úterý 29. prosince 2020

MOTD: Vánoční líčení

Krásný den vám přeji!

Tak Vánoce máme za sebou, doufám, že jste si svátky užili a i nadále odpočíváte a užíváte klidu a pohody! :) Dneska bych vám ráda ukázala svůj vánoční make-up. Jako chápu, že většina lidí dává své líčení jako inspiraci před.. Ale tak znáte mě, že jo. Jsem to tak nějak nestihla. Takže si dáme rovnou reálné a výsledné líčení. Zase si říkám, že na Silvestra by to taky nebylo zlý. Blýskalo se to a třpytilo dost, takže to berme jako inspiraci na domácího Silvestra :D Nebo prostě jen příspěvek do mého "líčícího deníčku", vždyť je to jedno :)



Každý rok si říkám, že to tentokrát bude na ty Vánoce nějaký odvaz, ale pořád nic. Většinou vždycky skončím u zlaté, která podle mě k Vánocům neodmyslitelně patří.. a pak taky červená na rtech. To k sobě skvěle sedí a je to za mě osobně slavnostní až až. No a i když jsem chtěla letos experimentovat trochu víc, tak to dopadlo takhle + na večer ke stromečku jsem přes to nanesla ještě trošku třpytek. Plánovala jsem vám to k tomu vyfotit, ale bohužel.. dítko nedovolilo, tak třeba zase jindy.



Co jsem chtěla ještě říct.. Asi by to v tomto případě málokdo čekal, ale použita tu byla paletka Forever Flawless Chilled. Ač je plná zelených odstínů, tak v sobě ukrývá i pár krásných zlatých. A tohle jsou ony :)

Použité produkty:

Tvář: korektor Liquid Camouflage - Catrice, make-up Photofocus Foundation - Wet & Wild, pudr - Pond's, konturovací paletka XO Petra - Makeup Revolution, tvářenka Pastell Compact odstín Alluring Rose - Max Factor, rozjasňovač Estate

Obočí: Ka-Brow - Benefit, Gimme Brow - Benefit

Oči: paletka Forever Flawless Chilled - Makeup Revolution, tužka na oči 12H True Color - Dermacol, linky ve fixu Renaissance Flick - Makeup Revolution, řasenka Tasty Avocado - Makeup Revolution

Rty: 16H Lip Color, odstín 20 - Dermacol







Musím říci, že mi líčení fakt sedlo. Cítila jsem se v něm skvěle, sklidila jsem chválu (jo i manžel si všiml, že jsem namalovaná :D) a navíc i bombasticky drželo! Věřte nebo ne, ale takhle jak to vidíte, mi to na obličeji vydrželo od rána až do večera ke stromečku. Večer jsem jen lehce přepudrovala t-zónu, trochu znovu přejela tvářenkou a rty rtěnkou (poprvé za celý den!) a jak jsem říkala, doťupala na oči trošičku třpytek. Jinak bylo líčení i po blbnutí s malým, vaření, úklidu a chvilkovém odpočinku v posteli, absolutně netknuté. Bomba. Omlouvám se za trochu detailnější popis, ale nějak jsem měla tentokrát potřebu to okomentovat :D A dejte mi do komentářů vědět:

Jaké líčení vyhrálo u vás? Máte také spojenou zlatou barvu s Vánoci?

10 komentářů:

  1. Moc hezký! Ta rtěnka ti fakt sluší :)! Ale celé líčení je pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Baru! :) Ta rtěnka je hlavně opravdu mega odolná! Ráno jsem nanesla a přetírala jsem až večer.. :-O Ideál pro lidi, co nechtějí pořád kontrolovat stav rtěnky v zrcadle :D :)

      Vymazat
  2. Milujem takéto looky s výraznymi perami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Letošní rok rtěnkám moc nepřál, ale já se jich nevzdávám ani tak :D :)

      Vymazat
  3. Zlatá a červená, ta k Vánocům patří. Jinak opět moc pěkné líčení a je super, že tak dlouho vydrželo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, vánoční barvy :) Mockrát děkuji! Taky jsem byla ráda, že jsem nemusela v průběhu dne ještě řešit líčení :D :)

      Vymazat
  4. Zlatá je překrásná a asi není barva, kterou bych měla spojenou s Vánoci víc než právě zlatou a červenou, takže kombinace zlaté na očích a červené rtěnky je krásná, moc Ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! ♥ Pro mě je to taky nesmrtelná vánoční kombinace :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)