čtvrtek 19. dubna 2012

Avon Naturals

Pěkné čtvrteční ráno,

než vyrazím do školy, napíšu vám pár slov o tomto krému. Aktuálně ho používám ještě se zeštíhlujícím gelem (ale o tom zase jindy) a pomalu se blížím na dno kelímku. Jde o hydratační tělový krém s vůní vanilky od Avonu z řady Naturals. Myslím, že většina z vás tyto výrobky bude znát. Hned na úvod musím říci, že vůni vanilky mám moc ráda, takže tahle vůně je něco pro mě. Celkově mi přijde řada Naturals velice povedená a ráda se k těmto výrobkům vracím. Ale teď již ke krému. Krém je mastnější konzistence nebo se mi to alespoň zdá. Do pokožky se vsakuje velmi rychle. Dobře se roztírá, příjemně provoní kůži a skvěle hydratuje. Díky němu nemám vysušené nohy, ale krásně hydratované a jemné. V kelímku vypadá, že je perleťový, ale na kůži to není znát. Musím teda říci, že strašně rychle ubývá, ale pro  mě je to plus, protože jsem člověk co nevydrží dlouho u jednoho výrobku, ráda výrobky obměňuji.. Běžná cena je kolem 80Kč, což je podle mě velmi příjemná cena za tak příjemný krém. Ráda se jím nechávám rozmazlovat a každé mazání si vážně užívám.



Čím se aktuálně mažete vy?


15 komentářů:

  1. Naturals mám taky moc ráda a nedám dopustit na tělové spreje z téhle řady, obzvlášť citron a bazalka a nebo granátové jablko. To jsou prostě moje srdcovky ;) Pěkný zbytek týdne přeju ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som myslim z avonu naturals mala len jahodovy sprej a ten my smrdel ale tak mozno preto ze tie jahody su take vselijake u viacerych vyrobcov,inak teraz sa natieram kakaovym bio maslom a je to narez :D

    OdpovědětVymazat
  3. No já se mažu momontálně máslem z Manufaktury :) a taky je moc příjemný, ale tyhle krémy od Avonu jsou vážně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám momentálně kakaové máslo od Ziaji a musím říct, že nic lepšího jsem ještě neměla, moje suchá pokožka je totiž docela dost vybíravá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem kakaové máslo měla, je úžasné a krásně voní! :)

      Vymazat
  5. já používám levandulové krémy z oriflamu, nemám k avonu velký přístup a oriflame mi vyhovuje :) .. ale pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych se nechala rozmazlovat něčím s opojnou vůní vanilky, hmmm :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky používám těl. mléka z avonu miluju je:)

    OdpovědětVymazat
  8. to vazne?? hahaha tak to asi aj anna nie?:D:D:D to je mega vtipne

    OdpovědětVymazat
  9. Ja stale dufam a cakam, ze konecne znovu bude v ponuke telovy sprej s vanilkou, kedysi davno, este ked som chodila na ZS, som ho mala a teraz je uz aj telove mlieko aj krem, tak dufam, ze na telovy sprej nezabudnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Já jsem ten tělový sprej měla taky a div jsem nebrečela, když ho zrušili.. :D

      Vymazat
  10. Děkuji všem za příspěvky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. aktuálně se "mažu" vodkou s džusem, ne dělám si srandu :D
    momentálně mám od balea kokos a třpytivý. A klasiku niveu a červený garnier

    OdpovědětVymazat
  12. Tak mi právě přineesla kolegyně tohle vanilkový potěšení a jsem úplně hotová :D Namazala jsem si ruce, voním jak ovanilkový rohlíček a nejradši bych ten krém sežrala :D To tak krásně voní!!!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)