tam:)

6. Na Kuneticke hore jsem zatim nebyla, ale vypada to hezky. :) Rodinne foto je super a slusi ti to i bez make-upu.
    Ja vyletuju moc rada, predminuly vikend jsme vyrazili na Sumavu a ted vegetujeme par dnu v Rakousku na lyzich, naprosta parada. Klidne vic vyletovacich clanku. :)

1. Děkuji, Veru! :) No jo, od Tebe je Kuňka dost daleko :( ale třeba se někdy vydáš i na náš konec republiky! ;) :D Koukala jsem na fotky u Tebe na blogu a na fb, že sis užívala na lyžích, to je fajn, odpočinek si zasloužíš! :)

7. Na Kuneticke hore jsem byla naposledy... no.bude to uz dost let, to jsem byla jeste docela mala :-D Budu se tam muset nekdy zase podivat, aktualne jezdim do Pardubic akorat jednou za cas na nakupy, chtelo by to zmenu :-D

1. :D tak nejdřív Kuňka a pak za odměnu nákupy! ;) :D

8. Jo jo, Kuňka. Každý den na ni koukám z okna :) . A ráda tam vyrazím, nejlépe na kole. Inspirovali jste mě, brzo se tam půjdu podívat.

1. Na kolo ideál :) taky bych jezdila, kdybych ho tu měla :( A koukat na ni z okna, to by se mi taky líbilo :D to já občas koukala ze školy a nebo z vlaku :D

9. Já když jsem dřív bydlela kousek, tak jsem tam byla často. :) Když jsem se jela jen tak projet na kolečkových bruslích, tak jsem vždy Kuňku viděla :)
    Moc pěkné fotky :) sluší Vám to :)

1. Děkujeme :) Jojo to je ideální výlet buď na brusle nebo na kolo.. :) už přemýšlím, že si brusle pořídím, abych se tam mohla sem tam vydat :D

10. vyzerá to tam krásne, super fotky a posledná je hrozne zlatááá! :)

www.beautiful-savage.blogspot.sk

11. Slusi vam to.

12. Jéé, naše krásná Kuňka. Letos jsem tam byla několikrát a ráda tam jezdím na kole ;) BEAUTYPUSINKA

1. Já právě přemýšlím o bruslích.. :) kolo tu nemám bohužel kam dát :(

13. tenhle hrad vůbec neznám, ale přítel zbožňuje tyhle výlety, takže se mu o Kunětické Hoře určitě zmíním :)

1. Je vážně pěkný, zachovalý a je z něj parádní výhled, jelikož je to jediný kopec široko daleko :D

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)