úterý 19. ledna 2021

Marion: Masky na obličej Fit & Fresh

Krásný den vám přeji!

Nezdá se vám, že tu neobvykle dlouho nebyly masky na obličej? :D U mne celkem s podivem, co? Tak to zase musím napravit. Dnes bych vám ráda představila čtyři kousky značky Marion, z jejich řady Fit & Fresh, která má na svědomí osvěžující masky s extrakty z ovoce a zeleniny. Vyzkoušela jsem si čtyři varianty - s granátovým jablkem, okurkou, mangem a avokádem.



Granátové jablko

Má jemnou ovocnou vůni a velmi příjemnou, krémovou texturu, která se snadno a rychle rozetře po obličeji a nestéká. Po čtvrt hodince až dvaceti minutách je valná většina masky vstřebaná, zbytek stačí otřít ubrouskem. Vážně jsem byla velmi překvapená, kolik toho dokázala moje pleť pojmout. Maska z počátku lehce na pleti štípala, ale žádný extrém, co by se nedal snést a masku jsem kvůli tomu musela sundávat. Po pár minutách byl klid. Pleť po otření zbytku byla vážně pěkně nacucaná a na několik dní vyživená. Druhý den jsem ji měla lehce lesklejší až mastnější, takže to na mě bylo možná až moc, ale ona pořádná výživa jednou za čas neuškodí. 




Okurka 

Okurková maska je opět krémová, ale trochu odlehčenější a více osvěžující. Opět bezproblémová aplikace a použití. Po dvaceti minutách je zase většina vstřebaná, zbytek jsem otřela. Tato verze mne neštípala vůbec, o to příjemnější byla. Po otření byla pleť hezky pružná, jemná a opět i hezky vyživená, ale tentokrát ne zbytečně moc, prostě tak akorát, co moje smíšená pleť potřebuje :D Tahle maska mi tedy sedla o něco lépe.



Avokádo

Avokádová je určena pro regeneraci pleti. Obsahuje spoustu vitaminů jako A, B, C, D, E a K, ne nadarmo je avokádo superfood. Maska jemně, svěže voní. Je krémová, po rozetření nikde nestéká a začíná působit. Neštípe, nepálí ani pleť nezahřívá. Po čtvrt hodině jsem však zůstala zírat, protože pleť spolkla téměř všechnu masku! Pleť zůstala dokonale nacucaná, pružná a na dlouhou dobu fakt šťavnatá. Avokádová tedy rozhodně ano!




Mango

Poslední ze čtveřice je verze s mangem, která má být liftingová. Za mě má rozhodně nejhezčí vůni, je svěží a ovocná. Maska samotná opět krémová, roztírá se bez potíží, po čtvrt hodince působení se má přebytek opět jen vmasírovat nebo setřít ubrouskem. I tady však není moc co stírat, protože po uplynutí doby na pleti zbývá jen minimum masky, pleť se vážně perfektně nacucala a k otření toho moc nenechala. Po použití byla krásně jemná, fakt hezky vypnutá a vyživená na pořádnou chvíli. Dalších několik dní z toho pleť čerpala. Nesetkala jsem se u ní ani s žádným nepříjemným štípáním či pálením, takže za mě i tahle maska byla vcelku úspěšná.




Sečteno podtrženo: Tyhle krémové masky se povedly! Pokud potřebujete dodat pleti trochu výživy, což teď v zimě není úplně na škodu, tak by vám mohly skvěle posloužit. Navíc nestojí jmění, naopak jen pár kaček. Já je kupovala na Makeup.cz, kde stojí momentálně 10 Kč jeden sáček (7,5 ml). Jedno balení je akorát tak na jedno použití, takže se zbytečně neplýtvá a nezbývá. Nemám moc co vytknout, tohle by šlo!

Jaké low-cost masky jsou vaše oblíbené? Používáte v zimě krémové a vyživující masky?

10 komentářů:

  1. Ty vypadají hodně dobře, už jen obalem lákají :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Na makeup.cz je hodně masek za pár kaček, udělala jsem si trochu zásobičku a až budu zase objednávat, udělám ještě větší a zkusím i tyhle:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuji taky brzy objednat, nějak se mi zásoby tenčí a tam toho mají taaaaak moc! :D :)

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, tak tyto masky mě navnadily, avokádo a mango, super, díky za tip. ☺♥

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty dvě jsou zrovna nejlepší a krásně voní :) Za těch pár kaček fakt luxus!

      Vymazat
  4. Tak to je super, masky vypadají hodně lákavě. Obaly mají roztomilé. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou pěkný, ale mám tu od nich ještě roztomilejší! Brzy ukážu :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)