neděle 18. dubna 2021

Kosmetické novinky | Březen a duben 2021

Krásný nedělní den vám přeji!

Opět vás vítám u tradičního nedělního článku! Své zvyky úplně měnit nebudu, i když ani tentokrát nepřináším video, ale jen klasický psaný post. Snad vás i tak bude souhrn za poslední dva měsíce bavit. Nemusíte se bát, k smrti vás snad neunudím, protože novinky za březen a duben jsou spíše sporadické. V březnu byly nákupy minimální, protože covid. Teď v dubnu už jsem sice zpátky ve světě, ale výdaje zas byly jinde, takže kosmetiky mi doma přibylo snad ještě míň. Přeci jenom se blíží jaro, takže to chtělo svěží vítr třeba i v šatníku či botníku.. A taky jsem dost investovala do knížek, to jste si určitě na sítích všimli. Na kosmetiku zas přijde jindy. Tedy ne že bych toho doma měla málo a potřebovala další, že :D 




*Úplně začátkem března mi dorazil balíček od Ryoru, který obsahoval novinky v péči o pleť. Rozjasňující oční krém s peptidy už doma mám nějakou tu chvíli a miluju ho. Je krásně výživný, oční okolí je vypnuté a v kondici. Hodně se těším na Intenzivní sérum s retinolem. Jak kdyby v Ryoru tušili, že mi sérum zrovna dochází a retinol mne už dlouho lákal. Poslední novinkou v balíčku pak byl Krémový rozjasňovač, který se mega povedl! Pokud nemáte rádi žádné do očí bijící rozjasnění a třpytky všude, tak tohle je něco pro vás. Tenhle krém totiž působí naprosto přirozeně a dodává jen jemný sheen, který se odráží jen ze správného úhlu. Je to fakt pecka!



*Nedlouho poté už se ke mně řítila druhá zásilka s Ryorem a tentokrát obsahovala tři kousky z letošní limitované kolekce s černým rybízem a grepem. Letošní vůně limitované kolekce není u Ryoru žádnou novinkou, protože stála už u zrodu značky a do dneška ji obsahuje i několik kousků z běžné kolekce. Ale nyní přibyly limitovaně ještě další produkty. Například sprchový gel, osvěžující mlha, krém na ruce, tělové máslo či deodorant. A já si užívám tuhle trojku, o které vám brzy poreferuji. Oproti loňskému šeříku je tato limitka hodně osvěžující, trochu až trpká, ale bude úplně ideální na léto!




Jediné březnové nakupování kosmetiky proběhlo on-line na e-shopu Bell Cosmetics, kde jsem neodolala slevám. Na značku Bell Cosmetics slýchám čím dál tím více chvály, takže byla už nějakou chvíli na mém wishlistu. Vzala jsem na zkoušku pár laků na nehty, které velmi příjemně překvapily a neskutečně mě baví. Pořídit jsem si musela i pudry ze zvířecí kolekce Animal Instinct, po kterých jsem toužila od chvíle, co jsem je na e-shopu spatřila :D Bronzer voní dokonale po kokosu a rozjasňující pudr zase po banánech. Oba mě fakt baví. Z jarní limitky Nude Bloom jsem pak vzala zase tvářenku. Dohromady mi to dává skvělé konturovací trio. Za pár kaček byla tvářenka Sun Tan, takže mi nějak skočila do košíku také a to samé tužky na oči. Postupně testuji, takže brzy vám dám vědět v nějakém souhrnném článku.




Samozřejmě po návratu do práce se konaly nějaké ty nákupy :D Pěna/gel na holení byla nutnost a nová limitka Balea to vyhrála. Stejně tak jsem potřebovala doplnit zásobu antiperspirantů, tak jsem sáhla po Nourishing Secrets od Dove, po kterých jsem pokukovala kvůli těm neobvyklým vůním. Kakao a kokos mě fakt lákaly. Dochází mi i sprej na urychlení schnutí od S-he a po dvou baleních jsem si říkala, že bych mohla zkusit zase i něco jiného, tak jsem vzala Express Dry Drops od Essence. Tak uvidíme, jestli budou také tak funkční. A pak je tu pár výprodejových položek - sůl do koupele Kneipp, ranní maska Dermacol nebo bublinková maska DR.




Poslední kategorií přírůstků jsou potom narozeninové dárky. Část jsem kupovala na Vivantisu. Dostala jsem poukaz, takže jsem ho téměř okamžitě využila :D Pokoupila jsem od každého něco, jak můžete vidět. Z kosmetiky jsem si vybrala pár kousků Sefiros. Tuto značku už jsem také měla nějakou chvíli na seznamu. Zejména slavné mýdlo na štětce, takže jsem ho hned vzala. Kromě něho mne zaujaly soli do koupele, tak jsem do košíku hodila rovnou dvě a štětec na oční stíny byl za pár kaček, tak mi v něm skončil taky :D Kromě toho byly ve slevě vosky WoodWick, tak jsem popadla dva na zkoušku a tílko už je příprava na léto. Ale hlavní koupí pak byly hodinky Millner, které jsem si na první pohled zamilovala. Jsou jednoduché a elegantní, trochu víc než moje staré Casio digitálky :D




A tohle všechno co vidíte na další fotce, jsou prosím pěkně dárky k objednávce na Vivantisu. Tři pytlíkové vzorky, jedna miniaturka a plné balení tělového mléka Garnier. Tomu říkám zákaznický servis! Kam se na ně hrabe Sephora! Rozhodně chválím. Takhle by to mělo fungovat všude :)




A s narozeninovými dárky ještě nekončím, od rodiny jsem dostala ještě tyto tři kousky. Od ségruše mám sprchovou pěnu Dove. Na tu se tuze těším, však víte, že sprchové pěny miluju. Od mamky pak ještě dva kousky od Oriflame. Sprchový gel Essentials s vitaminem E a bambuckým máslem jemně voní a je vhodný i pro citlivou pokožku. Novinkou je pro mě sprej na vlasy s lesklým efektem Style Smart, který dodá lesk, pokud jsou vlasy unavené a matné.




Tak a věřte nebo ne, to je vážně z kosmetických novinek vše! Snad se mi bude i nadále dařit držet nákupy na uzdě, abych zase trochu zatočila se zásobama, protože pomalu ale jistě dochází prostor pro skladování těch mých kosmetických pokladů :D Uvidíme za měsíc..

A co pěkného jste si z kosmetiky v poslední době pořídili vy?

*PR balíčky 

12 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí produkty od Ryoru a nákupy kosmetiky Bell, já tuhle kosmetiku mám dlouhodobě ráda, protože je za dostupnou cenu a co jsem zkoušela, tak vesměs velmi dobré produkty, jsem zvědavá na Tvoje dojmy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co bys od Bell ještě doporučila? :) Ať vím, po čem sáhnout příště! ;)

      Vymazat
  2. Hmm Ryor vypadá zajímavě, uý ani nepamatuji kdy naposledy jsem od nich něco měla. Poslední dobou moc nehromadím kosmetiku, takže kupuji jen to co plně využiji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To závidím, já už bych si taky měla dát pohov :D Aspoň s deko, protože to nespotřebuju nikdy :D

      Vymazat
  3. Ja som si už dávno nič nekúpila, ale tento týždeň mám v pláne sa ísť trochu rozmaznať do drogérky. Ale veľmi ma zaujali novinky od Ryoru. Na tie sa pôjdem pozrieť.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šťastný lov! :) Já už si musím dát taky pohov.

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko, mě Bell kosmetika vůbec nelákala a asi stále neláká, ale tvůj popis a výběr je skvělý, tedy krom banánového rozjasňovače, páč já cokoli s banánem prostě nemohu. Zauvažuji. ☺♥ Krásný den a díky za pěkný článek, zlepšil den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova! :) Jeee, tak to já banány zas můžu a kokos taky :D Bell je taková hodně nenápadná značka, ale má pěkné věci a fakt třeba ty laky jsou boží! :)

      Vymazat
  5. Já jsem ještě nic pořádně od Ryoru neměla a měla bych to asi napravit. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Pleťovku mají moc povedenou a tělovka nezaostává! :D ;)

      Vymazat
  6. Od Bell si cas od casu neco koupim. Pudry (Natural Beauty s arganovym okejem je vazne skvely) a bronzery maji skvele. Miluji jejich pigmenty na oci. No a casto lovim mezi lesky na rty. Jeste se mi nestalo, ze by nektery lepil.
    Noveho jsem si ted na pinkpanda koupila od Lovely paletku Pastel Tropics + tuzky na oci v pastelovych barvach. A jsem spokojena, hraju si s ni kazdy den. Jemne barevne liceni jako pro vily 😃 Obcas to doplnim necim lesklym (mam rada na vickach lesk). Ta paletka ma jen matne stiny.
    kukushkaCZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pudry slyším hodně chvály, ale já je moc nepoužívám, tak jsem ho zatím nebrala. Ale pigmenty se mi taky líbí! A rtěnky a lesky od nich vezmu zase příště :D A paletku Lovely jsem viděla nedávno někde na fotce a je boží! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)