pátek 21. února 2014

Video: Oblíbené seriály

Pěkný páteční den!

Jako oddychovku jsem se rozhodla natočit jedno povídací video (ty mě teď opravdu baví natáčet!) a to na téma Oblíbených seriálů.. :) Občas mi přijde nějaký ten dotaz jaké seriály sleduji, jestli nemám nějaký tip na nový a podobně.. Stane se, že si o tom povídáme i na facebooku... tak jsem se rozhodla vše shrnout do jednoho článku/videa.. :)

Pokud jste tedy seriáloví nadšenci nebo vás jen zajímá, jaké seriály mám ráda, můžete se podívat:



A teď se ptám vás, co sledujete vy? Jaký je váš nejoblíbenější seriál?

27 komentářů:

  1. No páni.... ty si vážne seriálový maniak! :D Ja mám tiež rada seriály, ale viac tie filmy a taky knižky, ale na teba nemám. :D Pravdepodobne som počula o každom seriáli, ktorý si spomínala vo videu, ale väčšinu z nich nepozerám a ani sa pozerať nechystám. Tak najviac ma zaujal seriál Once Upon A Time, ktorý, ako si už spomenula má už asi 2-mesačnú pauzu :D, ale mal by začať 9. marca. :)
    No a ja teraz frčím na Beauty and the Beast, ktoré ti môžem len doporučiť. Mne sa veľmi páči, aj keď v každom seriáli sa to vždy nejako musí zamotať :D. A tak...:)
    Pekný deň ti prajem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo seriály jsou moje :) ale snažím se nezanedbávat ani filmy a četbu, občas je toho opravdu moc :D :) Beauty and the Beast už mám taky na seznamu, tak snad se k tomu někdy prokoušu :)

      Vymazat
  2. Seriály mám ráda, ale koukám se jen na některé a to PLL ty miluju! A koukala jsem i na Ravenswood ale ten po první řase prý končí :) škoda no :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Ravenswood jsem také přemýšlela, ale jelikož už z PLL mi bylo to město nepříjemné, tak jsem to zatím odložila.. :D a další řada už vůbec nebude? :) to se divím!

      Vymazat
  3. Ja som tiež seriálový závislák :)) A prvú časť svojich TOP som zhrnula tu: :)
    http://beautymissfits.blogspot.sk/2014/02/top-6-tv-series-by-katik-1-cast.html
    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  4. Hey, další blogerka, kterou baví PLL! Konečně! Jinak, aktuálně ujíždím taky na 2 Broke Girls a Game of Lies.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, PLL jsou klasika! ;) Game of Lies by mě taky zajímalo :) děkuji za tip!

      Vymazat
  5. Koukám, že nás, seriálových závisláků, je více. Uff, nejsme v tom samy :) Sherlocka a The Walking Dead mám teď úplně nejraději + Mentalistu (strašně jsem se těšila na odhalení Rudého Johna) a Under the Dome a Akward také doporučuji :)

    http://thedecadenceofdecay.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy! ;) No já jsem Mentalistu sledovala první asi 3 řady? A jak se furt neblížilo odhalení Rudého Johna, tak jsem přestala koukat.. :D moc dlouho mě napínali! :D

      Vymazat
  6. Když jsem viděla, že máš video o seriálech, tak mě to úplně nadchlo:-) Hrozně tahle videa miluju. Seriál Sherlock je naprosto úžasný a Elementary se mi líbí čím dál víc. Jinak můžu doporučit seriál Revolution, všechny díly jsem viděla za několik dní a nemůžu se dočkat dalších. Škoda, že všechny moje oblíbené seriály mají olympijskou přestávku. Ještě bych ti chtěla doporučit The Tomorrow people.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy! Revolution a The Tomorrow people píši na seznam! :) Jojo ty přestávky jsou na dvě věci.. :D také mě to štve! :-/

      Vymazat
  7. Hezký výběr, já jsem taky seriálový maniak. Z těch současných ještě sleduju 2 broke girls a Homeland. S Orange is the new black jsem tedy problémy s titulky neměla, už se v červnu těším na druhou řadu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to sledovala ze začátku na sledujuserialy, jenomže tenhle server měl pak problémy a byl přerušen a na jiných serverech mi chyběly poslední díly :D

      Vymazat
  8. Já upíry nemám vůbec ráda, ty seriály mi přijdou až moc kouzelné:D
    Můj oblíbený je The Carrie daries a Gossip girl:) Bohužel už oba skončily tak se nemám na co dívat.
    Dostala jsem tip od spolužačky na Sherlocka tak už ho stahuji a vidím, že i ty ho sleduješ:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Sherlocka sleduji, vážně super, doporučuji! :)

      Vymazat
  9. Konecne nejakej maniak jako ja :D Vetsinu serialu mame spolecnych :) Jinak k tomu Orange is the New Black, zatim jsem nevidela, ale mam to na watchlistu a jestli neznas stranky www.serialzone.cz, tak urcite koukni, maj tam titulky na celou radu a celkove tam delaj davaj titulky a vsedchno info k vetsine serialu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to hledala tenkrát všude ty titulky k OISNB, ale prostě k posledním dílům jsem nesehnala.. ale tak přelouskala jsem to i v angličtině, tak dobrý :) a teď už zase konečně funguje sledujuserialy.cz :D

      Vymazat
  10. U mě teď nejvíc vedou Lhářky (Pretty Little Liars), pak pravidelně sleduju Upíří deníky, The Originals. Sledovala jsem Ravenswood, což je odnož Lhářek a mohlo by se ti to líbit. Jinak Gossip Girl, Zoufalé manželky, Supernatural (taky doporučuju), Sex ve městě, The Carrie Diaries, Dva a půl chlapa a určitě jsem na něco zapomněla :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé a já se teď stydím, já úplně zapomněla na můj oblíbenej a nejvtipnější seroš Dva a půl chlapa! :D :(

      Vymazat
  11. Uh hodně seriál z toho sleduju taky :D A nehorázně mě štve, že The secret circle zrušili :/ Podle mě by se ti mohlo líbit Reign, boží seriál plný krásných (i když středověkých) šatů :D Pak taky vřele doporučuji Lost girl. Seriál o succubus, sice je kapku pikantní, ale fakt dobrej a ještě doporučuji Tajný deník call girl. Opět pikantní, ale místy se i zasměješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajný deník call girl Tiež doporučujem pozerala som to už asi pred rokom možno aj viac ... je to bomba ...

      Vymazat
    2. Děkuji za tipy, omrknu :) Tajný deník call girl jsem viděla pár dílů, ale ten mě moc nezaujal :-/ Ale Lost Girl vypadá dobře ;) a The Secret Circle jsem div neobrečela, když jsem zjistila, že pokračování nebude a konec je takový.. pootevřený! :D

      Vymazat
  12. Momentálne sledujeme s Johnnym ... Monka a Elementary ... a Arrow
    Tie ostatné seriáli tipu VD alebo GG mi idú na nervy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Arrow čtu samou chválu, ten mám v seznamu seriálů, co chci vidět, mezi prvníma :)

      Vymazat
  13. taky sem serialovej maniak !!! :) nejradši mám Supernatural to je moje srdcovka :) a teď sem si hodně oblíbila Teen Wolf prvních pár dílů slabší ale pak se to rozjede a paráda :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tolik seriálů :-D. Můj nejoblíbenější seriál je PPL, ten přímo zbožňuji. Docela mě mrzí že zrušili Ravenswood, ale zase se Caleb vrací zpátky, takže to je plus. Jinak sleduji ještě Revenge a koukala jsem se na Gossip gilr. A doporučuji Ti HOD (Hart of Dixie), je to takový originální, prostě svůj seriál u kterého se určitě pobavíš.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)