čtvrtek 29. července 2021

MOTD: 2x barevně s Birds of Paradise

Krásný den vám přeji!

Venku máme krásně teplo, léto, sluníčko.. to úplně nahrává hrátkám s malovátky. Jedno líčení je plné teplých papouškovských barev, druhé je zase studené, kde kombinuji nekombinovatelné. Každé úplně jiné, ale jedno mají společné - paletky Birds of Paradise a We Are Love, se kterými jsem se na nich vyblbla. A já vám slibuji, že vám po tomto dám s tou divočinou na chvíli zase pokoj.. Ovšem tohle si podrobněji nemohu odpustit, protože mne samotné tento typ článků slouží jako archiv a trochu jako líčící "deník", proto bych tu ráda tyto dvě barevná líčení měla uchovaná. 



V první verzi jsem nasadila oranžovou, červenou, žlutou i zelenou a udělala ze sebe papouška.. No a víte co? Já jsem si to fakt užila! Hrozně mě ta pestrost a kombinace barev bavila a to včetně těch zaskočených pohledů, když si kolemjdoucí a zákazníci uvědomili, co mám na očích :D






Druhá verze je trochu jemnější a méně nápadná. Tedy aspoň myslím?! Já už tohle vnímám asi trochu jinak než většina :D Inspiraci jsem měla z Instagramu, a i když to zdaleka nevypadá jako u té slečny (asi bych musela sáhnout po retuších :D), tak s výsledkem jsem spokojená. Chvíli jsem si nemohla zvyknout na tu červenou, ale čím déle jsem to měla na očích a sledovala, tím víc jsem ji vnímala jako příjemný detail, který to líčení trochu "rozbil" a zbavil té jemnosti a nevýraznosti. Co myslíte vy?





Použitá kosmetika je vesměs totožná, takže uvádím takto hromadně:

Oči: paletka Forever Flawless Birds of Paradise, FF We Are Love - Makeup Revolution, linky ve fixe Renaissance - Makeup Revolution, řasenka Lash Brag - Anastasia Beverly Hills, tužka na oči 12H Colour - Dermacol

Obočí: Brow Ultra Slim - Maybelline

Tvář: makeup Fit Me Matte - Maybelline, fixační pudr - Kryolan, Rýžový bronzer - Ere Perez, tvářenka Creme Puff - Max Factor, rozjasňovač Lumi - Hean

Rty: rtěnka Lip Lingerie, odstín 12 - NYX / rtěnka Avon True Colour, odstín Nurturing Nude - Avon


A teď už si i já potřebuju dát pauzu od takových divočin a na pár dní to vidím na nějaká jemnější a tlumená líčení. Ty taky občas nejsou od věci, že jo.

Tak co na to říkáte? A co vy a podobná divočina? Ano? Ne?

8 komentářů:

  1. Já kopu za ligu, která se s líčením drží při zemi, takže tahle líčení obdivuji, ale sama bych na ně odvahu neměla. To první líčení je z mého pohledu totální odvaz, to druhé už je jemnější. Ale sluší Ti obě dvě, palec nahoru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! :) No nebudu lhát, taky bych ještě před pár lety asi neměla odvahu :D Ale čím jsem starší, tím míň se toho bojím :D

      Vymazat
  2. Mne sa páči viac fialové odtiene ako až také farebné...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to sú naozaj krásne farbičky! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám slov, obě líčení je nádherné. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)