sobota 19. ledna 2013

Předplatné ELLE a problém služeb u nás..

Pěkný sobotní den!

Dnešní den a potažmo i zítřejší den budu věnovat především učení, protože hned v pondělí mě čeká jedna z nejtěžších zkoušek. A tak bohužel blogové aktivity omezuji na minimum. Ale tak alespoň článek denně si samozřejmě neodpustím. Dnes jen takový lehce informativní a hodně vykecávací, zítra už snad zase nějakou recenzi.

Pokud si kupujete časopis ELLE, tak určitě víte, že včera vyšlo únorové číslo. Pro mne bylo toto číslo první předplacené. Předplatné jsem si nadělila k Vánocům s tím, že budu mít časopis s předstihem doručen až do schránky a nebudu muset utíkat do trafiky, abych si číslo koupila a strachovat se, aby na mne vůbec zbylo.


Jak jsem se ale divila, když časopis ve schránce nebyl ve středu, ve čtvrtek a bohužel ani v pátek.. Přiznám se, že jsem byla pořádně vytočená a tak jsem se rozhodla napsat na reklamace. Musím pochválit oddělení reklamací, protože během chvíle mi přišla odpověď a hned byla snaha o nápravu, za což jim jsem velmi vděčná a přesně takové služby oceňuji. Takhle vypadá kvalitní servis. Nakonec jsem se teda rozhodla raději ještě zajít na poštu a poptat se tam, protože známe Českou poštu, že jo. No a co myslíte, kde se stala chyba? Samozřejmě, že chyba nebyla nikde jinde než na poště.. On tam totiž kdovíjak dlouho ležel..

Časopis mi už naštěstí leží doma na stolku a já už se těším, až bude čas si ho pořádně prolistovat. A jenom doufám, že další měsíce budou bez problémů a nebudu se muset každý měsíc nervovat, kde se to číslo zase zaseklo.. Kvůli tomu jsem si ho určitě nepředplácela, že jo. 

Já prostě nevím, ale chci toho moc, když za peníze, které si za službu zaplatím, čekám stoprocentní výkon? (a teď to myslím obecně na služby, ne jen na poštu) Mě občas přijde, jako když se tady v našich končinách podřizuje zákazník a ne obráceně! Nebo od kdy neplatí "Náš zákazník, náš pán"? Máte podobný pocit, že to tady chodí zcela opačně? Já si nemůžu pomoci, ale všímám si toho čím dál tím více a docela mě to štve. Ne, doslova mě to vytáčí! Nebrala bych jako samozřejmost, že mi někdo za něco zaplatí a spokojí se s (pod)průměrnou službou.. Poslední dobou však narážím pouze na takové služby. Ať už se jedná o dopravu, doručování zásilek, školní jídelnu, restauraci, obchody nebo cokoliv jiného..

 Zajímá mě váš názor. Co si o službách u nás myslíte vy? Zdají se vám na dobré úrovni? Nebo čekáte něco jiného, jako já?

No to jsem zase sepsala výlev. Chtěla jsem napsat krátký článek a dopadlo to zase takhle a přitom to vše začalo tak nevinně.. Jenom jsem vám chtěla ukázat svůj časopis! :D Tak doufám, že to jednou zase přežijete a příště už se vrátím zase zpět ke kosmetice :)

32 komentářů:

  1. Myslim, že služby u nás jsou v pohodě (hlavně teda eshopy, ty se o svoje zákazníky staraj). Horší je to v kamennejch obchodech, hlavně supermarketech, kde ti na kase protivná prodavačka rusky sdělí, že jí absolutně nezajímá, že ten výrobek kterej měl stát dvacku stojí šedesát korun...
    No a pošta, kapitola sama pro sebe. Nic neuměj doručit, jenom házet lístky do schránky. Ztratili mi několik balíků, několik nedoručili (ač jsem byla celej den doma). Hlavně balíkáři jsou líný jak vši. Pošťačku na dopisy máme skvělou, u tý se mi nikdy nestalo, že by doporučený dopis nedoručila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S e-shopy taky nemám sebemenší problém, tam je fakt vidět, že se snaží, aby si toho zákazníka udržely.. :)

      Vymazat
  2. Bohužel pošta je opravdu hrozná. PPL ani UPS se zatím nespecializují na listovní zásilky a proto má pošta monopol a netlačí ji tudíž žádná konkurence ke zlepšení služeb. Před Vánoci bylo u nás na poště ze tří okýnek jen jedno na všechno, balík, který jsem čekala, mi přišel o týden později a tak bych mohla do nekonečna. Co se obchodů týče, tak tam jednoznačně souhlasím. Odporné chování k zákazníkům i k vlastním zaměstnancům....

    OdpovědětVymazat
  3. Česka Pošta je jedním slovem katastrofa :(. Uvědomuji si to čím dál častěji, protože když mi zákaznice píší a strachují se, kde je balíček a zda-li jsem zboží vůbec odeslala, vždy je to chyba pošty... (bohužel neznají slovo omlouváme se, apod...)
    A osobně si myslím, že jejich ceny zrovna nejsou tak nízké, aby si mohli dovolovat chyby. Ano, každý někdy chybuje... ale Česká pošta chybuje nonstop :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To slovo "omlouvám se" bohužel nezná pošta (aby to špatně nevyznělo :-D)

      Vymazat
  4. Osobně mám pocit, že u služeb záleží na jednotlivých provozovatelích a občas snad i na tom, jak se vyspí. Dvakrát jsem objednávala z obchodu babybaby.cz. Jednou objednávka proběhla rychle a bez problémů a podruhé jsem objednávala před nějakým státním svátkem a evidentně pojali svátečně i celý další týden, takže zboží mi přišlo skoro až za dva týdny :-(
    A Česká pošta je úplná tragédie...

    OdpovědětVymazat
  5. K poště už se radši nevyjadřuju :D Zrovna v týdnu mi přišla opakovaná výzva k zásilce, kterou mi předtím nikdo nedoručoval (byla jsem doma a ležela v učení), leda bych byla hluchá. Pak 2 ztracené balíčky.... Hrůza hrůzoucí :(

    OdpovědětVymazat
  6. Mně vytáčí, když má někdo nějakou připomínku ke kvalitě služeb (např na facebooku) a nejen firma, ale i ostatní zákazníci se do dotyčného pustí s tím, že co by za ty prachy chtěl a že může být rád, že vůbec něco má. Když se tady najde tolik lidí, co jsou rádi, že vůbec něco maj, tak se nemůžeme divit, že jsou tu služby takový, jaký jsou.

    OdpovědětVymazat
  7. Po několika letech života v cizině, v různých zemích EU, musím zcela objektivně říct, že služby v ČR zas na tak hrozné úrovni nejsou :-) Ano, stává se, že něco nefunguje jak má, ale většinou jen proto, že se někdo špatně vyspal. Nebo se vám snad v ČR stalo, že vám internet slibovaný do 48 hodin zavedli horko-těžko po 5 (!!) měsících (celý čas nám samozřejmě účtovali jako fungující službu!), a i to jen díky reklamaci u samotného generálního ředitele telekomu?! Nebo že vám dodali (vlastně nedodali, musela jsem ho sama hledat po všech poštách v okolí!) balíček totálně rozflákaný a zničený ze slovy, že to není jejich problém? V takových situacích si člověk říká: zlaté Čechy :-)
    A všimla jsem si i to, jaké jsou v poslední době v obchodech hrozně milé prodavačky, to také nebývalo! Je to jen o lidech. Já říkám, že komunistické "nemakačky" konečně vymřely :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak říkáš, že na tom ještě nejsme tak špatně? :) Ale tak pořád si myslím, že je i tady co zlepšovat.. :D

      Vymazat
  8. Naprosto tě chápu. Já s poštou zatím žádné problémy díky bohu neměla. Ale má na to určitě i vliv to, že bydlím na vesnici a střídají se u nás jen 2 pošťačky. Kdyby náhodou byl nějaký problém, 3 km od nás sídlí pošta a vedoucí je opravdu fajn a spolehlivý, tak věřím, že by se to vyřešilo. Ve městech je to asi horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bydlím taky na vesnici a máme tu pošťačku jen jednu.. No a i s tou jsou problémy :D

      Vymazat
  9. vůbec jsem netušila, že je u ELLE i předplatné..a musím říct, že s Českou poštou je víc a víc problémů..:X

    OdpovědětVymazat
  10. Pro ČP nemám slov, je úplně jedno, kde člověk bydlí, co od pošty chce, nebo jak moc je to důležité - vždycky přijdou problémy.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak hlavně že se časopis našel. Já také moc spokojená nejsem. Je to jak kde, ale většinou se všude najde nějaký problém a já vypadám jako blbec, že po někom vůbec něco chci...

    OdpovědětVymazat
  12. moja sestra by ti vedela rozprávať o českej pošte ... to by ste si v tejto téme vážne rozumeli

    OdpovědětVymazat
  13. Naše pošta je tragická.
    Jinak. Když máš předplatné ELLE, a v některém vydání bude dárek, můžeš nějak ovlivnit výběr, pokud bude více variant?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem myslím někde četla, že si můžeš dopředu napsat (na e-mail nebo kam), jaká varianta dárku by se ti líbila.. jinak se to ale ovlivnit nedá, prostě něco přijde.. :)

      Vymazat
  14. Na poště (v kancelářích) jsem byla dělat výzkum, to byly obličeje... oni si furt na něco stěžují, něco se jim nelíbí, ale přitom, když vidím, jak ve srovnání s jejich podmínkama, na tom jsou lidi v soukromým sektoru, tak si říkám, že si nemají na co stěžovat. Přijde mi, že všeobecně ve státních podnicích jsou lidi napruzelí, že po nich někdo něco chce. A nejlepší je v tom naše úřednice na občanky. :o/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak úřednice jsou taková další kapitola sama pro sebe, hned po poště.. :D

      Vymazat
  15. Já naštěstí s poštou nikdy žádný problémy neměla :) spíš nemam ráda ty různý kurýry a tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve byly ty kurýrní služby super, dneska už jdou taky dolů.. Mě třeba vadí, že kurýr zavolá když je skoro u baráku, aniž by jako bral v potaz, že někdo nemusí být doma.. automaticky počítají s tím, že sedím doma na zadku a čekám na ně.. a když jim člověk vysvětlí, že doma není, už na hlase v telefonu je slyšet, jak ho to sere.. :-/

      Vymazat
  16. Myslím, že služby u nás na tom zas tak špatně nejsou. Je pravda, že ve spoustě zemí je to lepší, ale já mívám problém jen s poštou. I když po tom, co jsem přestěhovala, tak je to lepší. Před tím mi pošťačka ztopila slevové kupony do Sephory, YR apod. Setkávám se i s milými prodavačkami a občas i úřednicemi. Zas tak černě bych to v našem státě neviděla. :) Zaleží ale na člověku...

    OdpovědětVymazat
  17. Já si taky myslím, že u nás nejsou služby zas tak špatné. Navíc jsou o dost levnější než v cizině. Ale opravdu hrozně MOC záleží na lidech, na tom, na koho narazíš. Já měla například poslední dobou fakt smůlu na kadeřnice:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám poslední dobou na ty lidi smůlu :D Ale ne, občas se najde i někdo solidní. Třeba posledně když jsem si šla zařizovat občanku tak byla paní moc milá nebo i v některých obchodech je fajn obsluha.. ale pořád nějak převažují ti co mě vytáčí :D

      Vymazat
  18. Ach ta naše pošta... Pořád nějaké problémy...
    Mě zrovna nedávno zarazilo, až za jak dlouho mi přišla moje výhra z portálu blogerky.cz.
    Ale tak nevím, jestli je chyba zrovna na straně pošty, tak raději pomlčím :)

    OdpovědětVymazat
  19. mi hrozně vadí, když vím, že mi v ten den má přijít balíček, čekám kvůli tomu celý den doma až pošta zazvoní a večer zjistím, že mám ve schránce lístek, ať si to vyzvednu. kde to sakra jsme, když ani nezkusí zazvonit????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky nezvoní.. jsou zvyklí, že povětšinou nikdo není doma a všici jsou v práci/ve škole a tak se ani nenamáhají..

      Vymazat
  20. Jako Česká pošta, to je kapitola sama pro sebe... Co jsem bydlela doma, na menším městě, tak jsem nikdy neměla sebemenší problém, ale to, co předvádí tady v Brně, to je jeden velkej průšvih...

    OdpovědětVymazat
  21. Holky, všechny tady kritizujete poštu, ale mě to nedá. Máma je pošťačka, ne tedy doručovatelka, ale za přepážkou. Ty tlaky, které tam na ně vyvíjejí jsem tedy nezažila, ani neslyšela od nikoho jiného, že by to tak v práci měl. Jen tak z fleku jim můžou zkrouhnout 40% platu, protože nezaložili pojištění, kontokorent, neprodali Vodafone předplacenou kartu, Hospodářky.. Jako, nedivila bych se, že budou ještě nepříjemnější, když mají takového zaměstnavatele. Taky mají smlouvu na dobu určitou, a to na 3 měsíce. Kdo je pracující ví, že to není nic příjemného. A že jsou služby drahé? Jako ty zaměstnanci nemají bůhvíjaké platy, těch se to moc netýká. Asi navíc bydlím v dobrém okrese, ale já jsem se službami ČP spokojená.

    daria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neříkám že mají platy vysoké a že to mají zaměstnanci pošty jednoduché.. ale já mám tu službu zaplacenou, tak čekám taky takový přístup.. Ono když stojí malý balíček 100 Kč a přijde mi roztrhaný, poničený, se zpožděním.. no to se na mě nezlob, ale to podle mě není normální a to prostě nebudu tolerovat.

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)