neděle 28. dubna 2013

Giveaway: Otestuj novinku od Garnier! - UKONČENO

Pěkný den!

Na FB už jsem naznačila, že by se tu mohla objevit další soutěž.. Před pár dny mi dorazila na testování úplná novinka od značky Garnier. Garnier uvádí na trh čtveřici hydratačních pleťových krémů Moisture Match, kde si vyberou i ty nejnáročnější z vás! V prodeji jsou čtyři verze tohoto hydratačního krému - Lehký zjemňující krém, Bohatý vyživující krém, Svěží energizující gel a Svěží zmatňující krém.. 

No a protože jsem vážně strašně hodná holka a mám vás ráda, rozhodla jsem se, že někoho z vás potěším a jeden z krémů, které jsem na vyzkoušení dostala, mu daruji. Čtyři krémy jsou na mě moc a asi bych je nestihla všechny pořádně vyzkoušet, proto jsem se rozhodla, že jeden z nich si najde nového majitele mezi vámi.

Co musíte pro výhru udělat?

1. Sledovat blog, ať už přes Google Friend Connect nebo na Facebooku.
2. Napsat mi do komentářů svůj e-mail, včetně informace jaký krém by se vám hodil.
3. Držet si palce!


Na výběr máte ze tří variant krému:

Lehký zjemňující krém (normální až suchá pleť) - Start afresh
Bohatý vyživující krém (suchá až velmi suchá pleť) - Goodbye dry
Svěží energizující gel (unavená pleť bez jasu) - Wake me up

Soutěž ukončím přesně za týden 5. 5. 2013, ať může výherce začít testovat co nejdříve :) Hodně štěstí!

Výherce: